Global of Rossner zadel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Global of Rossner zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 13:07

Hallo,

Ik zocht dus net met de zoekfunctie naar het antwoord op mijn vraag maar er waren geen resultaten dus dan maar zo.

Ik wil dus een nieuw zadel kopen, maar ik wil niet een te duur zadel hebben. Nu wou ik altijd een Rossner zadel, maar nu ik de catalogus van Horselover heb gekregen zag ik een Global zadel die ik ook wel wat vind. Nu vraag ik me af of er een groot verschil in kwaliteit is tussen deze 2 zadels, want er is niet veel prijsverschil. (Rossner -> €617,35 / Global -> €635)

Ook vroeg ik me af of je bij Horselover ook de toebehoren van het zadel erbij krijgt, dat staat nml. nergens aangegeven. Ik weet wel dat je bij Divoza een singel, hoes, 1x gratis opvullen, beugels + riemen krijgt.

Ik hoop dat jullie me een beetje verder op weg kunnen helpen

Groetjes Zilly

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 13:14

de rosner is net duurder geworden. Ik wilde die eerst ook maar ben voor een ander zadel gegaan. Je moet er ook op rekenen dat je 50 euro voorrij kosten moet betalen bij divoza om te komen passen, dan kom je voor de Rosner op iets van 689 euro uit.
Ik vind het trouwens wel een heel mooi zadel.

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 13:26

je moet gaan passen en kijken waar je het beste op zit, zadels kun je niet uit een boekje uitzoeken, misschien kun je ook wat tweedehands zadels proberen?

leonci
Berichten: 347
Geregistreerd: 14-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 19:28

ik heb zelf 2 rossners gehad, 1 wat oudere waar ik me paardjes mee in heb gereden en 1 waar ik me wedstrijden mee doet. Maar ik ben zeer tevreden erover, ze liggen op ieder paard bijna altijd goed, hij blijft heel mooi het is voor dat geld een zeer goed zadel, de ene is al 6 jaar en nog steeds geen beschadigingen of verkleuringen.

Bij horselover is het zadel kaal dus moet je alles er nog bij kopen, dus dat moet je dan nog wel bij dat geld van dat zadel tellen, dus ben je duurder uit als bij divoza.

succes