toffe dag met pipo samen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

toffe dag met pipo samen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 19:39

aan het begin van de dag pb'de ik pipo: "heb je plannen vandaag?". dat moet je natuurlijk niet tegen een figuur als pipo zeggen, die belt gelijk op en zegt dat ze al onderweg is en "even" naar pepeijn komt kijken onder het zadel. dus pepeijn maar opgezadeld en gaan rijden. na een uur (vrouwen!) kwam ze aan. ik heb maar even wat laten zien en later pipo zelf erop, en dat ging eigenlijk wel heel erg . alleen hier en daar wat blikken gekregen omdat het absoluut niet gebruikelijk is dat iemand die niet rijdend lid is op onze manege op een paard zit... *zucht*.

zonder dat ik ook maar iets kon zeggen werd ik in de auto gestopt richting utrecht, waar we bij haar veulen wannabet gingen kijken. wat een figuur is dat Haha! da's echt een goeie match samen. verder waren daar op stal nog wat andere bokkers (van wie ik de namen intussen alweer vergeten ben, sorry). ik werd aan ze voorgesteld met: "dit is nou superpepeijn" antwoord: "ohh die ja...". *LOL*

verder nog even op een paard gezeten en simone aan de longe gezien. vreselijk mooi bewegende paarden, kan er niets anders van zeggen. het was een stoere dag en wel 1 en ander opgestoken. thanks piep! Lachen

Amor Vincit Omnia



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 19:47

Nu een meeting met Sjurres, Flossel en Wencke hoor, je komt er niet onderuit!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 20:07

saluut heet die andere bokker Haha!

geen

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 20:14

Ja, had effe geroepen Haha!
Ik zat op de manege ernaast

Nou, iig fijn dat jullie zon leuke dag hadden, volgende keer ook een opritje verder paardjes komen bewonderen he

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 20:18

Maan het was inderdaad een leuke spontane dag. Heb lekker op Pepeijn gereden, vond het echt leuk om hem een keertje te rijden. Als jij hem nou niet uitbrengt op wedstrijden................dan doe ik het wel!!! Haha!

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 20:40

Aha! dan had ik het toch goed gezien toen ik met Nini richting de kleine buitenbak ging. Maar, er was toch nog iemand bij; of was ik zo kippig dat ik een van mijn stalgenoten niet heb herkend??
Nerd

In ieder geval had Pipo Pepeijn lekker aan het lopen, dat kon ik vanaf mijn 1.70 hoge uitkijkpost op grotere afstand zien. (Pfffttt wat is zo´n KWPN´er hoog en anders qua beweging als je max. 1.53 en veel knieactie en opwaartse beweging gewend bent. Ben er nog niet helemaal over uit met mezelf hoe ik het vond...).

Manuel, ik neem aan dat je zoveel heer bent, dat je Pipo ook de andere Bokt-paarden op stal hebt laten zien?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 20:45

Pipo"]
Als jij hem nou niet uitbrengt op wedstrijden................dan doe ik het wel!!! Haha!
[/quote]je mag hem huren Tong uitsteken

sorry saluut ik vergeet je nu nooit meer Lachen

[quote="abby schreef:
Manuel, ik neem aan dat je zoveel heer bent, dat je Pipo ook de andere Bokt-paarden op stal hebt laten zien?
uiteraard, zo'n heer ben ik wel! Lachen de aanwinst van wouter heb ik ook laten zien!

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 21:53

Hé Sp, nu weet je dus waarom mijn vos zo'n topper is *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 22:04

Picasso schreef:
Hé Sp, nu weet je dus waarom mijn vos zo'n topper is *LOL*


Jouw vos blijft een topper, en zijn zusje ook daar is niet opgezeten voor het eerst en die was superbraaf. Zit in de familie denk ik Haha!

SP huren? Jij mag mij huren bedoel je!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 00:00

Pipo schreef:
SP huren? Jij mag mij huren bedoel je!


Oei kijk maar uit Pipo want Sp gaat nu heeeeele andere dingen denken, die is nu allang vergeten dat het om jou inhuren als wedstrijdruiter gaat, die denkt dat ie je kan huren voor...... je weet wel!

want heb gehoord dat SP iets tekort komt de laatste dagen.....

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 00:04

Renske20"]
[quote="Pipo schreef:
SP huren? Jij mag mij huren bedoel je!


Oei kijk maar uit Pipo want Sp gaat nu heeeeele andere dingen denken, die is nu allang vergeten dat het om jou inhuren als wedstrijdruiter gaat, die denkt dat ie je kan huren voor...... je weet wel!

want heb gehoord dat SP iets tekort komt de laatste dagen.....
[/quote]

Hahhahah, valt geloof ik wel mee hoor!!! Maar hij doet graag alsof! En btw hij kan mij helemaal niet handelen Haha!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 09:28

Renske20 schreef:
want heb gehoord dat SP iets tekort komt de laatste dagen.....


Goh SP, dat had ik nou niet van je verwacht.... Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KaasSouffle_, lina1998, manic, MarjanB, Patriesje, Ptl4ever, Rianneko, Syb_sem en 105 bezoekers