Pas-de-Deux --> ideeën??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Pas-de-Deux --> ideeën??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 20:04

Hoihoi!!

Binnenkort, 3 mei, heb ik samen met indylover een pas-de-deux wedstrijd. We doen voornamelijk mee voor de lol en daarom zijn we op zoek naar iets origineels om te verkleden.
Wij zelf hadden in gedachten om als Smurf te gaan, omdat ik best klein ben en daarom altijd smurf genoemd wordt (ok, zo klein ben ik nou ook weer niet hoor Haha! ).
Toch denk ik niet dat dit nou super origineel is dus daarom vraag ik me af of jullie ideeën voor ons hebben (of misschien hoe je zelf een keer gegaan bent en wat de reacties waren). Ik wil best voor aap staan, zolang er maar wel een beetje fantsoenlijk mee te rijden is én... het belangrijkste, als het paard er maar niet al te veel last van heeft. Ik ga namelijk op Kyra, en dat is een held op sokken
Ohja, misschien wel zo handig om te weten, we zijn verplicht om met cap en laarzen te rijden

Alvast bedankt voor de ideeën!!!! Enne.. ALLES is welkom


xxxies


Loesiejj

Berichten: 272
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 20:51

Laurie die hier ook is Lachen die deed toen een feeenpakje aan en Mo( haar pony) had ze een kroontje opgezet echt super lief Lachen

Als je een keus moet maken en je doet het niet, is dat op zich een keus Lachen

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:00

Wij hadden vorig jaar orginaliteitsprijs, ik heb geen foto's op de computer staan, als je wilt wil ik er wel eentje inscannen.
We gingen als militair. Moet je gewoon ff aan iemand militairenpakken vragen, en van pvc (heet dat zo Verward ) buisjes met tape eromheen een pistool maken en om je rug hangen.
Over onze cap hadden we een netje met wat stro en groene stukjes stof erin en in de manen ook wat stro en stukjes stof, stond onwijs gaaf.
Dat jaar ervoor waren we als heksen, was ook wel leuk ,maar niet zo origineel en die niet echt shok proof, hahaha, ik heb die hele bak bokkend gezien (die hoed van papier maakte een schurend geluid over m'n cap Haha! )
Veel plezierrrrrrrrrrrrrrr

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen


IndyLover

Berichten: 2404
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:08

haha als militair vin ik wel cool!! Ben wel benieuwd hoe dat eruit zag Haha!

Voor een fotoshoot van uw paard of hond:
www.RianneFotografie.tk

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 21:11

Tessa_N schreef:
Wij hadden vorig jaar orginaliteitsprijs, ik heb geen foto's op de computer staan, als je wilt wil ik er wel eentje inscannen.
We gingen als militair. Moet je gewoon ff aan iemand militairenpakken vragen, en van pvc (heet dat zo Verward ) buisjes met tape eromheen een pistool maken en om je rug hangen.
Over onze cap hadden we een netje met wat stro en groene stukjes stof erin en in de manen ook wat stro en stukjes stof, stond onwijs gaaf.
Dat jaar ervoor waren we als heksen, was ook wel leuk ,maar niet zo origineel en die niet echt shok proof, hahaha, ik heb die hele bak bokkend gezien (die hoed van papier maakte een schurend geluid over m'n cap Haha! )
Veel plezierrrrrrrrrrrrrrr


Jaaaaa.. dit vink ook wel stoer!! Dit heb ik ook nog niet zo vaak gezien, en mijn vader heeft al die zooi wel van zijn werk
Deze lijkt me op dit moment wel het leukste.

Ohja, dat van dat feeënpakje, dat wordt bijna wel bij iedere pas-de-deux gedaan dus ik denk niet dat we dan zo origineel zijn, en... Kyra vindt zo'n kroontje natúúrlijk weer eng... *zucht* Schijnheilig

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:58

Misschien als Fruit, een leuke appel, of een banaan. Of wat dacht je van Ridder (en dan je zweepje als lans) Of (wel moeilijk) een vogelverschrikker, en dan zo'n bezem door de mouwen als armen terwijl jij je armen aan de onderkant van dat shirt naar buiten doet om te kunnen rijden.

Let love shine so bright

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 19:31

Hoihoi!
Bedankt voor de leuke reacties maar we besluiten toch als smurf te gaan (knutsel en smurfin op precies te zijn Haha!). Helaas konden we niet aan muziek komen voor militair en de pakken waren ook best moeilijk te krijgen ;'(
Nu gaan we dus als smurfen en gelukkig hebben we alles in huis wat we daar voor nodig hebben. Me moeder maakt een muts en laarzen-hoezen en voor de rest 'knutselen' we nog wat Lachen

xxies

p.s. foto's zijn volgende week te zien Haha!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:49

Wat vind je dan van Sister-Act? Dat hadden ze bij ons op de Bosrand een keer en dat was echt retegaaf!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:43

Als tomaat, dat is pas superleuk!(zo van die tuinstoelkussens rond je lichaam rollen, dan een lap stof eromheen die je vanboven en vanonder aantrekt(eerst elastiek innaaien), dan nog een groen 'kroontje' op je hoofd en voila Haha!.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 106 bezoekers