Cool weekend

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 12:24

Ik ben lekker de hele zaterdag t epaard geweest. Iets wat we normaal gesproken in 3 uur doen hebben we nu serieus de hele dag over gedaan.. Maar goed, was wel leuk, en errug mooi. Heel gaaf bij Garderen over de veluwe. De ermelose hei over enzo. Echt schitterend.
We reden samen met de 'uitzetter', en we reden dus knalhard verkeerd! Kwamen we nog langs het federatiecentrum, daar was natuurlijk vanalles te doen (een keuring, allemaal paardjes)

Zondag nog met z'n drieen naar t bos geweest en Joop stampte keihard voorop door t bos, hij had er vreselijk zin in. Echt lachen, hij was gewoon niet te houden, maar deed verder niks geks gelukkig!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 12:29

hahah een Aram door het bos hihi ik had het ook Leys was op zich braaf maar wilde hard en niemand mocht naast hem of achter hem hihi Frusty
Gelukkig heeft Sya een dikke Lovers kont kon ik Leys aan plakken Tong uitsteken .

Maare leuk dat je een fijn rit hebt gehad. Heb je wel heeeeeeel erggemist hoor Verdrietig .
Volgende keer gaat jopie lekker me toch ?? Party!!

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 10:33

als t moet stopt Joop wel hoor, maar ik krijg altijd de slappe lach. Hij doet dan The Trot, en als hij het echt op z'n heupen krijgt gaat hij echt super hard, dan kunnen d eanderen m niet in draf bij houden...
Hij was iig lekker actief... Gister regende t, dus heb ik niet gereden.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, mriek1990, Orthos, StalNollie, Suliko, Vagabondo en 126 bezoekers