Het ging goed vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Het ging goed vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 15:49

Vanmorgen heb ik voor de eerste keer les gehad op mijn "nieuwe" bijrijdpaardje. Ik ben bezig om mijn vertrouwen weer terug te krijgen die ik grotendeels ben kwijtgeraakt door een bijna aanrijding op de weg. Frusty
Ik kan mij daardoor nu veel te druk maken tijdens het rijden als bv. het paard wat drukker wordt, wordt ik gespannender en dat is geen goede combi als je rijd.
Maar vanmorgen ging het goed, zelfs even lekker aan de lange teugel gegalopeerd en haar laten aanspringen in de galap vanuit de stap, hetgeen ze erg moeilijk vindt dus ik ben behoorlijk trots op mijzelf. Bloos Haha!
Mijn instructeur zei al dat het paard vandaag veel rekening met mij hield omdat het behoorlijk waaide en ze geen stap verkeerd zette. Als ik meerdere keren kan rijden zoals vanmorgen denk ik (hoop ik) dat ik mijn vertrouwen weer snel terug heb en ik niet meer in de stress schiet als het paard een keer wat drukker is.
Dus al met al ben ik vandaag behoorlijk happy!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 16:23

Gaaf! Zo door gaan hoor! Het waaide idd erg vandaag. Mijn bijrijdpaardje hoorde overal April-etende dingen!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 16:46

wat lekker san, dar het zo lekker ging vandaag!
Voel je je dan ook altijd helemaal de beste, grootste van de wereld, als er zoiets goed is gegaan? (ik heb dat wel Haha!)

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 18:51

Ik ben wel erg blij maar laat het jubbelgevoel nu nog niet teveel los omdat ik mezelf niet wil jinxen omdat het nu 1 keer goed is gegaan. Pas als het weer wat vaker goed gaat en ik geen kriebels meer krijg als het paard wat gekker is mag ik van mijzelf helemaal jubbelen!!!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 19:27

goed nieuws. hopelijk blijft het zo doorgaan dat het gauw voor beiden weer terugkomt!!
succes!