Laiser en Mickey na de wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Laiser en Mickey na de wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 14:27

Voor de verandering heeft Laisertje zijn belevenissen aan mij verteld, in plaats van aan zijn baasje Mickey.
Hij heeft me enkele sappige details onthuld, lees maar

Hey Oscar, pssssssttttt !
Moet je nou kijken...... ze denkt echt dat ik zo blij kijk omdat ik zo dol op knuffelen zou zijn, maar zie je dat ???
Ze heeft een mega-graspol op haar hoofd !
Zo'n lekkere sappige groene pol, daar ben ik de hele dag al naar op zoek Vork

Afbeelding

Dit is m'n nieuwe halster, mooi he ?
Het is wel een beetje een pennymeisjes halster, maar ik vind het zelf best goed staan.
Wel jammer dat je me perse uit m'n remslaap moet halen om hier zo nodig een foto van te maken.

Afbeelding

Nou, vooruit dan maar, nog 1 foto van het nieuwe halster, en dan ga ik echt pitten hoor
Afbeelding

Weet je wat het is he ?
Als je de hele dag dienst gedaan hebt als super wedstrijdpaard, dan wil je ook weleens gewoon lekker even je ogen dichtknijpen.
Mijn collega Bonfire vertelde mij al dat je zo door het succes geleefd wordt, nou daar weet ik inmiddels alles van !
Wat een stress zeg........ ik kijk nu al uit naar mijn pensioen, met een beetje geluk is het over 10 jaar zover

Afbeelding


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 14:31

Arme Laiser toch! Je hebt het wel erg zwaar hoor, dat je het nog op kon brengen om te poseren, pfoe...

Wel leuke foto's! Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 14:56

Zo zo; een directe verbinding met Bonfire zeg!!! Cool
Dat kan niet elk paard zeggen Kan je misschien het mailadres van collega Bonfire met Picasso uitwisselen, misschien dat ie straks dan ook een travers kan lopen.........

Je bent trouwens wel een ontzettend leuk paard hoor Laiser En die vlechten en halster staan je absoluut goed!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:04

Leuk halster
Ik zou ook helemaal gek worden als ik wil slapen en dan gaat iemand me storen voor foto's Haha!
Hoe ging het ?

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG


Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:24

Arm paard! Ik vind het echt dierenmishandeling laiser, dat dat arme paard ook nog op de foto moet, na zo'n vreselijk vermoeiende dag! Gewoon schandalig? Ja, door ze hier op bokt te plaatsen vraag je er natuurlijk om he!
haha! Nee, ze zijn leuk hoor! Hoeveel punten had je?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:15

hihi ik lig hier helemaal dubbel.
Leuk om zo eens het commentaar door iemand anders geschreven te zien over je eigen paardje.Haha!
Geweldig!
Hij zou het inderdaad zelf geschreven kunnen hebben Haha!

Voor de geïnteresseerde dit verslag gaat over de wedstrijd: [WD] 22 Punten verschil tussen de 1e en 2de proef

Laiser had het heel goed gedaan op wedstrijd. Ik sprak vandaag nog een oud-leerlinge van me die mij ook had zien rijden. En die vond het leuk om haar oude juf van groep 3 eens te zien rijden.
"Tijdens het losrijden begon hij te bokken hè Haha! ?"
"Ja inderdaad tijdens het inrijden heeft hij ook nog even gebokt. Lachen"
Laatst bijgewerkt door Mickey op 22-04-03 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:20

ahh die tekst erbij is echt grappig.. het word tijd voor mijn pensioen Tong uitsteken als ik geluk heb over 10 jaar whaha die zin vond ik echt grappig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 19 bezoekers