Alarm op stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Alarm op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 02:05

Omdat er in onze omgeving al diverse stallen bezocht zijn door mensen die menen dat zadels algemeen bezit zijn en omdat we wederom bezoek hebben gehad afgelopen vrijdagnacht van iemand die veel van paarden houdt Boos! hebben we sinds vandaag alarm op de stal gekregen.We hebben gelukkig hele lieve mensen op stal die in de beveiliging zitten en die hun vrije paasdagen opgeofferd hebben om dit aan te leggen.Als er nu(nadat we het alarm ingesteld hebben)iemand een van de deuren opent gaat mijn telefoon af met de mededeling dat er iemand op stal is.Eigenlijk is het achterlijk dat je zoiets moet doen om ongenode gasten uit je stal te houden,maar ik denk dat ik een stuk rustiger zal slapen(als niet een van de klanten er de gewoonte van gaat maken om 's nachts te gaan rijden Extreme duivel )


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 02:06

Veilig idee! Je had toch een tijdje terug ook al iets meegemaakt met inbrekers in je stal??

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 02:21

Ja dat was ook iemand die op een heel vreemde manier van paarden houdt.Hij is afgelopen vrijdag weer geweest en heeft een pony ,ja hoe noem je dat,aangerand Misselijk .Het alarm dat aangelegd is gaat niet in de stal af maar in huis.Als wij het niet uitschakelen gaat het automatisch door naar mijn telefoon.We hopen deze meneer een keer te treffen als hij klaar staat zijn grappen uit te halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 02:23

Oei, ik zou niet graag in die meneer zijn schoenen staan, maar hij roept het over zichzelf af en wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten??

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 07:16

Gelukkig is er een oplossing !
Wel naar dat het zover moet gaan

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 12:27

Ik kan er ook helemaal sjacherijnig van worden dat dit soort maatregelen (alarminstallaties, grote sloten ed) nodig zijn.
Wel fijn, van die mensen met vrije paasdagen *LOL*

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 12:34

Dat dat al inmiddels gebruikt moet worden om een rustige nacht te hebben (evenals je pony). Ik vind het nergens op slaan, koop dan zelf een paard, en randt die dan aan... denk ik dan... Maar ze moeten van andermans spullen afblijven.. Van dit soort dingen kan ik zoo giftig worden...

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:15

Vreselijk dat dit nodig is. Zelf staat m'n paardje ook op een stal zonder toezicht. soms best wel een eng idee vind ik, maar verder is het een superstal! dus een goed slot op m'n kast en maar hopen dat ze van m'n paardje afblijven is het enige wat ik kan doen..

Natuurlijke Pensionstalling:

http://www.rumelshof.nl

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:09

AmyII schreef:
Ik vind het nergens op slaan, koop dan zelf een paard, en randt die dan aan... denk ik dan...


dat vind ik ook nie eerlijk voor dat paard al zou die dat doen...
maar idd, dat het nodig is is eigenlijk niet normaal, wij hebben ons paardje ook op de wei in het bos, ik moet er nie aan denken at er zon iemand daar heen gaat Scheve mond

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:10

Hoop dat je hem een keertje op heterdaad betrapt, gadver wat een ranzig mannetje!

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:13

Pipo schreef:
Hoop dat je hem een keertje op heterdaad betrapt, gadver wat een ranzig mannetje!

of vrouwtje Tong uitsteken Haha! (sorry ik ben een beetje erg irri af en toe)

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:53

Nero"]
[quote="AmyII schreef:
Ik vind het nergens op slaan, koop dan zelf een paard, en randt die dan aan... denk ik dan...


dat vind ik ook nie eerlijk voor dat paard al zou die dat doen...
maar idd, dat het nodig is is eigenlijk niet normaal, wij hebben ons paardje ook op de wei in het bos, ik moet er nie aan denken at er zon iemand daar heen gaat Scheve mond
[/quote]
Enig idee wat voor een trauma zo'n vent een paard bezorgt? Zo iemand kan beter z'n lusten uitleven op de wallen!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 22:10

idd ik hoop dat je hem een keer betrapt.
zoiets doe je toch niet?
wel mooi dat de techniek van tegenwoordig al zover is.
maar war ga je eigenlijk doen als die er is? ik weet niet of ik mijn in zou kunnen houden....

Love the life that you live, live the life that you love

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 22:18

Hakkie takkie weg is het zakkie is hierbij de enige doeltreffende methode volgens mij!!! Ik kan hier zo kwaad om worden! Waarom blijven mensen niet gewoon met hun poten van andermans spullen af Scheve mond !!!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 23:12

Het is geinstalleerd en kan vannacht voor de eerste keer aan.We hopen hem inderdaad eens met zijn broek op zijn hielen aan te treffen en dan heeft hij heel wat uit te leggen.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 00:59

Lovely schreef:
Oei, ik zou niet graag in die meneer zijn schoenen staan, maar hij roept het over zichzelf af en wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten??


Ik mag dan zo erg hopen dat hij blaren op een andere plek krijgt Extreme duivel

Wel goed dat je nu dat alarm hebt. Lomp dat het nodig is, maar toch...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 01:14

Jeemig, het is toch te gek voor woorden dat je zo´n alarminstalatie überhaupt nodig hebt Verdrietig !!
Wbt het eehh.. aanranden, ik denk dat je je om je paard niet zoveel zorgen hoeft te maken, die zal weinig "last" ondervinden van dat "kleine garnaaltje" Knipoog ! (daarmee wil ik niet zeggen dat het daarom "niet erg" is! Ik vind het ook een vieze vunz en ik hoop idd dat jullie hem met z´n broek op z´n hielen te pakken krijgen Extreme duivel !!)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 01:28

Sterre schreef:
Wbt het eehh.. aanranden, ik denk dat je je om je paard niet zoveel zorgen hoeft te maken, die zal weinig "last" ondervinden van dat "kleine garnaaltje" Knipoog !


Vergeleken bij die van een hengst iig wel ja! Knipoog Tong uitsteken

(tenzij ze natuurlijk met andere dingen bezig gaan :r )

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 03:00

Jantien schreef:
(tenzij ze natuurlijk met andere dingen bezig gaan :r )


Daar heb je natuurlijk gelijk in Verdrietig , maar dan staat ´ie waarschijnlijk niet met z´n broek op z´n hielen Tong uitsteken !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 08:24

Bij ons op stal hebben we ook overal sloten en uitdrukkelijke regels dat alles steeds op slot moet. Als je achter in de bak rijdt, zie je niet dat er iemand de stal inkomt, vandaar.

Maar wat een walgelijke vent zeg, hoe weten jullie dat ie die pony heeft 'aangerand' dan? Is ie toch soort van 'betrapt?'

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 08:41

Ik hoop dat dat paard hem een ongelooflijke rotschop voor die tronie verkocht heeft! Wat een smeerzak! (haha, die was eigenlijk best grappig! Smeerzak!)

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 09:17

Sterre schreef:
Jeemig, het is toch te gek voor woorden dat je zo´n alarminstalatie überhaupt nodig hebt Verdrietig !!
Wbt het eehh.. aanranden, ik denk dat je je om je paard niet zoveel zorgen hoeft te maken, die zal weinig "last" ondervinden van dat "kleine garnaaltje" Knipoog ! (daarmee wil ik niet zeggen dat het daarom "niet erg" is! Ik vind het ook een vieze vunz en ik hoop idd dat jullie hem met z´n broek op z´n hielen te pakken krijgen Extreme duivel !!)

Als de pony twee handafdrukken met bloed op haar achterhand heeft staan en wat bloed in de staart doet hij toch iets meer dan alleen ,,dat kleine garnaaltje,,

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 10:28

FlairS schreef:
Als de pony twee handafdrukken met bloed op haar achterhand heeft staan en wat bloed in de staart doet hij toch iets meer dan alleen ,,dat kleine garnaaltje,,

Getverderrie Misselijk ! Sorry, dat wist ik niet! Ik bedoelde het ook niet vergoedelijkend hoor!!! Ik blijf erbij dat het een ongelovelijke smeerlap is en ik hoop echt dat jullie hem (haar Verward ) kunnen betrappen !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:00

Dit is toch te gek voor woorden. Zo'n alarm zou niet nodig moeten zijn.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:20

FlairS schreef:
Als de pony twee handafdrukken met bloed op haar achterhand heeft staan en wat bloed in de staart doet hij toch iets meer dan alleen ,,dat kleine garnaaltje,,

Hmm, doet me denken aan een aantal andere gevallen. Daarbij waren merries aangerand d.m.v. een stok. Is niets, maar bij 1 waren de verwondingen dusdanig dat het veulen was overleden. Als je de persoon te pakken hebt moet je het me even laten weten. Heb dan nog wel een appeltje met um te schillen Extreme duivel Ik zat te denken aan iets met een stok, of misschien wel een amsterdammertje.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, beegee, Bernadth99, Bielsje, BlauweSteen, Cjuan, fnpetter1990, GoogleAdsense, miamivice, MirjamRobin, Poekkie, Vagabondo en 142 bezoekers