Volle maan rit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Volle maan rit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 14:25

Jaaaa, gisteren was het volle maan en prachtig weer! Dus Maya en ik zijn er op uit getrokken om 8 uur 's avonds met de paarden. We waren een beetje laat op stal dus ik heb mn hoofdstel en poetsspullen uit mn kastje gehaald samen met mn reflectors en binnen een kwartier zat ik zonder zadel op Snow, Maya ging wel met zadel en die had een reflecterend hesje aan. We zouden dus goed zichtbaar zijn als we terugkwamen dachten we Lachen

We hebben een rustig ritje door t bos gemaakt, met af en toe een stukje draf en galop erbij. Het was natuurlijk erg gezellig en we hebben ook een aantal reeen gezien! Maya zelfs een mannetje, maar die kwamen we tegen toen we voorbij sjeesde in galop dus die heb ik gemist....

Op de terugweg, t was al aardig donker om 9 uur, kwamen we Ton Kruithof nog tegen. Hij was met de auto nog op zoek gegaan naar parkeerplaatsen voor de flevomendagen zei hij (why 's avonds vraag ik em dan af...) Hij stopte nog en zei dat we goed zichtbaar waren zo 's avonds laat! Pas toen hij zei dat hij me 3 mei wel zou zien met de flevomendagen, herkende ik hem aan zijn stem. Ik vond het wel garppig dat hij mij herkende (aan snowdon natuurlijk...) en ik hem later pas, terwijl hij zo bekend is Haha! (internationale vierspanmenner).

Maar het was voor herhaling vatbaar! Jammer dat het niet vaker volle maan is Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 14:43

Aha, dus nou weet ik waarom je vanochtend zo lang bleef pitten, nog helemaal wazig en onder de indruk van een ritje bij volle maan Haha! Maar het was zeker leuk en heerlijk, van de zomer dus vaker doen.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 14:52

ja hey, moest nog mn nacht inhalen vanochtend, als weerwolf bij middernacht slaap je niet Knipoog

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 15:13

Kewl zeg! Maar inderdaad vreemd wat die Ton daar zo laat deed...we zouden nu allemaal mysterieuze verhalen kunnen gaan verzinnen, geheel in de sfeer van dit topic, maar nou ja, dat gaat wat ver, toch Haha! Ik was ook al helemaal onder de indruk van de mooie maan gisteren, maar met die maloten die hier op de weg rijden 's avonds waag ik het er maar niet op!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 15:56

peeky schreef:
we zouden nu allemaal mysterieuze verhalen kunnen gaan verzinnen, geheel in de sfeer van dit topic, maar nou ja, dat gaat wat ver, toch Haha!


Tuurlijk gaat dat niet te ver Tong uitsteken:D

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 16:01

Dat lijkt me inderdaad wel erg tof Lachen

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 16:03

Ik heb gister ook een bijna volle maan rit gemaakt. Erg fijn zijn die ritjes.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 17:27

dan heb ik gisteren ook een vollemaan rit gemaakt
van half 9 tot half 10 in het bos
ophet laaste zagen we wel bijna niks meer maar het was heel chik *LOL*
en we waren ook nog 2 hertjes tegen gekomen echt lief

regien

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:05

Het lijkt me ook zo gaaf om dat te doen, nog later op de avond! Wakker worden paardje, we gaan een stukje rijden! Lijkt me echt super tof! Ben jaloers!

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 07:10

Gaaf zeg! Wat leuk dat dat kan. Dat zou hier nu niet kunnen. Volgens mij zou ik ongelukken veroorzaken want die stomme automobilisten verwachten geen paarden in het donker.......

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 07:50

lijkt me vet cool zo`n rit dat ga ik ook maar eens doen denk ik.

Miss_13

Berichten: 30
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:20

haha heb er nix van gemerkt

Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 10:10

Ik wil ooit nog eens een middernacht rit gaan doen....deze zomer misschien. Onder de blote sterrehemel. Een idee voor een boktrit, wie weet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 14:01

Zeker een leuk idee, een nachtelijke rit, heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me wel leuk.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-03 17:45

ik wel n keer, op terschelling, zonder zadel met de ijslanders naar t strand, was prachtig!