-
manic
-
- Berichten: 6985
- Geregistreerd: 09-01-03
Boek ik mijn Amsterdam-Parijs trein kaartje (80 euro retour met de thalys) door de NS site... krijg ik keurig een mededeling dat mijn creditcard betaling geaccepteerd is en dat ik doorgestuurd wordt naar een overzicht... maar in plaats daarvan krijg ik allemaal java errors....
Dus.... is mijn betaling nu wel doorgegaan of niet? Is de boeking uberhaupt geldig? Krijg ik mijn tickets wel?
Grom. Ik weet niet eens welke tijd ik geboekt heb
Schiet lekker op dit...
-
Anoniem
-
Even een vraagje, heb je het uitgeprint?? Dan heb je waarschijnlijk een reserveringsnummer of iets dergelijks en dan kun je weer verder.
-
manic
-
- Berichten: 6985
- Geregistreerd: 09-01-03
Tsja, laat het nou net die pagina zijn waar dat nummer op zou moeten staan.... *zucht*
-
Anoniem
-
De back-button van je browser perhaps?
-
Tessebes
-
- Berichten: 18524
- Geregistreerd: 09-09-02
- Woonplaats: Den Haag
Is er geen nummer wat je kan bellen of emailadres waar naar je kunt mailen?
-
Yorghos
-
- Berichten: 10942
- Geregistreerd: 10-12-01
- Woonplaats: Tilburg
Ik zou even bellen met de klantenservice. Misschien kunnen zij je vertellen wat je hiermee moet. Ik zou het niet zonder meer opnieuw proberen, want straks zit je met een dubbele betaling.
* To Belg, or not to Belg *
-
manic
-
- Berichten: 6985
- Geregistreerd: 09-01-03
Ben al aan het bellen... naar een 0900 nummer... ze zijn op zich erg vriendelijk, maar bellen morgen pas terug... dus dan zien we wel weer... Zou alleen een beetje balen zijn als ik door dit gezeur het lage tarief mis zou lopen...
-
Arno24
-
- Berichten: 1516
- Geregistreerd: 31-03-03
- Woonplaats: Duiven
Lang leve Java
-
manic
-
- Berichten: 6985
- Geregistreerd: 09-01-03
You don't say...
Ondertussen weet ik dus nog steeds niet of het nu wel of niet is doorgegaan... lekker handig.
-
Arno24
-
- Berichten: 1516
- Geregistreerd: 31-03-03
- Woonplaats: Duiven
Hmm, da's ook weer lekker crappy. Hebben ze dan nog niet teruggebeld?
-
manic
-
- Berichten: 6985
- Geregistreerd: 09-01-03
Zeker geen haast bij de NS
-
Arno24
-
- Berichten: 1516
- Geregistreerd: 31-03-03
- Woonplaats: Duiven
Oh nee, die hebben vast een kleine vertraging in de telefooncentrale door een overstekende bug
-
snowdon
-
- Berichten: 26260
- Geregistreerd: 07-11-01
Arno24 schreef:Oh nee, die hebben vast een kleine vertraging in de telefooncentrale door een overstekende bug
whaha tsja typisch NS he..
-
Arno24
-
- Berichten: 1516
- Geregistreerd: 31-03-03
- Woonplaats: Duiven
Yep, ze zijn op internet net zo klantvriendelijk als op de perrons
-
manic
-
- Berichten: 6985
- Geregistreerd: 09-01-03
Nou dat valt dus allerzins mee... toen ik dit topic net weer opende, werd ik gebeld, en netjes te woord gestaan, betaling was inderdaad doorgegaan, maar reis niet geboekt (oh wat een fout volgorde!), maar nu dus wel... Ik ga 7 mei dus lekker naar Parijs... woo!
Ga de kaartje maar zelf ophalen bij CS, want dat opsturen met de post zie ik nu ook al niet meer zo zitten...
Weee... vakantie!
-
Arno24
-
- Berichten: 1516
- Geregistreerd: 31-03-03
- Woonplaats: Duiven
Betaling was dus wel doorgekomen? Nou, ze denken in ieder geval aan hunzelf
-
manic
-
- Berichten: 6985
- Geregistreerd: 09-01-03
Ja, lekker fout he? Volgens mij hoort het bij transacties altijd zo te zijn dat je eerst de database updates maakt, dan een bevestiging doorgeeft aan de klant en dan pas -daarna- de geld transacties doet...
Of zie ik dat nu weer helemaal verkeerd?
Ik heb nu trouwens wel hardleers geleerd waarom het soms wel eens handig is om een profiel op dit soort sites aan te maken
-
Arno24
-
- Berichten: 1516
- Geregistreerd: 31-03-03
- Woonplaats: Duiven
Zover als ik weet maak je idd EERST de databases up to date voordat je een transactie doet Je weet het niet, misschien werken ze wel met een Mickeysoft DB. Die DB is geprogrammeerd om geld transacties voorrang te geven
-
Anoniem
-
Als ik het goed begrijp had een beetje argeloze voorbijganger gewoon het hele proces nog eens gedaan en dus 2 keer betaald??? Dat is ook een manier om geld te verdienen inderdaad... .
-
batje
-
- Berichten: 10560
- Geregistreerd: 18-10-01
- Woonplaats: Amsterdam
Volgens mij is dit policy bij de NS.. ik boekte vorig jaar bij de NS ook een reisje Parijs met de Thalys en kreeg ook een Java error. Geld was idd afgeschreven en ik kon met spoed naar het Amstel station om alles alsnog te regelen..
Nou ja, veel plezier in Parijs!
Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..
-
manic
-
- Berichten: 6985
- Geregistreerd: 09-01-03
Ow... ik dacht dat ze nog maar sinds kort die online tickets aanboden... goh, je zou toch denken dat ze er na een jaar toch wel een achter zouden zijn dat het niet helemaal werkt zoals het moet...
Mwajah, inderdaad had een argeloze voorbijganger gewoon nog een keer geboekt, en hey... het is ook nog een "mini" tarief, maw, terugbrengen kan niet
Wandel vanavond wel even bij het CS langs.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: _Nancy, Astrophe, Bowo, Brittneyx, Christina, dinek123, Facebook, fleurtjeuh, gertje76, Hemellichaam, Ies_, jasmijn16, MarJon, nijnthju, Polarize, ryukapple, soeboenoe, Thincla, Tieneke, topsylover, Typhoon, Valentijn5, xnaomivdh en 160 bezoekers