eindelijk het veulen is er

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

eindelijk het veulen is er

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 21:25

mijn oudste zus had een veulen gekocht in luxeburg(quarter x ?) een palominotje (hengstje) dus hij zou vandaag komen om 6 uur s'morges waren ze weggereden en ze wouwe het liefst om 6 uur s'avond op stal staan met het veulen maar da beestje was eigelijk nog nooit echt in mensenhanden geweest geaaid en geborsteld enz...en dan moest ie ook nog een trailer in dus ik d8 ooo Lips are sealed maar we waren al een x weze kijken hij is bijna 1 jaar en hij was toen nog ong 1.10 al best grootdus mn zus belde op ja we zijn er om 5 voor 7 zoiets en sta maar alvast klaar met brokjes en dus toen waren ze er en ik deed het railerdeurtje open WOOOWW hij was groot geworden in 2 maanden ofzo dus wij gingen hem uitladen en wij in de stal alles afgesloten zodat ie niet wegkon en hij snapte het acheruit nog niet helemaal dus hij stond stil en wij wouwen hem zeg maar om laten keren en die baas(van de stal)gelijk van slaat um op zune kop Boos! Verdrietig Frusty Lips are sealed maar da bestje weet van nix heeft 4 uur in een trailer gestaan enzo maar gleig deed mn zus da nie en toen hadde we hem eruit gelokt met brokjes lang leve de brokjes en dus toen pakte iemand anders hem en die had een hond en die begon te blafe en dus toen begon die een beetje te steigeren maar hij stoote zn kop Pling dus steigeren zal die daar niet meer doen haha en toen hadde we hem op stal gezet en even laten wennen enzo maar hij was super braaf en hij staat naast mijn knollie melvin en die zat allemaal tussen die spleetjes van de stal door te kijken zag er wel leuk uit haha
maar mn zus weer blijdat ze ook iets te doen heeft haha nou di was het weer groetjes ashley en melvin


gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:27

Leuk hoor! Maar het zou wel handig zijn als je hoofdletters en leestekens zou gebruiken! Dat leest een stuk prettiger.

Don't dream your life, live your dreams!


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:21

gabyfedde schreef:
Leuk hoor! Maar het zou wel handig zijn als je hoofdletters en leestekens zou gebruiken! Dat leest een stuk prettiger.



WHAAAHHAHAHAHA *LOL*

Ik was een hele tijd aan het proberen om die tekst te lezen , en telkens opnieuw en opnieuw en opnieuw ...
Ik dacht al dat er wat met me mis was *LOL*

Ik zal bovenstaande reactie verder maar volgen ... Leuk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Anoukjuuuhh, Fangio, foxytoffee, herous, IASCrawler, IzAw, ladynette_x, Larislaatje, Marcella, Monique1963, santaju, Sourire, tienus63, Wopkebrok, xRaisin, xxx88 en 138 bezoekers