Massamoord

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Massamoord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 22:35

In rijen van vier dik kwamen ze aangemarcheerd.

Een lange kolonne, van het hoekje in de gang naar mijn kelderkast. En een rij die zich afsplitste onder de deur van de kamer door, schuin onder de eethoek, en van daaruit uitwaaierend naar alle hoeken van de kamer.
Het gespuis in de kelderkast ontfermde zich al snel over de flessen frisdrank, en over de vuilnisbak.

Het krioelde echt verschrikkelijk van de MIEREN........gadverdamme........

Maar ik had geluk! Op tweede paasdag alle tuincentra open!!!!! Mierenlokdoosjes gehaald..........de rust is weergekeerd in mijn kamer en kelder ........................ maar toch wel een beetje zielig Bloos


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 22:36

Hahahaha.. heel zielig wel hoor! maar stoer geschreven Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 23:19

hehe hier krioelde het eerst ook van de mieren totdat we van die meirenlokdoosjes gekocht hebben Knipoog

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 23:24

Ik was in een Jazzcafe in New York het stonk er naar natte honden en er liepen kakkerlakken over de bar, waarachter een ongelooflijk dikke neger met twee breekbare japanse zusjes zat. En de live muziek was subliem

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 05:36

Gelukkig hebben wij geen mieren in huis!
Op het terrein zitten wel mierenhopen maar daar hebben we niet zo`n last van! Haha!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 06:31

Ik haat mieren in huis. Ze kruipen overal tussen. In mijn studentenhuis zaten ze zelfs af en toe in de koelkast! Echt smerig. Heb toen maar meteen een eigen aangeschaft.
Als ik mieren zie ga ik ook meteen in de aanval.

* To Belg, or not to Belg *

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 06:46

Gatver, mieren zijn zo smerig als ze in huis lopen, en dan gaan ze onder elke kast zitten. Ik heb dit jaar nog maar 1 mier gezien gelukkig Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 07:35

Hier is het mierenseizoen weer voorbij. Zo vlak bij de bossen, als het buiten lekker vriest, komen ze lekker naar binnen voor water en eten... Altijd een veldslag, nooit krijg je ze allemaal. Chemische oorlogvoering helpt nog het best. We moeten alleen altijd wel uitkijken met burgerslachtoffers..

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

Dennis

Berichten: 31447
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 07:58

Haha, geweldig geschreven. Ik heb er bij ons thuis nog maar 3 waar genomen binnen. Dus nog niet genoeg om de oorlog aan te gaan. Ik hou dat maar zo hoop ik.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 08:30

Even on topic, mieren heb ik alleen nog maar in de tuin en de slaapkamer, die openslaande deuren naar de tuin heeft. Doosjes neerzetten en hopen dat ze niet over me heen marcheren s nachts.
Ben wel weer verwoed ratten aan het verdelgen en in de badkamer hangen iedere dag weer nieuwe langpoten Boos! .
Het wordt weer zomer Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:54

Wij hebben ook wel eens last van mieren gehad, die lokdoosjes werekn prima Lachen
Alleen moet je die niet buiten bij een mierennest gebruiken als je er met je handdoek inligt, dan schiet het niet zo hard op Haha! Haha!

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:26

Haha ik dacht al wat gaat hier nou voor een spannend verhaal komen!! Leuk geschreven!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:28

Moordenaar Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 16:32

Ja, moordenaar! Ik dacht nog ff dat het echt was ook! *dom*

Fitzroy

Berichten: 25032
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:21

Mieren ..... bah, wat vreselijk!

Bij mij zijn zelfs die lokdoosjes een jaar niet voldoende geweest, toen moest ik met nog grover geschut aankomen.

Wanneer moet je voor het tribunaal verschijnen Knipoog?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:30

Mieren ,; baaaah , gelukkig heb ik hier nooit last van gehad Lachen.

Hahahahaha leuk geschreven joh !

deedee19

Berichten: 7918
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 14:55

Aaaaaaaaargh mieren. Ik haat die beesten. Normaal hebben wij er in de keuken veel last van. Nu hebben ze besloten dat de kamer leuker is. Boos!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, IASCrawler, IngeK, Koekie73, Mnoonn en 23 bezoekers