gevallen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bokma
Berichten: 56
Geregistreerd: 25-10-02

gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 21:02

hey, ik was gister bij mijn verzorgpony(Unique) en toen moesten we Bratt opnemen met de camera en moest ik met Unigue stukjes draven zodat Bratt mooi zo gaan lopen.
Wat doet mevrouw Unique weer niet goed naast mij lopen de hele tijd maar 8er me(ik wist wel dat ut fout zo gaan),ik had de tijd niet om haar goed te laten lopen de hele tijd en toen viel ik keihard op de grond en liep mevrouw gewoon over me heen auw...auw...doen haar baasjes gewoon nix hea, ook niet eens even van gaat ut ofzu ney helemaal nix.
Ik had vette pijn enzo, moest ik haar weer pakken en gewoon veder draven!!!
Ik huil niet vaak en ook niet snel, maar nou moest ik echt bijna janken. Als er niemand bij was geweest had ik gejankt.
Nah nou heb ik 2 schaafplekken en een hele zere enkel.
Ik weet niet of dit hier wel hoort maar ik wou het gewoon even kwijt.


sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 22:01

zzoooooo nou daar ben je dan ook lekker mee. liep dat paard gewoon stamp stamp over je heen.. auuuuwwww ... en niemand hielp je nou dat is echt banketstaaf.... dan vraag je toch hoe het gaat.. hoop voor je dat het snel over is

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 08:29

Dat is idd niet leuk. Zeker niet van die eigenaren... Hoe is het nu met je enkel?

* To Belg, or not to Belg *


AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 08:52

auauaua, sterkte ermee, ik vind het onbeleefd van die eigenaren, dat ze je niet eens even hielpen ofzo...
veel sterkte er nog mee, en succes verder!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

bokma
Berichten: 56
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 08:55

jah ik vind het ook heel raar van die eigenaren hoor en het gaat wel goed met mijn enkel loop er goed op maar het doet nog wel wat zeer en die schaafplekken ook


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, karelien, Marjelle1992, marjor, StalMelyn, Vagabondo en 9 bezoekers