Nudistencamping

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Nudistencamping

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 17:31

Dit jaar gaan wij zelf niet op vakantie, dus nu mocht ik mee met een vriendin en haar ouders en broer. Ik had al toe gezegd en toen hoorde ik pas dat ze naar een nudistencamping gaat!
Wat moet ik nu?


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:33

euh, je hoeft geen kleren in te pakken Tong uitsteken

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:33

gewoon gaan, heel simpel. ik ben een keer bij een naaktstrand geweest in duitsland en het was echt supercool. niemand kijk op die manier naar jou zoals jij denkt, voor hun is het allemaal heel erg gewoon, en dat is het eigenlijk ook.
dus gewoon gaan en je zult vanzelf zien dat je heel veel lol zult beleven!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:34

hahahaha sorry Haha! Maar ik zou er niet over na hoeven denken, als je dat niet wilt zou ik dat toch mooi zeggen...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:35

Bloos whahahaha, hoe erg zeg. Lekker dat ze dat niet vertellen zeg.

Tja als je er geen probleem mee heb dat iedereen je in je blote reet Tong uitsteken ziet dan gewoon geen.
Vind je dat niet zo fijn dan zou ik niet meer gaan.

Zlef zou ik ook echt niet mee gaan zeg, ook om zlef naakt te lopen, maar ook van die mannen met zo'n gerimpelt ding, dat maar bungelt Misselijk He jakkie.

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 17:35

Ja, makkelijk gezegd, maar die broer hoeft mij niet in mijn blote kont te zien.
En die vader, brrr, ik moet er niet aan denken.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:36

Ielll en iedereen natuurlijk op je geilen Scheve mond

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 17:38

Avanti schreef:
Ielll en iedereen natuurlijk op je geilen Scheve mond

nou dat vraag ik me af, ik ben namelijk best dik en heb een bril, dus ik weet het niet. Maar ik weet wel dat ik haar broer een heerlijk lekker ding vind dus ik ga echt niet voor hem in mijn nakie lopen.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:39

De brutaliteit van die vriendin!!! Ik zou dus mooi niet meegaan.... Ik hoorde dat het er erg eng is met allemaal gerimpelde leraressen waar alles blubberd en bengelt..

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:39

Avanti: bij nudisten gaat dat heel anders hoor, die gaan daar niet heen om op anderen te geilen (alhoewel je dat wel meteen merkt *LOL*).
Sja, het is maar net hoe jij erbij voelt om daar in je blote hol rond de huppelen. Voor mij zou de keus snel gemaakt zijn: niet gaan Tong uitsteken
Ymkje: als je haar broer een lekker ding vindt, is dit je kans *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:42

Dat nudisten geilen op elkaar is dus echt absoluut onzin... op een gewone camping zitten mensen toch ook niet de hele dag naar elkaars bikini te staren??
Nudistencampings zijn juist altijd heel gezellig en schoon en het s heerlijk om lekker je tent uit te kunnen rollen zonder eerst hoeft te klooien met bikini's en weetikveeL Lachen
Maar je vriendin had je wel even kunnen waarschuwen ja. Maar dus één ding is zeker, mensen bekijken je daar echt niet op een seksuele manier hoor! Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:42

nog al vreemd dat ze dat niet van tevoren hebben gezegd. Niet iets waar iedereen heen zou willen.

Als je je er niet lekker bij voelt zou ik ook gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt. Lijkt mij heel normaal.

Ik persoonlijk: nooit eens een keer, ik durf nog niet eens in de sauna Tong uitsteken

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:04

Haha he dan zie je dat ding van je vriedin haar broer en dan knap je dalijk helemaal af. Knipoog) haha is het zo mini dingetje, haha.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:16

Ymkje"]
[quote="Avanti schreef:
Ielll en iedereen natuurlijk op je geilen Scheve mond

nou dat vraag ik me af, ik ben namelijk best dik en heb een bril, dus ik weet het niet. Maar ik weet wel dat ik haar broer een heerlijk lekker ding vind dus ik ga echt niet voor hem in mijn nakie lopen.
[/quote]

Uhh... deze reaktie begrijp ik niet helemaal Haha! Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt Sigaar

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:45

Ga gewoon, en word lekker bruin Lachen
Komt allemaal goed, niemand zal je anders aankijken Lachen
en als je er echt moeite mee hebt, zeg eht haar gewoon en laat je overhalen door haar Knipoog
Pas wel op voor de kanoers ( als die langs komen dan he) want die zijn echt erg Tong uitsteken



peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 19:11

Doe gewoon waar je jezelf prettig bij voelt. Het is natuurlijk altijd een beetje onwennig de eerste keer, maar wat zou je te schamen hebben? Er lopen genoeg mensen die geen maatje 36 hebben, en opgewonden raken is uit den boze bij nudistencampings, dus daar hoef je niet bang voor te zijn...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:18

Je moet gewoon doen wat JIJ wilt. Ze kunnen je niet dwingen ofzo..
Ik zou het niet doen, ik voel me dan gewoon niet prettig.
Maar je moet niet thuisblijven omdat je bang bent dat je je moet schamen ofzo, om t zo maar te zeggen. Misschien voel je je er juist wel onwijs lekker op je gemak ofzo. Iedereen loopt daar zo rond.
Het zal wel op het beign erg wennen zijn denk ik. Haha!
Maar als je echt niet wilt, gewoon zeggen dat je liever niet mee gaat omdat net een Nudistencamping is.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:22

Het is misschien wennen.
En je gaat daar heen en je voelt je niet fijn in je nakie Tong uitsteken.
Dan kun je toch gewoon je bikini zwempak aandoen??
Je moet doen waar je je zelf fijn bij voelt,
Praat er anders gewoon met je vriendin over.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:27

laratjuh schreef:
Ga gewoon, en word lekker bruin Lachen
Komt allemaal goed, niemand zal je anders aankijken Lachen
en als je er echt moeite mee hebt, zeg eht haar gewoon en laat je overhalen door haar Knipoog
Pas wel op voor de kanoers ( als die langs komen dan he) want die zijn echt erg Tong uitsteken

idd ben ik helemaal mee-eens Knipoog Je word heel mooi bruin zo Pling . Geen rood verbrande lijntjes rond je bikini *LOL*

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:36

Als je niet wilt, niet gaan, gewoon eerlijk zijn tegen je vriendin.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:36

Het is toch niet verplicht om er er in je nakie te lopen? Als je je er fijner bij voelt, doe je toch gewoon een bikini aan? En als je je op je gemak voelt, kun je altijd nog overwegen om ook in je nakie te gaan. Lachen

(Nee, ik spreek niet uit ervaring. Brr...niks voor mij Tong uitsteken)

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:01

het is niet verplicht om in je nakie te lopen hoor, ben er zelf vroeger toen ik klein was ook weleens geweest!
en niemand kijkt volgens mij naar je, voor die mensen is het hellemaal gewoon en avanti, ik weet niet wat voor een beeld jij hebt maar die mensen liggen echt niet allemaal te N*uken in een tentje ofzo hoor Haha!
whahaha:P
als jij wilt, ga je en als je niet wilt, ga je niet! simpel toch!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:08

Haha, (sorry) wat zul jij je banketstaaf voelen, zeg. Jemig, ik moet er niet aan denken om naar een dergelijke camping of strand te gaan. Als ik jou was zou ik het eerlijk zeggen.


Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:39

Nu moeten jullie niet van mij denken, dat ik dat zou doen hoor Tong uitsteken
Ik kan me nog herinneren dat we gingen kanoe-en in Frankrijk, en we daar potverdikkie, lang 8 kilometer nudistenstrand kwamen Scheve mond
we hadden een verschrikkelijk oversekste puber bij ons, die meteen begon te schreeuwen: OOOHH T*ETEN!! toen heeft ons pap z`n kanoe omgekieperd Haha! ( z`n ouders kanoede toch helemaal ECHT opaf Bloos hij stond met z`n kont onze kant op.. en ver voerde recht op z`n klokkenspel af Scheve mond wij allemaal roepen maar hij hoorde ons niet, uiteindelijk heeft z`n vrouw hem net op het nippertje terug kunnen roepen Tong uitsteken



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:55

Als jij je niet prettig voelt bij dat idee, dan doe je het toch niet? Gewoon eerlijk zijn tegen je vriendin. Ik vind het wel vreemd trouwens dat ze het niet van te voren tegen je gezegd hebben.

Ik ben ooit gevraagd om op een nudistencamping te komen werken (was toe recreatieleidster) maar er werd meteen bijgezegd dat je niet zonder kleren hoeft te lopen. Dat is niet verplicht. Maar het leek mij zelf helemaal niks, heb er weinig behoefte aan om kleine piemeltjes onder afdakjes te zien hangen (mannen met bierbuiken dus, doorgaans in ruime mate te vinden op campings Misselijk ) dus heb bedankt voor de eer.

Dat "geilen op" slaat nergens op. Dat gebeurt daar niet, net zo min als bv in een sauna.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Amazonbot, BranwenGC, C_estmoi, Duran123, Eliana, Floko, Gaby, IASCrawler, Kimberley_, MarrieLeen, moonsparkle, Oehlala, Pieneappel, Plus_en_Min, RenskeFrea, Roosch, Sterre34, YandexBot en 203 bezoekers