Je grootste blunder?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Je grootste blunder?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 21:55

Wat is de grootste blunder die je ooit gemaakt hebt? Lijkt me leuk om eens de blunders van anderen te lezen

Als jullie beginnen, vertel ik de mijne misschien ook wel Clown

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 21:59

eigenlijk vind ik dat niemand mag antwoorden voordat antoinette het zelf gezegd heeft Tong uitsteken:P:P:P

maar uhm... mijn grootste blunder was toch dnek ik wel met een paard.. namelijk met britney... voor mij ging een ander net in galop... en ik moest gewoon doordraven... en dat andere paardje ging allemaal gek doen... en begon allemaal te bokken. Trekt in eens Britney zijn kop helemaal naar voren, het zadel schiet mee de nek in, en ik rol er zo met een koprol van af. Iedereen botste ineens op elkaar! Kijken ze, sta ik ineens naast mijn pony. En mijn instructeur had het pas als laatste door, want vlak voor mij was dat andere meisje dus ookg evallen. Draait oscar zich om, ziet hij mij in eens naast Britney staan LOLOLOL

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:00

oke ik reed toen nog op een manege en was een jaar of 10 ik had de pony langs een stang geparkeerd en moest snel zadelen gooi de singel na de andere kant en maak hem meteen vast zonder te controleren
misschien raad je het al ik had de singel niet achter de stang vandaan gevist en de pony stond dus vast met het zadel aan de stang en kon niet weglopen. en uitgerekend waren mijn opa en oma er ook bij en mijn paardrijvriendinnetjes ook ik stond dus voor paal

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:06

Sorry Kadans ik lig hier echt helemaal in een scheur over die blunder vna jou!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:20

Ehm... met paarden kan ik zo niets verzinnen.
Maar toen ik een jaar of 6 was ging ik met mijn moeder boodschappen doen. Ik mocht ook een paar spullen uit het rek halen en in het karretje gooien. Had al een paar dingen gevonden, bleek dat ik ze in het karretje van iemand anders had gedaan. Ik was nl nogal verlegen en keek dus meestal naar de grond ipv om me heen... Nu vind ik het niet meer zo'n ramp, maar ik weet nog hoe vreselijk ik me toen schaamde. Vooral omdat die mensen erom moesten lachen.

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:21

Oke een paardenblunder!
De laatste les van 2002 zei onze instructeur.
Laten we eens gek doen,jullie mogen allemaal achterstevoren op het paard gaan zitten.
We hadden een moeilijkheidsgraad,we moesten naast de hoefslag blijven stappen.
Dus ik achterstevoren in het zadel,gaat het paard ervandoor,ik heel voorzichtig achter me zoeken naar de teugels,toen ik de teugels had en probeerde haar in te houden werd ze helemaal wild en gaf een paar bokken Haha!
En de instucteur maar roepen....laat je vallen
Ik zag die achterbenen en bedacht me dat ik me beter goed vast kon houden
Gelukkig stopte het paard bij de andere paarden en ik kreeg groot applaus,het leuke was dat mijn kinderen net kerstvakantie hadden en laat op mochten blijven om mamma te zien rijden,ze zaten dus met mijn man in de kantine te kijken. *LOL*
Ik heb het nog weken moeten horen!
Laatst bijgewerkt door PatriciaB op 19-04-03 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 22:22

Het hoeft ook niet alleen over paarden te gaan hoor! Alle blunders zijn welkom.

Ow ik schaam me al weer als ik aan de mijne denk Bloos

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:27

wat is de jouwe dan Antoinette? Haha!

De mijne was tijdens mijn allereerste baantje.. ik was 19, stiknerveus... en ik moest regelmatig naar de wc,.... dus ik zit een keer lekker op mijn gemak te kakken.... zwaait de deur ineens open... kijk ik in het gezicht van de directeur....

Volgende keer toch de deur op slot doen... Haha!

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:31

Ik heb nog een hele erge Bloos
Mijn zoontje is nu al 7 dus het is al een hele tijd geleden gebeurt!
Ik ging met mijn zoontje toen 1,5 ongeveer boodschappen doen.
Ik had hem in het karretje gezet en deed op mijn gemakje de boodschappen.
Bij de kassa aangekomen zet ik alles op de lopende band en ineens GATVER Bloos poep
Mijn zoontje had ineens heel erg diaree gekregen,het was zo uit zijn luier,langs zijn korte broek zo in het karretje gelopen Bloos Bloos
Ik kan nu nog door de grond zakken als ik eraan denk,de ergste blunder alle tijden!!.
heb sorry gemompeld ofzoiets,wist niet hoe snel ik die winkel uit moest komen,echt alles zat onder.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:31

SmithsGirl schreef:
wat is de jouwe dan Antoinette? Haha!

De mijne was tijdens mijn allereerste baantje.. ik was 19, stiknerveus... en ik moest regelmatig naar de wc,.... dus ik zit een keer lekker op mijn gemak te kakken.... zwaait de deur ineens open... kijk ik in het gezicht van de directeur....

Volgende keer toch de deur op slot doen... Haha!


Whahahhahahaa 'op mijn gemak te kakken' *LOL* Haha!
Die van jou is best wel ernstig ja Tong uitsteken

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:39

hahahhaha dit is echt komisch!! Haha! ik lig hier dus echt helemaal in een skeur om die blunders van Patricia!!! *LOL* ik zal eens even over mijn ergste blunder nadenken.... als ik hem weet zet ik hem hier wel ff neer Schijnheilig

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:56

SmithsGirl schreef:
wat is de jouwe dan Antoinette? Haha!

De mijne was tijdens mijn allereerste baantje.. ik was 19, stiknerveus... en ik moest regelmatig naar de wc,.... dus ik zit een keer lekker op mijn gemak te kakken.... zwaait de deur ineens open... kijk ik in het gezicht van de directeur....

Volgende keer toch de deur op slot doen... Haha!


auch..........pijnlijk ja!!!!!!! Haha!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 04:28

Zelf weet ik het niet zo goed, of het moet die 2 keer zijn dat ik de ring uitvloog, omdat er levensgevaalijke Fries naast de baan stond. Die had S&T in en maakte nog al wat lawaai. Na de tweede keer even heel vriendelijk gevraagd of ze ergens anders wilde gaan staan en toen keek ze me aan met en blijk alsof ze wou zeggen "komt dat door mij?".
Ja dus, nou ja voornamelijk door het geluid dat je stang maakt.
Oh ja, en de vele keren dat ik de ring niet eens doorkom omdat hij iets echt vindt, maar dat zie ik niet eens als een blunder, hij is nou eenmaal niet van het dappere soort, dis zit het risico er altijd in. Je voelt dan zijn hart ook door het zadel kloppen.
Hierbij nog eens hulde aan Astridh, die onverstoort doorging met lezen, alsof het er allemaal bij hoorde. Haha! Haha!
En een keer bij A binnenkomen in arbeidsdraf X halthouden en groeten, jury groet terug met bolhoed die op de auto lag, en Jep en ik hadden de rijnaan al weer verlaten *LOL* . Gelukkig mocht ik nog een keer (het als hierboven een niet afgesloten ring) en tikte hij bij het volgende groeten alleen heel voorzichtig het hoedje aan, zonder het te bewegen. Lachen

Verder waren we met viertal op de Levade. De comandante had ons een briefje mee gegeven wat er mee moest. (aprte frontriem in clubkleuren, gesponsert chabrak, hoevenvet, doekjes om de laaezen nog even schoon te maken enz., walke kleur singel, wat doen we met de staart, en oh ja Jasmijn, jij met toch ook links vlechten Boos! , wat een drama zeg en voorpluk invlechten, ook niet ook niet bij me. Leve het club tenu )
komen we daar aan, is iemand zijn jasje vergeten!!! Met als excuus: stond niet op het lijstje.
Een vrij lange jongen, dus probeer daar maar een op korte ternijn iets anders voor te vinden. Is gelukt hoor.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 09:28

SmithsGirl schreef:

De mijne was tijdens mijn allereerste baantje.. ik was 19, stiknerveus... en ik moest regelmatig naar de wc,.... dus ik zit een keer lekker op mijn gemak te kakken.... zwaait de deur ineens open... kijk ik in het gezicht van de directeur....

Volgende keer toch de deur op slot doen... Haha!


Dit maakte ik pas nog mee. Ging op school in de pauze even naar de wc. Trek de eerste deur open die niet op slot zat... Zit daar een klasgenoot net een tampon te wisselen. Niet alleen vervelend voor haar, ik schaamde me ook rot.
Heb maar gauw sorry gemompeld en met een kop als een boei een ander hokje in gedoken. Gelukkig kon ze er zelf wel om lachen trouwens Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 09:45

whahahah ik lig helemaal dubbel van sommige blunders Haha! ik moet even goed nadenken wat mijn ergste blunder is... kan me alleen dergelijke dingen zoauw herinneren als vergeten eerst scooteralarm af te zetten en proberen te starten AU niet leuk met n vol schoolplein!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 11:59

Eigenlijk is het een blunder van mijn moeder, maar ook van mij. Mijn moeder zou Julius eens opzadelen. Legt ze heel normaal het zadel achterstevoren op Julius. Ik keek gewoon niet en ben met hem de bak ingegaan. Toen ik wilde opstijgen zag ik de fout. Oops! De opmerkingen waren niet van de lucht.

Of die keer dat ik zonder zadel wilde rijden. Mijn moeder zou me een handje helpen. Nou ze tilt me gewoon over het paard met als gevolg dat ik er aan de andere kant weer aflag. leuk hoor! Boos! Mijn moeder moest trouwens het hardste lachen van allemaal.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 12:43

Uhm, mijn allergrootste blunder houd ik nog even geheim. Ik wacht het goede moment nog wel eventjes af om die te vertellen... Schijnheilig

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 12:52

Volgens mij was ik een jaar of 10.. Toen liep ik met mijn moeder in de supermarkt en sloeg ik bij een andere vrouw op de kont omdat ik dacht dat dat mijn moeder was Bloos
Komt ervan als je niet op ooghoogte zit he Clown

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 13:28

Citaat:
Volgens mij was ik een jaar of 10.. Toen liep ik met mijn moeder in de supermarkt en sloeg ik bij een andere vrouw op de kont omdat ik dacht dat dat mijn moeder was
Komt ervan als je niet op ooghoogte zit he


haha! die vind ik geweldig! Haha! *LOL* Tong uitsteken

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 13:31

ankiexxx schreef:
Citaat:
Volgens mij was ik een jaar of 10.. Toen liep ik met mijn moeder in de supermarkt en sloeg ik bij een andere vrouw op de kont omdat ik dacht dat dat mijn moeder was
Komt ervan als je niet op ooghoogte zit he


haha! die vind ik geweldig! Haha! *LOL* Tong uitsteken


Ik vond het geloof ik niet zo geweldig Scheve mond Maarja op die leeftijd kun je ook nog gewoon wegrennen he *LOL*

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 13:34

ik was eens in de stad en ik riep heel hard mama en pakte de hand van een meneer vast:
die meneer : nee ik ben jouw mama niet

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 15:29

Bij mij gebeurt het regelmatig dat ik achter iemand anders aan loop die niet m'n moeder is...Scheve mond

En andere blunders...xouniewete Haha!

Ik lig hier dus ook dubbel...vooral van die blunders van !!patricia!!

En ja, wc dueren die open gaa als ze niet open moeten gaan zijn ook niet leuk Knipoog

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 15:55

Of wc deuren die open moeten gaan maar dat niet doen. Zo heeft een vriendin van mij eens opgesloten gezeten op de wc op school... Bloos
Gelukkig is ze over de deur heen kunnen klimmen. Haha! Al die andere kijken haha

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 15:58

Fonnie schreef:
Of wc deuren die open moeten gaan maar dat niet doen. Zo heeft een vriendin van mij eens opgesloten gezeten op de wc op school... Bloos
Gelukkig is ze over de deur heen kunnen klimmen. Haha! Al die andere kijken haha


Haha, dat deden bij ons ook mensen als ze niet opgesloten zaten...(als je begrijpt wat ik bedoel Knipoog)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 16:08

Pff ... daar stel je me toch een vraag!
Ik moet ff nadenken want ik heb al zoveel blunders gemaakt Bloos