rijden in oostenrijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

rijden in oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 22:01

komende vakantie ga ik op vakantie naar oostenrijk. Daar gaan we veel actieve dingen doen maar als ik in Oostenrijk ben dan wil ik echt super graag een hele mooie (stevige) bergrit op het liefst een haflinger maken. Nu was ik al aan het kijken naar een manege. Bij google gezocht maar dat wilde niet echt lukken.
Daarom vraag ik het aan jullie: hebben jullie wel eens een rit gemaakt in Oostenrijk? Wij gaan waarschijnlijk naar Bruck toe.

regien

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 22:16

Ik ging vroeger altijd met mijn ouders mee op vakantie naar Oostenrijk. In bijna elke plaats is wel een manege en met Halflingers word je daar bijna doodgegooit! Ik weet zeker dat het je gaat lukken om er daar 1 te vinden! Het is trouwens echt super om zo'n rit te maken, heb er erg goeie herinneringen aan!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 02:25

Je kan ook op de HP van de plaats waar je naar toe gaat, kijken. Daar staat meestal ook al op of er een manege is! Als daar niets te vinden is, mail je ze gewoon even, dan kunnen zij je wel vertellen waar je dan wel kan kijken!
Regien heeft trouwens gelijk hoor, er zijn bijna overal maneges waar je ritten kan maken! Veel plezier!!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 19:44

Bedankt,
Ik ben gaan zoeken naar www.bruck.at (want dat was toch de achterletters van oostenrijk? En kom dat waarschijnlijk wel op de goede site terecht maar mijn duits is niet zo heel erg goed dat ik dit duidelijk kan lezen.
Dus als iemand nog een naam weet of gewoon hun eigen belevenis wil vertellen zou ik dat ook heel leuk vinden.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:13

Ik heb daar net even gekeken en het heeft iig niets te maken met het plaatsje waar je naar toe gaat !!
Weet je misschien bij welke grote(re) plaats Bruck ligt ???

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:34

Ik ben twee keer in Oostenrijk geweest en moet eerlijk zeggen dat het aantal Haflingers me tegenviel. De meesten lopen in die tijd in de bergen, er zijn er wel wat beneden voor toeristen. Ik zou even contact opnemen met de plaatselijke VVV, en er rekening mee houden dat je misschien eerst een les moet volgen voordat je mee naar buiten mag.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 22:14

Bruck ligt in de buurt van Seel am see volgens mij, redelijk dicht bij de gross gluckner (ja, sorry ik weet niet precies hoe je dat allemaal schrijft maar het is iig een hele mooie berg)