het verhaal van Diesel --> duitsedog!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

het verhaal van Diesel --> duitsedog!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 21:54

*hallo allemaal, ik ben een lieve zwarte duitse dog en mijn naam is Diesel.. ik ben 3 jaar oud en woon al bijna al die tijd met mijn twee baasjes Jan en Nicolien... ook heb ik mijn tweede huis da is bij "opa""oma" en mijn twee "tante's"*
trouwens.. baasjes stonden binnen met de camera en foto's door het raam naar buiten maken kunnen ze nog niet zo goed Knipoog
Afbeelding

"eindelijk kan ik jullie eens laten zien hoe lief ik kan kijken en hoe stoer ik wel niet ben"
Afbeelding

*hmpff* "komen ze weer hoor met die rotcamera.. ze zijn aan het testen zeggen ze.. lig ik eindelijk lekker in de zon.."
Afbeelding

"als ik de andere kant uit kijk.. gaan ze vast wel weg met dat ding" *kijkt beledigt*
Afbeelding

"hej, hebben jullie mijn vriend konijn wel eens gezien.. ik ben dol op hem lief is ie he?" Lovers
Afbeelding

"joehoe, gaan we nog spelen vandaag of blijf je met dat ding staan? kom nou baasje!!!"Afbeelding

*huh wat gebeurd daar nou..??* "buurvrouw???"
Afbeelding

*hehe.. eindelijk gaat het baasje zitten..* "zullen we spelen??"
Afbeelding

*wat zou er toch zijn.. zou baasje niet met me willen spelen??* "waarom kijk je zo naar mij"
Afbeelding

(hier heeft diesel zich net lekker uitgeschud het kwijl vloog in het rond.. zo ook op het baasje zijn voorhoofd) "wat doe je baas daar met je hand.. gaan we spelen?"
Afbeelding

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:59

Wat een geweldig beest zeg!
Als ik er de ruimte voor zou hebben, nam ik er ook zo een!
Heerlijk, die kop!!!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:28

Hij is prachtig, ik ben gek op Duitse Doggen Knipoog

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje


Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:30

ja, kwijl honden Tong uitsteken



Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:49

Super! Mijn vriend en ik willen ook graag een Dog. We zijn op zoek naar een Harlekijn (zwart-wit). Dan nog een leuke tinker erbij en dan is het bonte plaatje compleet.

Ook bekend als Kim20!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 00:00

echt een leuke hond
kijk zo lief

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Fem

Berichten: 12478
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 06:46

wat een stoere hond, hij is echt super groot man!! echt een stoere bink met zielige oogjes...Tong uitsteken

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 08:23

Mooie dog.. Hoe groot issie eigenlijk met schofthoogte?

So close,
no matter how far.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 10:18

Diesel is iets kleiner dan de gemiddelde (manneduitsedog)
haha.. ja ze kijken altijd zielig, maar dat is ie totaal niet!!!
Het gebeurd helaas veel dat mensen denken leuk zo'n hond, nemen hem als puppy en komen erachter dat ie toch wat te groot voor hun is in huis ofiets er staan er zo verschrikkelijk veel van een half jaar maar in het doggenboekje.
Echt erg vind ik dat, je kiest zelf voor zo'n hond hoor!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:22

haha lief hoor.. met dat konijntje is leuk.. enne dat kwijl lijkt me niet echt lekker maar ach ja als ie maar lief is he.. en met een hand spelen Verward haha lijkt me iets te gevaarlijk Tong uitsteken

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 10:30

Eszelon4ever schreef:
haha lief hoor.. met dat konijntje is leuk.. enne dat kwijl lijkt me niet echt lekker maar ach ja als ie maar lief is he.. en met een hand spelen Verward haha lijkt me iets te gevaarlijk Tong uitsteken


We hebben op mijn werk een jack russel als je daar met je hand voor zit zou dat gevaarlijker zijn vrees ik Schijnheilig
Diesel is echt een super lieve hond (sttaan de duitsedoggen bekend om)
Haha.. dat kwijl tja je went er aan Haha! maar soms als ie zich uitschut zitten de muren etc. owat allemaal onder.. Nerd

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:12

marfiek schreef:
Diesel is iets kleiner dan de gemiddelde (manneduitsedog)
haha.. ja ze kijken altijd zielig, maar dat is ie totaal niet!!!
Het gebeurd helaas veel dat mensen denken leuk zo'n hond, nemen hem als puppy en komen erachter dat ie toch wat te groot voor hun is in huis ofiets er staan er zo verschrikkelijk veel van een half jaar maar in het doggenboekje.
Echt erg vind ik dat, je kiest zelf voor zo'n hond hoor!!

Max kijtk ook alsof hjij de zieligste hond is ter wereld

So close,
no matter how far.

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:18

Ik zag net dit topic staan, en dacht echt van huh Verward
Wie schrijft er nou over Diesel??? Tot ik duitsedog zag staan Knipoog
Mijn verzorgpony heet namelijk ook Diesel Haha!

Ik vind dat soort honden niet zo geweldig, maar Diesel (wat klinkt dat gek voor een hond Knipoog) heeft wel een heel lief koppie!

Romeo Lovers

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:28

We hebben in de loop der jaren nu in totaal 4 duitse doggen gehad. 2 gele en 2 blauwe, zoals ze dat noemen. Echt geweldig.. Helaas zijn er 2 niet oud geworden. Maar als ik later een flink huis heb zou ik er zo weer een nemen. Hun karakter is echt geweldig!

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 13:22

wat een mooie zeg! Haha!

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 16:23

Citaat:
Max kijtk ook alsof hjij de zieligste hond is ter wereld
dus jou komt dat ook zeer bekend voor? Knipoog Haha!

Fabiënne1"]
We hebben in de loop der jaren nu in totaal 4 duitse doggen gehad. 2 gele en 2 blauwe, zoals ze dat noemen. Echt geweldig.. Helaas zijn er 2 niet oud geworden. Maar als ik later een flink huis heb zou ik er zo weer een nemen. Hun karakter is echt geweldig!
[/quote]

ja ik had ook nooit gedacht dat ze zo lief zouden zijn, veel mensen zijn wel bang voor hem omdat ie zo groot is!
Waardoor kwam het dat z zo vroeg overleden?

[quote="Marinke schreef:
Ik zag net dit topic staan, en dacht echt van huh Verward
Wie schrijft er nou over Diesel??? Tot ik duitsedog zag staan Knipoog
Mijn verzorgpony heet namelijk ook Diesel Haha!

Ik vind dat soort honden niet zo geweldig, maar Diesel (wat klinkt dat gek voor een hond Knipoog) heeft wel een heel lief koppie!


Dank je wel, en ja dat klinkt inderdaad raar dat heb ik ook wel eens, er stond toen een keer nieuwe foto's van Tina.. terwijl mijn pony ook zo heet dus ik d8 echt van huh?? hoe kan dat nou?
Diesel hebben ze zo genoemt van het merk diesel.. ze zagen het op internet staan en vonden hem heel gaaf.. hij is ook wel leuk!! Lachen (moest er wel aan wennen hoor)

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:08

wat mij bij diesel zo opviel is dat ie zo levendig is, ik altijd denken dat duitse doggen lomp zijn en de hele dag slapen, pff deze is echt actief!! en leuk!! Lachen Lovers

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:12

HAAI ik heb ook een duitse dog. Een blauwe. Hij is nu bijna een jaar oud, nog 1 maandje. Hij is 84 cm hoog, en moet dus nog even groeien. Alleen, wat heeft die van jou kleine oortjes vergeleken bij mijn "dombo"
Ze zijn echt stoer die doggen. Die van mij heet Bazooka

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:14

Wat een ongelofelijk leuke hond... Ik wil er ook wel weer eentje...

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 21:24

Anna-Jelly"]
wat mij bij diesel zo opviel is dat ie zo levendig is, ik altijd denken dat duitse doggen lomp zijn en de hele dag slapen, pff deze is echt actief!! en leuk!! Lachen Lovers
[/quote]

thnx maaiky.. jij hebt hem in real gezien!! Diesel is idd heel erg speels!!
Hoewel die thuis vaak rustig is.. het is echt gaaf als je thuis komt komt hij altijd keihard aanrennen met een knuffel om dat te laten zien loopt hij heel trots door het huis Lovers

[quote="sherwood schreef:
HAAI ik heb ook een duitse dog. Een blauwe. Hij is nu bijna een jaar oud, nog 1 maandje. Hij is 84 cm hoog, en moet dus nog even groeien. Alleen, wat heeft die van jou kleine oortjes vergeleken bij mijn "dombo"
Ze zijn echt stoer die doggen. Die van mij heet Bazooka


Diesel zijn oren staan inderdaad anders haha ze staan meer recht op.. vind hem zo wel een leuk koppie hebben Haha!
Heb je ook foto's van jou dog.. ben wel benieuwd eigenlijk!!
En waar heb je je dog vandaan?

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 22:30

Mijn Blauwe reu heet ivo Khivar von der Methen en hij wordt in juni 2. Hij staat in mijn profiel. het is dus zon 70 kg liefde en aanhaligheid. Even kijken of ik volgende week foto's kan maken met de kittens die vorige week geboren zijn die zijn namelijk nevelgrijs, moet vast een mooi plaatje worden

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers