mystery (overkoot???)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

mystery (overkoot???)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 19:28

geprobeert vandaag wat foto's te maken voor bij de dekbon (wel zo makkelijk, gelijk mee sturen)

Ze staat trouwens achter iets overkoot (zo heet dat toch?) Schijnt weg te trekken?? Verward Verward

Afbeelding

rechtsachter staat iets in een kuiltje, maar toch Verward
Afbeelding

Afbeelding

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:35

ahh mooi joh.. wat heeft ie op dat neusje?

boemel

Berichten: 8404
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:37

Zo te zien is hij erg jong. Ik heb het nog wel eens erger gezien en dat is ook helemaal weggetrokken.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:39

Safiro heeft dus ook zulke pootjes stef.
Nu we het er net over hadden, ben ik overigens ook benieuwd geworden, na wat mensen hier ervan zeggen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 19:40

Donderdag is ze 2 weken.
Haar neusje was verbrand, dus al het haar is er nu afgevallen (ben dus nu elke dag druk aan het smeren Haha!)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:43

wat een schatje!

enne als ze wat ouder is trekt het helemaal weg hoor! ik ken een paardje dat als veulen op alle4 zn kogels liep, beestje is nu 5 en doet het super in de spring&dressuursport, dus dat geeft wel aan hoe goed het weg is getrokken!

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:47

aaagh dat neusje.. maar het valt nu ook natuurlijk meer op door de vaseline die je er op smeert (hoeveel potjes zijn er al op Tong uitsteken)

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 20:39

Nou veulens zitten vaak wat klem in hun moeder, nadat ze geboren zijn zijn de spieren soms nogal week en zijn ze idd soms erg week in kootjes en soms ook wat bokbenig of koehakkig, dat trekt meestal weer weg met een maand ofzo, tenzij hij dus echt scheef op zijn pootjes staat, dan is het aangeboren en zal de hoefsmid aan de slag moeten.

Maar om je gerust te stellen Angel stond als veulen met alle 4 de kootjes tot bijna op de grond! Maar das helemaal goed gekomen! Haha! Niet alle veulens hebben het trouwens hoor, sommige worden gewoon kaarsrecht op de pootjes geboren, die heb ik ook al gehad en ook dus veulens met wat slappe spiertjes, is heel gewoon en daar hoef je je dus niet druk over te maken! Knipoog

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:44

De eerste weken liep Floor ook enorm beroerd af en toe. Is ook helemaal goed gekomen. Ze is nog jong hoor.

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:45

aaaach wat een lievurdje!!!
ben heelemaal verliefd op em Lovers

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:48

Ik heb een veulen opgevoed die helemaal OP haar kootjes stond. Haar voetjes staken dus naar voren. Ze was wat langgekoot, maar ook dat is allemaal goed gekomen. Ze zijn nog zo jong joh! Maak je geen zorgen!
Ik vind het echt een cute veulen Lovers

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 12:30

Doet me denken aan kennisen van mij.
Bij hun op stal werd hun eerste veulentje geboren. Ze waren helemaal blij maar het veulen stond dus ook zowat op haar kootjes. We hebben een misvormd veulentje was hun eerst gedachte. Ze hebben toen in tranen een kennisje snachts haar bed uitgebeld. Het veulen is er maar ze is misvormd was er wat door de telefoon klonk ! Na enige uitleg kon die persoon ze gerust stellen het trok wel weer bij. Inmiddels is het veulen 1 jaar oud en staat bij mij op het land en echt ik heb nog nooit van die mooie rechte beentjes gezien.
Ik vind dit wel een droppie hoor.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 13:06

Wat een leuk klein pluizig ding!