Stomme vogelpest!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Stomme vogelpest!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 12:52

Nou mogen wij niet meer paardrijden omdat er vogelpest is bij ons in het dorp! De ponyclub is afgelast voor onbepaalde tijd en je mag niet meer met je paard over de weg. Ik vind dit zo'n grote onzin!!! paarden kunnen die pest niet eens verspreiden! en al die stomme vogeltjes die rond vliegen dat mag dan zeker wel! die zouden dan ook een verbaal moeten krijgen!! Ik vind dit echt nergens op slaan nu kan ik gewoon niet meer rijde!!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 14:46

Paarden kunnen het wel verspreiden.
Je ken beter niet gaan trijden, dan word het niet versprijd en kun je sneller weer wel rijden.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 17:06

Haffielover schreef:
Paarden kunnen het wel verspreiden.
Je ken beter niet gaan trijden, dan word het niet versprijd en kun je sneller weer wel rijden.

Paarden kunnen het niet verspreiden Knipoog

Schijnheilig Ik geloof niet dat mennen onder buitenrijden valt Haha!
*iig, dat maken we een eventuele agent die met pasen ons denk lastig te vallen wel wijs Schijnheilig *

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 17:12

Ethelate schreef:

Schijnheilig Ik geloof niet dat mennen onder buitenrijden valt Haha!
*iig, dat maken we een eventuele agent die met pasen ons denk lastig te vallen wel wijs Schijnheilig *


Volgens mij kun je ze dat nog best wijs maken, ze weten zelf ook niet eens hoe het zit. Wat nou wel mag en wat nou niet. Het is zo vaag.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 18:05

Bij ons is het hele zomerseizoen ook naar de kl*te.. Boos!
De aankomende wedstrijden zijn allemaal afgelast, en die daarna komen vast ook wel weer.. Ik hoop zo erg dat het snel stopt! Verdrietig

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 18:51

Waarom zouden paarden het niet kunnen overbrengen?? Mensen kunnen dat toch ook... auto's toch ook? En de persoon die er op zit dan?
Ik snap dat het heel erg kote is, maar ik kan me nog goed herinneren dat hier MKZ was... mensen hebben zoveel leed ervan... zo lang gefokt voor goede beesten en dan moeten ze worden geruimd... Het is natuurlijk jammer dat je met je paard de weg niet op mag, maar vind het persoonlijk een beetje jammer dat er gezegd wordt dat iemand het toch gaat doen. Denk eens aan de mensen die wel beetsen moeten ruimen... Ik hebt oen ook een hele lente/zomer de weg niet op gekunt (met de MKZ) en ik leef ook nog steeds hoor... Heel jammer dat het niet mag, maar het is nu eenmaal maar zo

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 19:23

Ik snap ook wel dat de regels zijn ingesteld om de kans op verspreiding te verminderen, maar ze kunnen toch moeilijk alle vogels verbieden te vliegen Verward

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 19:30

Siempie schreef:
Ik snap ook wel dat de regels zijn ingesteld om de kans op verspreiding te verminderen, maar ze kunnen toch moeilijk alle vogels verbieden te vliegen Verward


daarom heeft het toch ook geen eene nut om mensen vanalles te verbieden!