Wederom hetzelfde: vieze stal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Wederom hetzelfde: vieze stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 16:59

Waar mijn paard staat staan 3 stallen naast elkaar, in de andere 2 stallen staan de paarden van een ander meisje. Dat meisje is ontzettend lui en zorgt echt niet goed voor haar paarden. Ze is ook te lui haar stal goed uit te mesten, maar wat doet ze nu!!!!
Ze gooit gewoon alle zooi uit haar stal in die van mijn paardje.
Een andere jongen heeft dat gezien. Ik was hartstikke verbaasd, de stal was ontzettend vies. Mijn paard zat in de drollen van die andere beesten.
Hoe kan ik haar dit betaald zetten? Boos!

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.


chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:08

Ik zou haar hier op aanspreken want dat kan echyt niet!! Anders kun je het tegen de stalhouder zeggen, of tegen haar ouder. Weet niet hoe oud ze is.

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:18

Ik zou er in iedergeval iets van zeggen dat dit niet kan natuurlijk. DE volgende keer moet je gewoon zorgen dat er een getuige is en dan laat je haar gezellig een week lamg jouw stal uitmesten...had ze er maar over na moeten denken!!!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:34

Wat een luie trut zegt!
Daar zou ik inderdaad eens een hartig woordje mee gaan praten , en meld het ook maar meteen even aan de baas van de stal.

wat een manieren , heeft die van geen opvoeding genoten ofzo?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:28

Iig melden aan de stalhouder. Vraag even aan degene die het heeft gezien of die mee gaat, zodat je sterker staat.
Je moet hier iig iets aan doen, want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op!

* To Belg, or not to Belg *

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:42

Haar het niet betaald zetten, want dan ben je zelf alleen maar 'medeplichtig' en dan verlaag je je eigenlijk tot haar niveau. Ik zou je stalhouder inlichten en als je een beetje een goede verstandhouding met hem hebt, zal hij je probleem vast wel serieus nemen en er ook iets aan gaan doen. Want het is wel heel makkelijk voor haar om alle rommel in jouw stal te gooien!!

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:49

Ik zou gelijk naar de stalhouder gaan en er wat van zeggen! Jij gooit jouw afval toch ook niet in haar stal?

boefjelover
Berichten: 95
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: de Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:56

ik zou het eens goed tegen haar zeggen, jij gooit toch ook niet jouw afval in haar huiskamer denk???
als ze het neit zo goed begrijpt, zou ik eens gezzelig op de koffie komen, samen met die ouders, en ze uitleggen dat dit zo neit langer meer kan hoor!

heeej mensjus!!!!!
i love boefje 4 evahh

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:31

Gewoon melden bij de stalhouder. En alsjeblieft, zet haar het niet betaald. Ik heb al een keer tussen 2 meiden ingezeten die elkaar constant weer terugpakten. Was niet bepaald leuk. Op een gegeven moment waren de kastjes in de zadelkamer besmeurd met leerolie en hoevenvet.


gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 09:12

gewoon op haar afgaan en vragen waarom ze dat doet. Ook met d epersoon erbij die het gezien heeft. Ik zou eerst met haar gaan praten en niet direct met de stalhouder. Als je met haar gesproken hebt dan de stalhouder inlichten vraag of die er ook op wil letten.

Succes ermee

Geniet van de dag

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 09:31

Het is wederom altijd hetzelfde met die brutale stalgenoot van jouw! Over de knie ermee, dat is wat je ermee moet doen!!! Boos!

Wiesje

Berichten: 2906
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:12

Je kunt een slot op de staldeur van jouw paard maken waaravn alleen jij en de stalhouder de sleutel hebben (voor noodgevallen). Dan kan zij er niet meer in. Verder zou ik haar een keer aanspreken op haar gedrag en het daarbij laten. Niet beginnen aan terugpakken. Daar leert ze niet mee waarschijnlijk!! En je hebt er niets aan, verspilde energie dus.
Ik zou haar ook het liefst een schop onder haar hol geven Pling maar daar schiet je nix mee op.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:15

Ik zou lekker mijn paard in haar poetskist laten mesten.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:19

ja sjuimpje,maar dan doen bv als er weer nieuw gras is en ze beetje aan de diaree zijn Haha! en dan in de poetskist.

maar ik zou haar wel aanspreken en aan de stalhouder melden.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:29

Ja, Sjuimpje is ook iemand die van leerolie en hoevenvet houdt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:46

Wiesje schreef:
Je kunt een slot op de staldeur van jouw paard maken waaravn alleen jij en de stalhouder de sleutel hebben (voor noodgevallen). Dan kan zij er niet meer in.


Ook erg handig als er brand uitbreekt....


Verlaag je niet tot haar niveau, laat de stalhouder het maar lekker opknappen. Die betaal je immers voor fatsoenlijke en nette stalling en toezicht op je paard, dus het is zijn probleem en niet het jouwe.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 21:33

Sonja"]
[quote="Wiesje schreef:
Je kunt een slot op de staldeur van jouw paard maken waaravn alleen jij en de stalhouder de sleutel hebben (voor noodgevallen). Dan kan zij er niet meer in.


Ook erg handig als er brand uitbreekt....
[/quote]

En bovendien kiepert ze het dan misschien wel over de staldeur heen.... Lips are sealed

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 11:45

Nou gezellige boel op die stal van jou, wat een luie trut zeg.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _activeme, Irma_Maandag, Lanoca, lanouska, Mark0919, sterregoud, SusanH, tienus63, Tyke, wodant en 44 bezoekers