Mijn meisje gaat weg!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dimmalimm
Berichten: 142
Geregistreerd: 05-12-02

Mijn meisje gaat weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-03 18:27

Ik voel echt stom! Mijn merrie gaat morgen voor 6 weken naar de hengst!
Gelukkig is het hier in de buurt, dus ik kan er met de bus naartoe. Dat moet ook wel want ik moet haar tegen haar eczeem behandelen en haar uit haar wintervacht helpen.

Één troost Ach gut , als ze terugkomt wordt ze van mij (nouja dat is ze officieel al, maar ik heb een afspraak met haar (ex-)eigenaresse, dat als zij er nog een keer een veulen uit mag fokken, dat de merrie dan voor mij is). Wat ook op zich wel leuk is, is dat ze naar de hengst gaat die ik gesuggereerd had(nl. Klerkur frá Kirkjulandi).

Nouja, het is niet anders, maar leuk is het niet; ik zal haar best missen. Gelukkig is het al bijna vakantie...

Groetjes marina

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:31

Dimmalimm schreef:
(nl. Klerkur frá Kirkjulandi).


What the ... Verward

Hoe spreek je dat in godsnaam uit? *LOL*

Maar verder leuk voor je hoor , volgend jaar zo een klein wolbolletje in de wei Lovers

Dimmalimm
Berichten: 142
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-03 18:35

Tja, dat ijslands he Knipoog ....

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:37

Dimmalimm schreef:
Tja, dat ijslands he Knipoog ....


Ik dacht al dat je toetsenbord was gecrasht Haha!

Hoe gaat het veulen dan noemen? Of nog niet over nagedacht?
Ook zo een rare onuitspreekbare naam voor de niet-ijslander? Tong uitsteken

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 19:27

Hey Marina,
Whaa, dat zou ik echt niet kunnen... 6 weken zonder m'n merrietje! Sterkte er mee! Knipoog

Heb Klerkur ff opgezocht, dit is 'm hè?! Haha! Kwijl Kwijl
Afbeelding

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:04

He Marina Lovers
Ik weet hoe je je voelt hoor Laine gaat ook weer naar de hengst en dat kan 6 weken zijn maar ook langer Verdrietig
En heel erg dicht bij staat ze ook niet Verdrietig !
Leuk iig dat ze van jou is verdien je echt meis Lovers .. *wist je al Tong uitsteken*

Gaat alles trouwens goed met sorli Lachen..

Nou ik spreek je wel weer en misschien zie ik je wel weer snel hoop ik iniedergeval!!

Dimmalimm
Berichten: 142
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-03 20:42

Hoi,

Ja jessie, Dat is Klerkur Kwijl !Voor de (ex-)eigenaresse is het best een gok; dit is haar laatste kans met Ör...

Heey Brennie!!
Hoeist met Velvet en Mystery? Gaat ze naar een draverhengst?
Met Sörli gaat het goed hoor! Heb jij al gehoord dat ook deze eigenaren weggaan van rosworld? Pfff ik wordt er niet goed van steeds een ander.

Groetjes marina

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 08:03

He marin!!
Met vel gaat het goed binnekort gaat ze naar opfok gelukkig is wel lekker voor der Haha!..
Chat gaat weer naar de zelfde als vorige keer geen draver maar een :p weet niet meer zou wel een foto voor je opzoeken Lachen
Waarom gaan deze weer weg dan Verdrietig ze blijven bezig he.
Geef je sorli een knuf!!

Ow en met mis gaat het ook super hoor Lovers
Sorry trouwens allemaal voor het offtopic *LOL* !
We praten wel verder op msn marin Lachen

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 09:51

Zo heb ik het eens 9 weken zonder maar paardje moeten doen, ze is nog niet van mij, maar ik beschouw haar als mijn eigen paard.
Zij ging voor 4 weken weg naar de hengst, en toen ze net weer een week thuis was ging ik voor 5 weken interne stage naar drente!

Wel lekker voor je dat het niet zo ver weg is en dat je haar toch nog kan zien, en met de vakantie in aantoch is het natuurlijk helemaal fijn.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:33

Mijn merrie is ongeveer een maand weggeweest naar de hengst, maar ik ben niet wezen kijken. Ze heeft lekker overdag op het land gestaan en de stallen zagen er goed uit
Mijn merrie zag er echt super uit dat ik haar kwam halen *LOL*

Morgen wordt ze opgevoeld en als ze niet drachtig is gaat ze meteen weer terug naar de beemster Kan ze weer een weekje logeren Haha!

MarjoEisla

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-04-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:50

Hey Marina, wat doe jij aan ör dr eczeem? Ik heb ook een eczeem merrie en wil zoveel mogelijk tips!! Jo rosworld blijft bezig! wat raar dat deze ook weg gaan joh.. maja ik zie wel of de kampen leuk blijven *LOL*
groetjes marjolein

Dimmalimm
Berichten: 142
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 20:17

Ze heeft een BOETT-deken om, en een hoofdkap. Maar vandaag hebben we haar dus weggebracht en ik heb de deken afgedaan, anders is een beetje lastig voor de hengst...
De hoofdkap heeft ze nog wel om, die wordt op zijn plek gehouden door het halster. Verder gebruik ik uiercreme voor haar uiers en AVS (van de paardendrogist) voor plekken waar de vliegjes nog wel bij kunnen komen.

Misschien weet ik nog iemand die bij wil rijden! Heeft het haast? Want het meisje is nu voor stage op Vlieland.