Ik heb het zoooo vreselijk gehad:

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Ik heb het zoooo vreselijk gehad:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 21:40

Ons huis is een bouwput en bij elke stap vooruit gaan we er (vind ik) weer 2 achteruit, mijn vader en schoonmoeder denken dat ze voortaan bij ons wonen, standaard zitten er elke dag zo'n 2 bouwvakkers die me het leven zuur maken (huis wordt een paasei door die vieze schoenen en dat geboer de hele tijd, jakkes Misselijk ) en vriendlief heeft winkelvrees....

Het moet niet gekker worden....

Ik wil een hek van 3 meter hoog waar niemand doorheen kan kijken en waarvan mijn vader en schoonmoeder GEEN sleutel mogen krijgen en ik wil een ontsmettings/rehabilitatieruimte voor vieze bouwvakkers.
Om de haverklap staat mijn vader (woont 10 km verderop) op de stoep onder het motto van: Even kijken wat er in de afgelopen 24 uur met het huis is gebeurd. En mijn schoonmoeder bemoeit zich met alles wat hier gebeurt of juist niet gebeurt .

Momenteel zijn we bezig met het verbouwen van kantoor en we zijn een tuinhuis aan het plaatsen. De auto is bij de spuiter en die daar pak ik echt op mis (kan geen boodschapjes doen met de motor). En nu wilde vriendlief niet eens even een paar broden bij de bakker gaan halen , fijn hoor Boos! .
Vanavond was meneer ook nog te laat met eten en daar stond mijn culinaire hoogstandje te verpruttelen op het vuur...

Toen mijn vriend thuiskwam, was het van: waar is het eten? en toen had ik het niet meer.... het kwam er allemaal uit Huilen Huilen Huilen Huilen en ik kon niet meer ophouden.

God zij dank hebben we nu in ieder geval alles uitgepraat en als tuinhuis en kantoor klaar zijn, krijgen we een HEK en een BOUWSTOP. Waarom moet ik toch eerst instorten om duidelijk te kunnen maken dat dit allemaal niet werkt? Ik heb in de laatste 2 jaar nog niet 1x een fatsoenlijk schoon en net huis gehad, altijd stof, zaagsel, stenen, cement en de hele rommel door het huis. Frusty

Sorry dat het zo'n verhaal is geworden, maar ik moest het toch even kwijt... Het lucht wel op!

Toos paardloos


Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 21:49

wel fijn dat nu alles uitgepraat is de frustraties weg zijn Lachen

zo af en toe komt alles te gelijk en dan wordt het even alemaal teveel(heb ik zelf ook hoor Knipoog )

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 23:05

Klinkt als het alom bekende druppeltje en de emmer, heb ik ook wel eens last van. Je kunt heeeeel lang van alles accepteren en gewoon doorgaan maar op een gegeven moment moeten de frustraties er toch uit.
Fijn dat je het met je vriend hebt kunnen bespreken, was hij niet geschrokken van je reactie of had hij het al zien aankomen?
I.i.g. succes met de rest van de verbouwing én de bouwstop!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 23:14

Jeetje meid, kan me voorstellen dat je er even flink doorheen zit. Ik zou zeggen, neem een lekkere borrel vanavond, en dat ziet het er morgen weer wat beter uit.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 06:56

Ik begrijp jouw reactie echt helemaal! Gelukkig dat je het je vriend ook hebt kunnen duidelijk maken. Nu is het misschien nog zaak om eens met je vader en schoonmoeder te gaan praten. Zeg ze dat je behoefte hebt aan privacy en rust en dat ze van harte welkom zijn, maar niet iedere dag.
Ik zou er zelf ook stapelgek van worden, denk ik. Veel succes en ik hoop dat je nu een tijdje ust hebt, want zo te horen heb je die hard nodig.

* To Belg, or not to Belg *

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 07:04

goed dat je het gewoon allemaal duidelijk hebt gemaakt, niet over je laten lopen hoor! En vasthouden aan die bouwstop, het is ook jouw huis.

liefs, Lielle

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 08:47

oh, wat erg zeg. echt stom dat je eerst zolang moet wachten voor ze luisteren. hopelijk komt alles er nu gauw.

veel succes!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 09:00

Goed van je om vast te houden aan die bouwstop. Hopelijk kun je in die tijd eventjes bijtanken. isschien moet je de plannen tav de verbouwing ook wel bijstellen. Wij zijn nu a 10 jaar aan het verbouwen maar doen dat in periodes en dat is nog steeds een ramp maar wel redelijk vol te houden.

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 09:05

ach jeetje, ik ken het gevoel hoor!! al die bouwvakkers in je
huis, vreselijk!! En dan nog het zooitje wat ze er van maken,
je blijft poetsen zonder dat het wat helpt.

wens je veel sterkte want zo te horen is de verbouwing
nog lang niet klaar.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 09:20

Sterkte!!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 13:59

Hou je taai, Imker. verbouwen is absoluut niet leuk. Mijn verging het lachen al na slechts 6 weken...dus 2 jaar, mén, daar moet ik niet aan denken, hoe vreselijk...wat zul je moe zijn en je uitgeleefd voelen...
Moet je nog lang?

Achteraf zul je er vast om kunnen lachen,w ant dan is alles zo mooi geworden, maar ondertussen, nu.... Heel veel sterkte! En onthoudt: Beerenburg lost heel veel op!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 14:25

Dees schreef:
Hou je taai, Imker. verbouwen is absoluut niet leuk. Mijn verging het lachen al na slechts 6 weken...dus 2 jaar, mén, daar moet ik niet aan denken, hoe vreselijk...wat zul je moe zijn en je uitgeleefd voelen...
Moet je nog lang?

Achteraf zul je er vast om kunnen lachen,w ant dan is alles zo mooi geworden, maar ondertussen, nu.... Heel veel sterkte! En onthoudt: Beerenburg lost heel veel op!


Ik ben bang dat we nog wel even te gaan hebben. We hebben inmiddels: nieuw dak op het huis, dakkapellen, 2 aanbouwen, oprit opnieuw gemaakt, nieuwe gevels rondom, tuindeuren geplaatst, slaapkamer en inbouwkast!! gemaakt. De badkamer is eigenlijk het enige vertrek in het huis wat niet verbouwd hoefde te worden.

Nu moet nog: Kantoor, logeerkamer, overloop, huiskamer en keuken. Oja, en de tuin en poort moeten nog. Boos!
Volgens mij is het echt een 10-jarenplan, we zijn er nog lang niet. Van buiten ziet alles er wel netjes uit nu, behalve dan de tuin, maar er komen steeds zoveel extra dingen die nog gekocht of gedaan moeten worden.

Beerenburg had ik helaas niet in huis, maar een Bacardi Breezer, een Flugel en een ijsje later was mijn bui al wat gezakt.

Toos paardloos


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 08:35

Sterkte!
Denk maar aan alles wat je al wel hebt gehad...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 08:52

Ach gut kop op he!
En ik kom morgen even computer-uitleg geven, en dan kun je voort uren in jullie nieuwe kantoor doorbrengen! Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 08:59

Wauw, jullie huis wordt een kasteel!?! Waarom doen jullie er niet wat langer over? Wij versmeerden onze bouwplannen van te voren al over 10 à 15 jaar uit. Ten eerste om idd niet constant in de ellende te zitten en omdat we ook nog wat geld willen uitgeven aan leuke dingen.

ik wens je er heel veel succes mee en geef die kerel van je maar een schop onder zijn holletje van me...! }>

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eileen_, hoogendroog, Laj1, tienus63 en 32 bezoekers