Zwangere geiten vermoord hier in de buurt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Zwangere geiten vermoord hier in de buurt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 22:47

Bij ons in de buurt hebben ze 2 zwangere geiten opengesneden en de lammetjes eruit gehaald. Huilen De daders hebben daarbij ook een aantal ledematen en andere lichaamsdelen meegenomen! Boos!
Echt vreselijk dat mensen zoiets kunnen doen, ik hoop dat ze gauw gepakt worden die klootzakken Misselijk

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:54

jezus wat een zieke gasten!!!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:59

ziekelijk is idd het woord. Misselijk Misselijk Misselijk
moet er niet aan denken. zo'n mensen horen toch werkelijk in een instelling ofzo?? bijna niet te geloven.

Enya - Daya :-)

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 23:00

het word steeds erger je dieren zijn nergens meer veilig Boos! Boos! Boos!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 23:49

Gatverdamme, instelling.. een inrichting zul je bedoelen, achter slot en grendel.
Die mensen zijn krankzinnig.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 23:50

Gruwelijk, vreselijk!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 23:57

Ooow hier kan ik me kwaad over maken....ik heb nooit agressieve neigingen maar op zo'n moment....Vorige week hier in de krant: In Apeldoorn woont een man waarvan in een n8 een aantal waliby's waren gestolen (van die mini kangoeroe's) Het erge ervan (het is al erg genoeg) Maar er zaten ook een paar hoog zwangere bij en een kleintje is van zijn moeder weg gehaald. Ik kan hier wel om janken en zo boos om worden, als de dader nog een klein beetje gevoel heeft dan verzorgt die de beestjes wel goed...
BAH!

---CARPE DIEM---

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 08:40

Ik heb vroeger twee hangbuikzweintjes gehad,daar vond ik op een morgen alleen nog de kop en poten van terug,bleek achteraf buitenlanders gedaan te hebben[zei de politie]het is maar goed dat ik er nooit achtergekomen ben wie het waren,anders had ik een moord begaan!

Paardentaxi Zeeland

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 09:23

Gatverdamme wat een ongelooflijke &%@#- streek! Hoe halen mensen het in hun hoofd om een dier zo toe te takelen!

* To Belg, or not to Belg *


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 09:46

Tjeminee! (om ff geen scheldwoorden te gebruiken met pasen) zoiets doe je toch niet! je zou ze toch haast zelf levend villen, grrrrrrr

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 10:23

Ja en ik weet nog steeds niet waar het precies is gebeurd, we hebben hier meerdere dierenweiden. Toen ik het hoorde was ik meteen kwaad, wie doet nou zoiets! Om pas na een uurtje later te beseffen dat wij op stal ook 4 drachtige geiten hebben.. Ik moet ze niet tegenkomen, echt niet.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 11:08

Gatver , zoiets is nou echt ziek !!!!Arme diertjes , zullen wel pijn geleden hebben.Wie doet nou zoiets , gewoon geen woorden voor .

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 11:33

Viking schreef:
Ik heb vroeger twee hangbuikzweintjes gehad,daar vond ik op een morgen alleen nog de kop en poten van terug,bleek achteraf buitenlanders gedaan te hebben[zei de politie]het is maar goed dat ik er nooit achtergekomen ben wie het waren,anders had ik een moord begaan!

Nou wil ik niet rascistisch over komen, maar we hebben het hier dus wel over die mensen die nederland blijft opvangen omdat ze zo zielig zijn! Gaan ze dus je lieve varkentjes even bewerken! Hufters. En die geiten, dat is in de islam een lekkernij voor de paassen, ofzo. Een delicatesse, dat wel, maar ik weet niet meer zeker of het voor pasen was, of iets anders, als een trouwerij. Maar Ook hier hebben we het weer over die zielige mensen die we echt moeten opvangen, omdat ze anders nergens heen kunnen.
Ik heb met dat soort mensen (huisdier slachters) wel andere plannen. Moeten het ook niet wagen om op m'n terrein te komen. Komen ze er niet meer vanaf..... Boos!

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 11:57

verschrikkelijk zulke dingen, je zal het maar als eigenaar zo terugvinden, weet er sinds 2 weken alles van.
en das echt geen lolletje.
bij ons in de opvang had dan waarschijnlijk een bunzing huis gehouden, dus geen mensen maar wel een konijn wat ook zwanger was aan stukken gescheurd.

Je moet er niet aan denken wat zulke dieren door moeten maken.
Het is te hopen dat ze de dader (s) heel snel te pakken hebben, maar jah wat zullen ze voo rstraf krijgen? 10 uur dienstverlening ofzo als ze dat al krijgen.
de straffen stellen hier in nederland ook geen fluit voor.

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 13:00

ja ik hoorde het gisteravond op de televisie...echt vreselijk!!! wie doet nou zoiets? die mensen moet echt ziek zijn...kreeg er echt kippenvel vantoen ik het hoorde...als je dan denkt wat die diertje geleden moet hebben...triest...
de dader(s) moet(en) echt een dikke vette straf krijgen
(of eigenlijk zelf voelen, wat de diertjes gevoeld hebben!!!)

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 14:40

Die mensen wat zoiets doen hebben toch geen gevoels meer!!! Ik word echt heel verdrietig van zulke dingen, die armen dieren kunne niks doen die zijn gewoon hulpeloos, zoiets doe je toch niet Verdrietig
Hulpelozen dieren doden denken dat die arme beestjes geen pijn hebben Huilen
Ik kan daar echt niet tegen
dat is gewoon wreed als ze die oppakken moet ze maar omiddelijk de cel in!!

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 14:45

Wat een naaistreek!
Grr ... Boos!
Dit vind ik echt sneu!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 15:11

Toen ik het las moest ik echt even slikken. Zo vreselijk. Scheve mond Huilen
Echt, ik weet niet waartoe ik in staat ben als ik zulke mensen tegenkom Scheve mond

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 15:20

Grrr...Ze zouden hetzelfde bij hun moeten doen! Boos!

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 15:24

Getverdemme!! Waar gaat dit heen??

loveyaliefie
Berichten: 283
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 15:57

ik had het ook gelezen op teletekst wie zoiets doet is echt ziek!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 16:35

Gatverdamme!!!!
Wat erg! Dat dit zo gebeurt daar kan ik echt niet bij hoor!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

vivje

Berichten: 214
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Hertme

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 16:54

echt waar die mensen voelen zich niet lekker ofzow ze hebben het goedwijs kapot! als ik er 1 zou tegen komen zou hij niet lang meer op 2 benen staan! ik kan me daar zo kwaat om maken he dat mensen dingen vernielen en kapot en dood maken! bij ons in de buurt zijn laatst 2 paarden neer gestoken ok heel zielig! een merrie die drachtig was en een feulen echt supper stom! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Powered By Mercedes Vito x Indoctro B+31 / L1+13 / L2+12 / M1+3
First Class Numero uno x Cantos
Nespresso What Else Ronaldo x Ferro B+ 12
Intenso Lord Leatherdale x Ronaldo

Super trots op mijn paardjes!!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 16:55

Jezus hier kan ik echt zooo boos om worden!!! Frusty zulke mensen moeten echt zwaar gestraft worden!!!!!!!

Kan ik echt niet tegen he!! als ik dat een keer zie dan pleeg ik echt een moord!!

echt zoo zielig Verdrietig

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:26

sherwood schreef:
En die geiten, dat is in de islam een lekkernij voor de paassen, ofzo. Een delicatesse, dat wel, maar ik weet niet meer zeker of het voor pasen was, of iets anders, als een trouwerij.


Goed zo! De Islam heeft ten eerste geen pasen. Ten tweede doen ze dit echt niet bij trouwerijen. Ten derde zijn het geen geiten.

Je bedoeld het schapenfeest (offerfeest) en zoals de naam al zegt, het zijn schapen. Daarnaast is het vlees niet rein als het op zo'n grove manier geslacht word in de buitenlucht. Ze halen ze gewoon bij een rituele slager.

Best leuk fabeltjes herstellen Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, Jolynne, Lalidan, luuntje, Maren, YandexBot en 201 bezoekers