naar de paardenmarkt geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-01 17:20

in Loenen. elk jaar op de eerste maandag van aug is er paardenmarkt in Loenen en daar ga ik sinds '98 elk jaar heen. dit jaar dus ook weer, t was weer gezellig druk. er stonden vooral veel shetjes, en veel ook nog met veulen erbij. schattig hoor, al die kleine wolbaaltjes! Lovers *LOL* verrie adorable! Lovers Verder nog 2 jonge friezen, 1 fjord, 1 tinker en nog 2 paarden en een paar wat grotere pony's. wel leuk, ik heb staan kijken bij dat "handjeklap" zoals de paarden verkocht worden, krijg er altijd weer de slappe lach van, geweldig zoals dat gaat!! KEdeng!!! nee 4 Kedeng!!! nee 5 Kedeng!! mooi man! *LOL* }>
na de markt nog even langs de pony's geweest, eerst shic een knuffel gebracht en een appel. eigenlijk zouden we met m naar buiten gaan maar hij was gister een ijzer verloren dus t kon niet doorgaan. echt jammer, net zulk lekker weer en dan kan t niet.... Scheve mond\
Daarna doorgegaan naar de andere ponytjes, Anja en Roos buiten gezet en bij de andere paardjes de wei ingegaan. rijden kon niet, Sabina heeft een wondje op dr rug, jolanda is niet superbetrouwbaar als je een tijdje niet meer hebt gereden en op Nina heeft nog niemand gezeten dus das ook niet erg slim he Verward *LOL*
dus toen maar even gewoon gezellig in de wei geweest en daarna naar huis gegaan.

gister was ik met een vriendin naar de pony's geweest. we zijn meegeweest met Tonny (jongste zoon vd boer) met de wagen en anja en roosje ervoor. was echt gezellig, lekker in t zonnetje gereden de hele tijd en lekker gepraat. genieten dus!!! Lachen daarna de pony's op stal gezet en eten gegeven.
toen even wat gedronken bij de boer & boerin en bijgepraat, en toen zijn we nina + veulen uit de wei gaan halen. errug lastig als plotseling alle paarden mee uit de wei willen... behalve t goede veulen!!! }> Toen we ze eenmaal in stal hadden staan zijn we nina gaan poetsen en dr manen uit gaan kammen. pfff wat een werk zeg!! was een tijd niets meer aan gedaan dus er zaten flinke klitten in, er ging ongeveer een halve emmer manen uit!! echt veel! maar gelukkig heeft nien wel een flinke bos dus er bleef ook nog best wat hangen hoor! op n gegeven moment kwam de boer binnen en toen heb ik toch maar eens gevraagd hoe t hengsie heette. hij had m nog geen naam gegeven, mocht ik wel doen!!!
MIKADO heb ik de mooie vent gedoopt, leuke naam wel toch?????
tonny begon er nog weer over of ik op nina wou gaan rijden enzo, maar ze is godsgruwelijk dik. dus heb ik gezegd dat ik t wel wil maar dat ik niet veel tijd heb en dat ik r ook veels te dik vindt. en toen heeft tonny er maar even voor gezorgd dat de boer nina 's avonds/ 's nachts binnen houdt en alleen nog overdag in de wei. scheelt toch best wel denk ik! maar dat gaat dus gebeuren als we weer actief met nientje bezig kunnen gaan. wel gaaf hoor dat ze dat willen doen!!!

dit was ongeveer wel wat ik te vertellen had denk ik voor gister en vandaag....

owja!!!!! ik heb op de paardenmarkt nog een kooi gekocht voor Boerenkool!! echt een leuke, groter dat die hij nu heeft. hopen dat ie er blij mee is nu maar!! *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 17:23

Citaat:
Op 2001-08-06 17:20, schreef Maaike:
wel leuk, ik heb staan kijken bij dat "handjeklap" zoals de paarden verkocht worden, krijg er altijd weer de slappe lach van, geweldig zoals dat gaat!! KEdeng!!! nee 4 Kedeng!!! nee 5 Kedeng!! mooi man! *LOL* }>

owja!!!!! ik heb op de paardenmarkt nog een kooi gekocht voor Boerenkool!! echt een leuke, groter dat die hij nu heeft. hopen dat ie er blij mee is nu maar!! *LOL*



Hahahahaha moest echt lachen om je berichtje. Dat handjeklap zag ik al helemaal voor me. En dan automatisch ook die reclame van: "Als we gaan sloan dan hoeft t voor mij nait meer" *LOL*
En Boerenkool...tsjah...je moet er maar opkomen he Tong uitsteken

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 18:09

Ik ben er ook geweest vandaag!
Ik vond het wel zielig hoor...vooral die kinderen die met een doos vol piepjonge konijntjes zat:" lieve konijntjes, F2,50 per stuk, lekker voor op de barbeque!!!"

Het was echt super de super druk, echt niet leuk meer. En ik heb nog een paar rijhandschoenen gekocht voor F6,25 lekker goedkoop