Ik heb een pb gestuurd ....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Ik heb een pb gestuurd ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-03 17:58

Vooral bij [EA] zie ik vaak dit soort berichten. Ik vind dit eigenlijk bijzonder storend in een topic. Wat heeft de rest van Nederland er mee te maken wie aan wie een pb gestuurd heeft ??

Code
Cody:Van EA naar FZ verplaatst.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:23

Dan ziet een eventuele koper dat er meerdere mensen geinteresseerd zijn. Ik zie liever dat
1) 3 mensen zeggen "ik heb een pb gestuurd".
Dan dat de koper zegt dat:
2) er nog 3 mensen zijn die interesse hebben.

Het eerste vind ik geloofwaardiger overkomen. In de tweede situatie lijkt het alsof de verkoper de prijs probeert op te drijven.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:26

Klopt. Het is ook erg frustrerend als je op een topic reageerd en dat er blijkt dat er ondertussen al met iemand is overlegd en hetgene wat je wilt al verkocht is...

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:29

Je geeft daarmee aan dat je interesse hebt in iets wat iemand aanbiedt. Je wil daarbij niet zeggen wat...of het is een lijst.
Je wil daarbij wel aangeven aan andere potentiele kopers dat je interesse hebt getoond, zeker met het oog op gewilde dingen en prijzen.
Het is juist eerlijker iets zo te laten weten dan alleen per PB, dan kan men inschatten hoeveel gegadigden er zijn..

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:34

lageveld schreef:
Vooral bij [EA] zie ik vaak dit soort berichten. Ik vind dit eigenlijk bijzonder storend in een topic. Wat heeft de rest van Nederland er mee te maken wie aan wie een pb gestuurd heeft ??


Dat is nog het minste waar ik me aan erger.Nou weet ik best dat die mensen veel pb tjes ontvangen,maar om nou helemaal niks van je te laten horen als je een pb tje heb gekregen van een gegadigde dat vind ik pas irritant Lips are sealed

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:47

Of als diegene niet vaak zn PB's checkt, of hem over het hoofd heeft gezien.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:02

Volgens mij hoort dit in Forumzaken...
Staat hier nog irritanter te wezen als dat ene zinnetje wat mensen wel eens zeggen!

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 14:13

Ik stoor me er idd ook altijd aan...
Wat ik ook zo irritant vind is als mensen zeggen: Mooie spullen alleen ik heb het al! Reageer dan niet!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 16:27

Een berichtje neerzetten dat je een pb'tje hebt gestuurd vind ik niet irritant. Ik vind het zelfs wel handig. Als ik op een topic wil reageren kan ik zien of er meerdere geinteresseerden zijn.

Ugene2001

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:34

Linda250 schreef:
Een berichtje neerzetten dat je een pb'tje hebt gestuurd vind ik niet irritant. Ik vind het zelfs wel handig. Als ik op een topic wil reageren kan ik zien of er meerdere geinteresseerden zijn.


Ben ik het helemaal mee eens