Kasmier voor het eerst dit jaar op de wei :))

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Kasmier voor het eerst dit jaar op de wei :))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 12:43

Kasje dribbelde al mee naar het hek met z'n grote vriend Beau en z'n grote vriendin Romy. Hek open, losmaken, rennen!!!!!!!!!!!!!!!! Jiiiiieeeeeee!!!!! Party!!

Het was net een klein kind, hihihi... Hij poogde zelfs nog een tuiger na te gaan doen, hij scheurde zo hard dat z'n lichaam helemaal recht bleef en alleen z'n beentjes onder hem door maalde *LOL*

Romy en Beau hadden al snel door dat er gras onder hun voetjes was, alleen snapte Kasje dat nog niet helemaal Haha! Die huppelde nog vrolijk rondjes rondom z'n vriendjes en tijdens het huppelen zag hij ineens het gras, nou hij liep praktisch over z'n eigen neus heen die hij ineens abrupt in 't gras stak *LOL*

Er stond nog 1 ander paardje in de wei en dat ging allemaal goed. Later zijn er nog 2 bij gezet en volgens mij zit dat ook wel goed. Wellicht dat er nog meer bij gezet worden, maar dat is alleen maar leuk.

Zolang ze Kasje maar heel houden, anders word ik boos en ga ik schoppen }>

Zo rond 14.00 uur weer richting stal en dan nog even z'n spierbeweging geven... Wel lekker hoor het idee dat hij nu lekker buiten loopt... *zwijmel* Tong uitsteken

Binominaal
Berichten: 14
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: stolwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 12:49

hahahah, wat een lollig gezicht zal dat geweest zijn haahahha die van ons gingen koprollen toen ze het land in mochten, maar ik weet niet of ze dat nou echt wilden of dat ze te hard gingen, wilden rollen en eten!???!!
sabrina

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 13:13

heerlijk gezicht is dat he, als ze voor het eerst weer het land op gaan.... Haha!

Banjer staat al een maand buiten (vanwege stalwisseling met drachtige merrie), maar maandag mag de hele kudde er bij.... geweldig.... het is een waar spektakel en iedereen komt met aanhang kijken... Haha!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 13:33

het is altijd zo leuk om ze te zien bij hun herwonnen vrijheid.

moet wel grappig zijn om te zien dat ze alletwee staan te eten en kas nog niet door had dat je gras kan eten Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 13:36

Dat was ook idd een erg grappig gezicht Haha! Echt zo van 'verrek ik heb gras onder m'n voeten, attack!!!!!':))

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 14:16

Dat is fijn voor Kas dan kan ie lekker zijn beentjes strekken Lachen
zijn box kan die nog vaak genoeg zien die mist ie vast niet als hij lekker gras staat te knabbelen Lachen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 20:28

Ik ging hem om 2 uur uit het land halen. Hij liep gelukkig zo mee Lovers Toen even op stal gezet. Na een half uurtje opgezadeld en eventjes gaan rijden. Ik had nogal 't idee dat hij toch best onder de indruk van z'n dagje wei was Haha!

Na 't rijden met een knabbel op stal gezet om hem na ongeveer een uurtje languit slapend terug te vinden! So cute! Ik heb hem alleen nog maar zien liggen als hij ziek was, nog nooit om te slapen, ik heb gelijk wat foto's met m'n gsm gemaakt van m'n droomprinsje. Jammer genoeg heb ik nog geen upload-kabel voor m'n gsm.

Ik heb een tijdje staan kijken. Op een gegeven moment hoorde hij iets en stond toch weer op, toen ben ik de stal in gegaan en ben ik lekker op z'n deken in de hoek gaan zitten en heb zo nog een half uurtje lekker met hem gekeuteld. Heerlijk!!!

Toen was m'n dagje toch snel vol met een hoop uurtjes Kasje Lovers