Een droom die waar is geworden..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Een droom die waar is geworden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 14:23

Tja.. N.a.v. het topic over pennymeisjes (kippenhok) zal ik hier maar eens een droom vertellen die waarheid is geworden.. Mijn opa is nu bij ons op bezoek, en nu hadden mijn moeder en ik het idee dat zij gaan fietsen en ik ondertussen naar ies ga. Ondertussen dat zij iets gaan drinken poets en zadel ik ies en ga ik naar hen toe. Dan rijd ik en fietsen zij, mijn grote droom van vroeger dus.. "ohh kon ik nu maar op een paard zitten en jullie lekker alleen maar fietsen!"

Haha! Moest het toch even kwijt.. Hebben jullie ook dromen die waar zijn geworden?

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 15:55

Ehm ... ja!

Toen ik Tess voor het eerst zag toen Tess nog geen Tess heette Tong uitsteken
Vond ik haar heel lief.
Toen ging ik die dag dat ze geboren was bij haar en Roos (Tess' moeder) kijken.
Ik vond haar zo lief en mijn moeder ook dat mijn moeder besloten heeft haar te kopen Haha!
Want die avond daarna toen ik Tess voor het eerst had gezien had ik dat gedroomd Tong uitsteken

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 16:16

ja..de droom om een bont paard te krijgen helemaal voor mezelf.. Haha! en die heb ik gehad,dus m'n droom is wel uitgekomen

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:07

haha ja ooit een eigen pony krijgen.. toen ik een jaar of 8 was stond ie altijd op mn verlanglijstje Haha!
Nu heb ik hem en wil ik hem weer kwijt Knipoog (geintje Tong uitsteken )

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:26

vroeger wilde ik altijd graag een hond... die heb ik nu al zo´n 7,5 jaar Lachen en toen had ik altijd als droom om ooit een eigen paard te hebben, die heb ik nu bijna 4 maanden *LOL* en nu kan ik zo snel niet bedenken wat ik nu als droom heb Knipoog

Gamble

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:52

jaaa! zeker!
toen ik een pennymeisje van 9 of 10 jaar was, stond er vlak bij mijn huis een heeeeeeeeeele mooie haflinger. voor mijn huis is een groot weiland en daar ging dan wel eens een meisje met die haflinger galoperen. ik stond heel vaak bij het weiland naar die pony te kijken, zo'n mooie pony met hele lange witte manen!

toen ik 12 was werd de pony mijn verzorgpony, een jaar later werd ze mijn eigen pony, en dat is ze nog steeds Lachen

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:58

Oww ja, ik herken het helemaal. Ik moest vroeger altijd wandelen samen met mijn ouders en ik bleef toen maar denken: "had ik maar een paard, dan hoef ik niet te lopen"
Eindelijk is mijn droom uitgekomen Haha! Ik op het paard, mijn ouders wandelend ernaast... dat geeft toch wel een beter gevoel Haha!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 19:04

Toen ik een jaar of 7/8 was wilde ik zo graag een bruin paard, met zwarte manen en staart..
Oke, het is een maatje kleiner (1.40 Tong uitsteken ) maar Mazzel is bruin, met zwarte manen en staart..

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 19:17

Jessie88 schreef:
Oww ja, ik herken het helemaal. Ik moest vroeger altijd wandelen samen met mijn ouders en ik bleef toen maar denken: "had ik maar een paard, dan hoef ik niet te lopen"
Eindelijk is mijn droom uitgekomen Haha! Ik op het paard, mijn ouders wandelend ernaast... dat geeft toch wel een beter gevoel Haha!


alleen wandelen mijn ouders niet mee... Mijn droom om als ik zin heb te gaan rijden is al 3.5 jaar geleden in vervulling gegaan toen ik een verzorgpony kreeg. en die eigen pony is ook gekomen...

eigelijk heb ik kei geluk gehad...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 19:31

ik heb 3 dingen bereikt waar ik vroeger van heb 'gedroomd'

1. mijn huis in de straat 'op stand' met die grote tuinen
2. ik wilde op mijn 17e in de gevangenis gaan werken maar toen was ik het scholieren ff zat, en ben mijn werkwens alsnog op mijn 23e gaan vervullen
3. mijn eigen knollie

ik vind dus van mezelf dat ik een behoorlijke score heb, en zeer geslaagd ben in mijn nog jonge leven!! Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 19:36

Tja, ik was gek van shet hengsten. En heb d'r nu eentje, goed gekeurd als dekhengst. Met 2x een 1e premie. De zoon van een geweldige merrie(die ik een tijdje verzorgt heb). Het is echt een 'penny droom' die uit gekomen is.
Mijn volgende droom is om met Dennis en zijn eerste dochter(Floor) in het 2span te gaan rijden! Misschien kan ik daar volgend jaar aan beginnen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 19:44

Anna-Jelly schreef:
haha ja ooit een eigen pony krijgen.. toen ik een jaar of 8 was stond ie altijd op mn verlanglijstje Haha!
Nu heb ik hem en wil ik hem weer kwijt Knipoog (geintje Tong uitsteken )

Hebbe! Knipoog

Mijn droom is een eigen paardje Haha! maarja, duurt nog wel even voordat het uitkomt, stalling is hier verrekte duur, als er nou eens lieve mensjes in hsum woonden met een hele goedkope stal voor mij Knipoog

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 19:48

Jaja, mijn droom is ook nog steeds een eigen paard! Maar dan moet ik er eerst het geld en de tijd ervoor hebben...

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 19:51

Ok, ik was dus niet de enige Haha!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:42

Ik had wel meerdere dromen en een aantal daarvan zijn uitgekomen. Oa het hebben van een eigen paard en het samenwonen met mijn vriend.
Een aantal anderen staan nog op mijn lijstje, en wie weet worden die ook nogeens werkelijkheid.

* To Belg, or not to Belg *

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 07:59

Buiten dat ook ik natuurlijk droomde van een eigen pony (is uitgekomen, heb er 2) wil ik ook heel graag ooit mijn eigen juridische adviesbureau. Ik ben nog aan het uitpluizen welke studie ik daarvoor ga oppakken. Moet wel te combineren zijn met man, kind, huishouden, werk en paarden! Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 08:23

Mijn grote droom van een eigen paard hebben is uitgekomen en de dag dat ik hem voor het eerst aan mijn ouders liet zien Ik kwam de straat inrijden en was zo verschrikkelijk zenuwachtig, daar stonden ze, met fotocamera en alle buren op de stoep, begon er bijna van te janken zo trots was ik dat ik Nappie ging voorstellen *LOL* Eindelijk mijn eigen paardje Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:13

Ja, wilde vroeger altijd een eigen pony, en die is er nu Lachen
En ik wilde met Dribbel altijd heel erg graag naar de camping, maar dribs leeft niet meer Verdrietig dus met hem heb ik dat helaas nooit kunnen doen, maar straks (om half 3 Haha! ) gaan we Veerle inladen en gaan leonie (leetje) en ik met onze haffies naar de camping aan het strand Party!!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:53

Mijn droom gaat binnekort uitkomen, lekker met m'n eigen pony door de bossen rijden Lachen

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:59

mijn droom van een eigen pony is nog niet uitgekomen, maar het gedeelte over welsh pony's wel, ben al heel lang gek van Welsh Pony's en verzorg nu op een stal waar met Welsh Pony's wordt gefokt!! Haha! Haha! (ik was ook helemaal blij toen ik daar mocht verzorgen Haha! Haha!

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

regien

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 08:37

Ik ging vroeger veel met mijn ouders lopen en fietsen in de bossen en als ik dan ruiters tegen kwam dacht ik owh later... dan doe ik dat ook met mijn eigen paard. En de eerste keer dat ik echt helemaal alleen het bos in ging met mijn toen eigen paard kreeg ik gewoon kippevel van mezelf! Dat was gewoon echt super! En daarbij droomde ik altijd van de paarden die we in Oostenrijk op vakantie hadden gezien, Lipizzaners dus, en mijn eerste eigen paard is ook nog eens gewoon een Lipizzaner! Vind dus dat ik nu een 2 in 1 droom in het echie leef!

<B>Lipizzaner: daar waar schoonheid en gratie samenkomen...</B>

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 10:10

Mijn droom is eigenlijk 2x uitgekomen of in 2en Haha!

Ik droomde altijd van een eigen paard...op een dag was het zover, mijn droompaard een Spaanse hengst kon ik natuurlijk op die leeftijd niet realiseren, plus dat dat in de tijd was dat de Spaanse paarden nog niet makkelijk ingevoerd werden na zoveel jaren exportverbod, ach echt kon ik daar niet mee zitten want ik was realistisch genoeg.
Maar dat eigen paard he, ik voelde me een koningin en was er zeer van bewust dat dit echt een droom was die uitkwam....

18 jaar later ging die droom dood....echter het paardenvirus bleef bij mij aanwezig, ik wilde weer een paard.... maar wat voor een paard... dat droompaard spookte weer door mijn hoofd... ik had in de voorgaande jaren al heel wat dingen uitgezocht vwb die Iberische paarden maar wilde onder geen beding mijn ouwe paard daarvoor wegdoen.
Ik ben gaan zoeken en na een tijd kwam ik Piropo tegen, hij stond in Madrid... liefde op het eerste gezicht en precies het paard wat al die jaren door mijn hoofd gespookt heeft.... Het andere gedeelte van de droom werd werkelijkheid... nu nog kan ik op een bankje zitten genieten van hem.. mijn droompaard.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 21:34

Pfoei.....al mijn dromen komen uit.

Ik heb een eigen paard waar ik uren naar kan kijken zoals ik vroeger altijd droomde...
Ik wou altijd in een dierenwinkel werken..en dat doe ik nu dus...en ik wou trouwen met die eigenaar van die dierenwinkel Haha!

Nou getrouwt zijn we niet maar ben dus lekker wel zijn dinnetjuh Knipoog

Mijn ma zei het toevallig pas geleden nog...toen ik een jaar of 7 was zei ik altijd dat ik emt een dierenwinkel man wou trouwen omdat ik dan alles met de dieren mag doen.

Kon het me zelf niet eens herinneren....maar blijkbaar had ik als kind toch wel vooruitziende gaven;-)

Nu de tweeling en de derde en het boerderijte nog en ik heb alles...maar drie uit de 5 vindt ik al heel wat

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 23:04

mijn grootste droom is en blijft ooit eens een eigen paard te hebben en ik hoop dat die ooit eens gaat uitkomen!

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 11:03

een husky-heb ik
een beter leven- heb ik
een paar euro over elke maand-heb ik
een super vriendje-heb ik
een huisje voor ons samen-heb ik
zwarte hengst-geen zwarte maar wel 2 hengsten

een eigen stal-ben op de goede weg.
vrijstaand huis-nog effe sparen

Alles kan als je het echt wil!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amber15, Astrid_Brann, Berdien, Mark0919, rocky_1995 en 36 bezoekers