Vakantie al gepland of geboekt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Vakantie al gepland of geboekt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 15:27

En zijn de vakantiekriebels al aanwezig????? Tong uitsteken

Nou die van mij heel erg, ik krijg weer een sterke drang voor Aruba ofzo... dat beviel vorig jaar toch wel erg goed. Binnenkort maar eens neuzen voor leuke prijsje.

Hebben jullie al wat leuks op het oog of zelfs al geboekt?

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:33

Geboekt niet, dat is niet nodig. Wij gaan twee weken richting Frankrijk, we zien wel waar we uitkomen. Lekker kamperen en niet te duur.

* To Belg, or not to Belg *

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:34

Ik ben ook helemaaaaal toe aan een zon-zee-strand vakantie!! Beetje jammer alleen dat ik eerst nog 'even' mijn examens moet doen... Haha! Maar ik heb al geboekt, de dag na mijn laatste examen ga ik met 5 vriendinnen voor 10 dagen naar rimini, we zijn voor de uitslag weer terug. Opzich wel een lekkere tijd, dan ga ik me tenminste niet druk maken over hoe ik m'n examens heb gemaakt Schijnheilig Aan het eind van de vakantie ga ik ook nog 3 weken met m'n ouders naar de costa dorado in spanje, vlak bij salou.
Ik heb een muur van m'n kamer nu behangen met tropische stranden en palmbomen uit reisgidsen, om alsvast in een vakantie stemming te komen Haha! ohw ik ben echt zoooo ontzettend blij als ik mijn examens achter de rug heb en in de bus naar italie zit.. nu nog maar even door bikkelen

Don't hate me cause you ain't me!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:35

yup, we hebben goede kennisen van ons in curacao zitten (daar woonde ik tot 3 jaar geleden). die komen in de zomer dus hier voor 2 weken, dan ga ik met hun(2 meisjes (15 Kwijl Tong uitsteken en ik weet niet, 13 denk ik) en hun moeder ) voor een paar weken naar new york en washinton DC, en dan weer 2 weken hier Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:43

Ik wil heeeel graag op vakantie... alleen ik heb momenteel geen werk en er is veeeel te weinig te vinden hier... zou nog een telefoontje krijgen van een bedrijf, ben er al twee keer langsgeweest hoe lang het nog gaat duren, maar werd steeds weer weggestuurd dat ze nog aan het inventariseren waren (terwijl ze me eerst heel graag wilden hebben). Maargoed iemand ideeen waar je goedkoop een leuke vakantie kan hebben? Liefst misschien buitenland? PB box staat open voor suggesties zodat dit niet te veel offtopic gaat Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:50

De kriebels zijn er, maar geboekt is er nog niks.... Zit te wachten op wat meer rust in het Midden Oosten. Er is nog een negatief reisadvies voor Israel....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:52

Ja bij ons wordt het dit jaar een tripje Hintergarten of La Balkonia.... Haha! We hebben besloten om de vakantiecenten dit jaar maar eens in het klussen te steken; er moet nog een heleboel gebeuren hier Boos! Nu maar hopen dat ons hollandse weer een beetje meewerkt voor de pauzes in de tuin Haha!

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:52

Over drie weekjs eerst 2 daagjes naar Parijs en dan nog even naar de UK om een paar concertjes te zien. Ik heb er echt -heel- erg zin in... dan zien we voor de rest van de zomer nog wel... mischien even naar een vriendin toe in Budapest, en mischien nog een paar Bowie concertjes later dit jaar... zie wel Lachen Vrijheid, blijheid.


Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 15:58

Ga 3 weken naar Italie Haha!

Vanaf 7 juli is het Hasta La Pasta op naar Italie Haha!

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:27

Ik hoop dat mijn vader tegen die tijd met zijn boot in zonnige oorden is. En dan ga ik maar eens op bezoek denk ik Haha!
Nogal vrijblijvend allemaal, niks geboekt iig. Eerst maar eens afwachten of hij wel gaat.

Nulla tenaci invia est via

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:29

Helaas pindakaas voor ons geen vakantie, ben al jaren niet meer geweest.
het is kiezen of delen bij ons, of onze horsies of ieder jaar op vakantie>
en bovendien kan ik mijn horsie niet zo lang missen, worden we allebei ziek van......

dus neen ik heb geen vakantie geboekt en we gaan dus niet..

Ga dit jaar wel proberen ergens heen te gaan met mijn horsie..

Monique

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:30

ik heb 6 wkn gepland met mijn paard. misschien tussendoor nog even paar dagen weg. ik ben altijd iever paar keer per jaar wat dagen weg, dan 1x een lange tijd.

Amor Vincit Omnia

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:33

ik ga lekker maandag de 28e een weekje naar de Algarve, en dan gaan richard en ik samen ook vast nog wel even weg in augustus ofzo. misschien kramperen dit jaar....

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:35

ja ik ga op vakantie *LOL*

in frankrijk (Languedoc)
van 19 julie tot en met 26 julie :d
we hebben zo een huisje met zwembad geheurd.
hier effe wat foto's van het huisje

Afbeelding
dit is het huisje Lachen

Afbeelding
het zwembad *LOL*

Afbeelding
Afbeelding
zo ziet het er van binne uit Knipoog

heb echt zin om op vakantie tegaan he, kan al niet meer wachten Haha!

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:37

Ik weet het nog niet. We gaan in juni sowieso een lang weekend naar m'n broer in Londen, dus dat is alvast wat. Ik zit financieel niet zo lekker, dus dat wordt verder lastig. Vorig jaar zijn we gaan Islandhoppen in Griekenland en dat was absoluut een succes, maar erg aan de prijs en een beetje te warm voor het lekker. Nou ja, ik weet het gewoon nog niet. Misschien wel gewoon de kampeerspullen van m'n moeder lenen en op naar Frankrijk.

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 18:22

Sterker nog, ik ga zaterdag al weg *LOL* Wij kunnen nooit in de zomervakantie weg, omdat mijn vader het dan veel te druk heeft met zijn bedrijf (bloembollen).
We gaan een weekje naar Italie, we hebben daar een huisje met zwembad gehuurd. We zitten 30 km onder Rome. Lijkt me heerlijk, heb er verschrikkelijk zin in.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 18:29

Kriebels : yep, aanwezig
Geboekt : Gran Canaria (wiiiii zon, zee, strand en wat actiefs doen)

16 juli vertrekken we (m'n vriend, de neef van m'n vriend en zijn vriendin en ik natuurlijk) en ik kijk er nu al naar uit... ben gewoon toe aan een fatsoenlijke vakantie...

Zucht nog een dikke twee maandjes...
*telt heel hard af*

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 18:42

Wij gaan eigenlijk nooit echt op vakantie. We hadden vroeger een boerderij met koeien en dan kun je niet zo gauw vervanging vinden. En nu hebben we alleen nog maar paarden en pony's en is het nog steeds niet echt mogelijk. Vind het niet erg hoor. Ga sinds 2 jaar zomers een week naar vrienden van ons in Duitsland en daar gaan we dan paarden bekijken en keuren. Dan zit er ook elke keer wel een dagje Polen aan vast. En verder gaan Greetje en ik gewoon dagtripjes maken. We gaan in ieder geval nog een dag naar Amsterdam en een weekend Parijs willen we ook nog een keer doen. Ik vermaak we wel in ieder geval.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 18:51

Ben net op vakantie geweest. Ben afgelopen vrijdag uit Maleisie teruggekomen. Mooi land, erg warm, aardige mensen, heerlijk eten, goedkoop, wat wil je nog meer? Alleen jammer dat het zo'n eind weg is en je er toch wel een jetleg aan over houdt. Ik wordt nu nog om half vijf wakker. Slapen

In het najaar hoop ik nog een keer op vakantie te gaan. Meestal beslis ik pas vrij kort voor vertrek wat en waar naar toe.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:27

Ik had geboekt twee weken Cran Canaria, maar omdat mijn relatie uitging heb ik dat dus ook afgeblazen..
Ik moet ook zeggen dat ik liever thuis ben en af en toe eens weg ga dan zo lang, daar ben ik het type niet voor..

Maar misschien zit er in het najaar een weekend ardennen in met een groep vrienden!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:29

Ik ga 14 dagen naar Tunsië en dat is al geboekt.Voor de rest gewoon wat naar de pony's enz Lachen.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:39

6 aug t/m 19 aug zit ik in het zonnige Zuid-Frankrijk Haha!

Paps van mn vriend weer opzoeken Heel mooi daar en alles binnen handbereik, maar toch heel rustig Lachen

Heerlijk!
We gaan trouwens voor het eerst met het vliegtuig *help*

Het leven is een gebakje!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131958
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:43

Jaaaaaa, wij hebben in december al geboekt !
Een paar dagen na ons huwelijk gaan we naar Kreta, Rethymnon om precies te zijn.
Daar hebben we tig jaar geleden onze eerste gezamelijke vakantie doorgebracht, vandaar dat we weer terug gaan.
Eigenlijk ben ik er al helemaal klaar voor

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:48

Ik heb al heel lang geleden geboekt begin januari hebben we al geboekt.
Patrick en ik vertrekken op 21 juni voor 15 dagen naar Lloret de Mar.

En we hebben na allen problemen van de afgelopen weken veel zin in samen.

trotse moeder van 2 prinsesjes

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:48

Ik ga dit jaar niet. Verdrietig *Snik*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amarins2, Babsiej, Bontfire, Estera, Ghazella, Googlebot, josien_m_, Kimberly520, L_iek, laran, Marcella, mariettek, onpaard, Prins85, Saartjuh_b, wonanda en 188 bezoekers