KingMarco rijdt Cerise van Dorine! Mooie dag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

KingMarco rijdt Cerise van Dorine! Mooie dag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 20:49

KingMarco zou met haar auto van het westen naar oosten des lands rijden en om half 3 ongeveer bij Dorine zijn.
Van daaruit zouden we naar stal rijden en Cerise m'n merrie meeten! Lachen

Leuk en simpel plan toch? Tong uitsteken
Althans:
Zolang je niet zonder wegenkaart en zonder routebeschrijving naar mij toe gaat... Bloos Clown
Op Goede Vrijdag waarbij de snelwegen propvol zaten en alles dus hardstikke vast door de files....

Om half 3 werd ik gebeld: ze zat nog in Hilversum ergens in de buurt, vast in de files, en had nog een afslag gemist ook.
De weg kwijt en ze wist echt niet meer hoe of wat en of ik iets kon uitleggen Verward
Ik heb de kaart van ons kikkerlandje gepakt en uiteindelijk is ze een uur en een kwartier later dan gepland toch nog veilig bij ons aangekomen.

Wij naar Cerise.
Die stond ons verontwaardigd aan te kijken na een tijdje want KingMarco eiste aardig wat spiergebruik van haar, wat ze de laatste tijd niet meer zo gewend was. Tong uitsteken

Toen KingMarco afsteeg hoorde ik van Cerise een soort zucht van opluchting: "Heerlijk, nu mag ik vast terug naar de wei."
Maar dat bleek niet zo te zijn.
Dorine ging nog even rijden!

Ik had een 'goede' dag en hield het maar liefst een minuut of 20 vol, met enige aanmoediging van KingMarco die me hielp haar goed aan 't been te krijgen.
Normaal is ze dat wel, maar de bak was vrij zwaar (droog zwaar zand), en de dagen ervoor had ze ook best veel gewerkt zeg maar. Ze had het op een gegeven moment toch wel gehad dus... Extreme duivel

Maar goed, KingMarco en ik waren als twee heksjes voor haar: geen gezeur, tempo en lopen, dominantie kun je bij mij niet kopen... *LOL*

Uiteindelijk kwam alles goed en nadat Cerise op stal mocht, zijn we naar huis gegaan.
In plaats van de Burritos (wraps) die ik voor ons wilde klaarmaken, hebben we maar reuze-shoarmabroodjes laten brengen. Heerlijk! Vingers aflikken

Later ging KingMarco weg met het plan naar Oost-Groningen ergens te gaan, richting een klein gat met een camping waar haar ouders de caravan hadden staan.
Voor de zekerheid hebben we haar maar een routebeschrijving en kaartje meegegeven... *LOL*

KingMarco je komt toch gauw een keertje terug he?
Ik vond het reuze gezellig en hoop dat je Cerise nog een keer wil rijden. Hopelijk komt ze dan niet omhoog (waar ze dit keer mee dreigde, maar toen er een zweepje werd gegeven durfde ze niet meer haha). Haha!

Op stal hadden we dus geen digitale camera mee.
Die lag thuis klaar, KingMarco was die van haar vergeten en ik die van mij. Handig he? Gaaaap *LOL*
We waren niet zo helder die dag geloof ik...

Deze zomer gaan Peter en ik de hengst KingMarco ook maar eens opzoeken. Kijken hoe dat is als je een draverhengst aan 't knuffelen bent. Hij schijnt een echte goedzak te zijn, eigenlijk zoiets als mijn echtgenoot toch? Lovers

We hebben een hele leuke dag gehad, en ik hoop 'KingMarco' ook.
Ze is nu geloof ik nog op de camping maar ik hoop gauw een reactie/verslag van haar te zien op Bokt! Party!!

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 23:39

Hey, als je naar King Marco komt kijken moet je wel even ook bij mijn superpaard (okay, pony) naar binnen gluren Lachen

Marco is inderdaad echt een knuffel en hij is ook heeeeel erg verliefd op mijn ruintje Knipoog

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 12:23

Ik zal zeker vragen aan KingMarco waar dat lieve ruintje staat!
Mogen we ook foto's van hem nemen? Schijnheilig

Natuuuuurlijk komen die ook op Bokt... Wie weet nog wel SAMEN met jou Manic!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 12:42

heerlijk, zo'n dagje. Alleen ik weet zeker dat ik voorlopig toch niet mag meeten van mijn ouders... Boos!
Dus voor mij zitten er voorlopig geen mooie dagen tussen *LOL*

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:07

Dorine schreef:
Ik zal zeker vragen aan KingMarco waar dat lieve ruintje staat!
Mogen we ook foto's van hem nemen? Schijnheilig

Natuuuuurlijk komen die ook op Bokt... Wie weet nog wel SAMEN met jou Manic!


Achter in de uitloopstallen ergens in het midden... Kleine bruine die onwijs schijneilig kijkt... da's die van mij Knipoog

Ik hoor het vast wel van KingMarco wanneer jullie langskomen... kan zijn dat het engeltje *kuch* dan al op het land staat... maar dat zien we dan wel weer Haha!

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 10:02

Yep hier is mie.
Als alles zou gaan als geplant... Maar dat zat er uiteraard niet in, zoals nooit.

Ik zou vanaf stal vertrekken, deze ligt naast de A9. Ik zou dus de A9, A2 Utrecht en dan richting Arnhem/Oberhausen volgen. Maar ja moet je niet gelijk door een eigenwijze vrachtwagen voor je neus de afslag A2 missen.
Nu had ik op me werk op de kaart gekeken en wist ik dat het ook via de A1 kon en dan via via, maar niet echt verder naar gekeken want ik zou via de A2 rijden. Ja fout.
Maar goed het was een en al file dus het schoot niet echt op. Dus ik denk ik bel Dorine effe op om te vertellen waar ik uithang en om te vragen of zij weet hoe ik het daarvandaan het beste kan rijden. Deze me uitgelegd hoe ik het beste kon rijden. Op de radio had ik al gehoord dat de A2 al helemaal veel file stond, dus achteraf kon het niet erg vinden de afslag te hebben gemist.
Na dus ruim een uur te laat ben ik eindelijk aangekomen. Snel een colaatje gedronken en maar snel naar stal gegaan.
Daar de stallen bekeken (O ik wil verhuizen Bloos ) en de stalgenootjes. Toen gingen we Cerise vangen, die zag de bui al hangen volgens mij en mee naar de poetsplaats genomen. Daar alle overtollige haren eruit geprobeert te halen en gezadelt.
Toen heb ik eerst gereden. Dit ging best aardig, maar Cerise stond denk toch liever op het gras. Vandaar dat ik maar even een capje heb gevraagd en een zweepje. Daarna ging het al een stuk beter en ging ze al lekker de goede spiertjes aanspannen. Ja maar Dorine moest er ook even aan geloven, deze een paar kleine aanwijzingen gegeven om haar iets beter voorwaarts te krijgen. Dit ging echt braaf, maar zag dat Dorine het toch echt gehad had en ben ik Cerise maar wezen uitstappen zodat zij effe kon uitpuffen. Het was ook wel een zwaar karwei met dat zware zand om voorwaarts te blijven.
Daarna naar huis en Peter ontmoet. Deze mocht gelijk aan het werk, door eten voor ons te bestellen. Hierna hebben we nog even nagekletst en ben ik onderweg naar de camping gegaan.
Hier volgt nog een verhaal op:
Vertrek vanaf Dorine

Ja Dorine je moet maar snel deze kant een keer opkomen. Dan kun je kennis maken met de knuffelhengst en met het paard van Manic. Het was erg gezellig en tot gauw.

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 14:23

O en volgende keer niet de camera vergeten he?