Gisteren was ik even een pennymeisje :P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Gisteren was ik even een pennymeisje :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 17:01

Gisteren was ik even een pennymeisje Tong uitsteken

Ik had een rijbroek aan met daarop een shirtje.
Verder van die ienieminie sokjes en dan gympen (want die liepen de hele dag al zo lekker) en een boktcap op.

Ik had Laiser aan de longe gezet en hem aan het werk gezet. Hij liep netje en hij kreeg van twee stalgenootjes complimenten dat het er zo goed uit zag.
En ineens viel het me op, wat een "echt" paard hij al aan het worden is. Het wordt al een echte gespierder bink. Cool En met die glans erover heen is het natuurlijk helemaal Kwijl .

Toen ik klaar was met het werken van hem, besloot ik om hem zonder zadel uit te gaan stappen. Dus zo gedacht zo gedaan. Ik gooide alle longeerspullen eraf, maakte de teugels los zodat ik ze weer vast kon houden en klom op mijn paard.
(En voordat de rest er erg in had zat ik zonder zadel als een echt pennymeisje op mijn paard Haha! )
"Jeetje zeg, hoe ben jij daar nu zo snel op gekomen?" Tja dat is mijn geheimpje Tong uitsteken

Maar toen ik daar zo vrolijk rondstapte aan een lang teugeltje, zonder zadel op de rug van mijn paard met mijn gympies aan, gaf dat wel een heel onbezorgd relaxed gevoel.

Er werd ook al gezegd dat ik zo klaar was voor een heus ponykamp *LOL* .

(Stiekem toch wel leuk hoor, om zo af en toe een pennymeisje te kunnen zijn. Tong uitsteken )


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:03

Ik zie het al helemaal voor me. Jij met je gympies op zo'n reus. Maarre vertel eens; hoe ben je erop gekomen?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:05

Heerlijk! Dat zijn van die momenten die goud waard zijn!!!!
Heb jij nou ook zo'n "stiekum"gevoel als je dat doet? Net alsof dat niet zou mogen, terwijl het toch echt je eigen paard is? Fantastisch vind ik dat! Ik zit elke week wel een keertje "stiekum" zonder zadel op Mileen! Ze is zo lekker warm, en je voelt die spieren dan zo lekker!!! Lovers ........


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 17:08

Ik geloof dat ik de enige op stal ben (van de paarden dan) die er wel eens zonder zadel op zit.
De ponies worden wel vaker zonder zadel bereden.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:10

Grijns, hoe kom je er in vredesnaam op??? *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:12

Heerlijk he! Ik vind het ook geweldig om d'r ff zonder zadel op te stappen. Maakt niet uit of het Dennis is of Dien.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:50

Oei , ben ik dan ook een pennymeisje als ik met gympen naar de paarden ga .. ?
Ik had geen idee! *LOL*

En Jura , das toch wel duidelijk hoe ze derop kwam? Ze had gympen aan , die hebben tegenwoordig zo een heel air-system Tong uitsteken

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 18:17

huh? hoe ben je erop gekomen dan?
Ik wil ookw el weer eens zonder zadel rijden, maar me lievelingspony is aan eth verharen... De vorige keer dat ik er zonder zadel op ging zitten, had ik de rest van de dag jeuk aan mijn kont, omdat die haren zo leuk voor de broek heen staken, en mijn kontje dus kriebelden! hahahaha,
maar hoe ben je er op gekoemn? peeeaaase!!! verteel!!!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

__l__

Berichten: 31
Geregistreerd: 23-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 18:51

Is zonder zadel rijden tegenwoordig ook al penny? Verward

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 18:57

__l__ schreef:
Is zonder zadel rijden tegenwoordig ook al penny? Verward


idd, tegenwoordig moet je Kieffer spullen hebben en wedstrijden rijden op een PAARD om geen pennymeisje te zijn..

Voelde je je op zo'n grote bink niet heel klein zonder zadel? Haha!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:15

__l__ schreef:
Is zonder zadel rijden tegenwoordig ook al penny? Verward


Als je gympen aan hebt en van die korte sokjes wel
Ik ben gedurende de hele zomer lang dus weer omgedoopt tot pennymeid. (voor sommige dan , ik heb een heel ander beeld van pennymeisjes maar goed Schijnheilig )

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:19

Vertel ons hoe je er op bent gekomen Haha!
Maar idd wanneer ben je geen pennymeisje?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:32

Yentl schreef:
Vertel ons hoe je er op bent gekomen Haha!
Maar idd wanneer ben je geen pennymeisje?


Laten we daar een nieuw topic over starten Haha!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:48

Zonder zadel rijden, dat doe ik meestal op maandag,(als het vakantie is), dan is er bijna niemand, en ga ik lekker wat door het bos crossen met een halstertje Haha!(privébosje).
En als ik kan rijd ik zonder chaps of laarzen ofzo hoor, pffff, veel te lastig, en pikeursokken heb ik ook niet, dikwijls zijn ze van marsipulami(zoiets), snoopy, of flashi sokken *LOL*.

Maar euh, is het hek dichtbij waar je eerst opgeklommen bent? Knipoog Schijnheilig

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 21:02

Red Bull geeft je vleugels? Knipoog

Maar dat voelt best lekker hè, Pennymeisje zijn? Ik had het vorig jaar op vakantie, dat ultieme Pennygevoel... Heb zin in ponykamp! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 21:05

hahaha, ik ook gister, gewoon even lekker zonder zadel rondhuppelen> maakt me dan ook niet uit hoor, ik heb op dat moment lol met mijn paard, ik heb het er dan best even voor over om er zo bij te hobbelen Bloos Haha! .

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 23:00

Boogiegirl schreef:
Voelde je je op zo'n grote bink niet heel klein zonder zadel? Haha!

Vandaar het pennymeisje gevoel Tong uitsteken

Ik bedoel dat ook niet negatief, maar ik voelde me toen echt zo'n kind die de hele dag vrolijk op haar pony rondhobbelt, en vooral veel plezier er aan beleefd.
En zeker als ik normaal altijd met mijn laarzen rijd en met zadel, had dit wel iets ponykamp-achtig. (Wat was dat toch een gezellige tijd)
En er op klimmen, tja als je iets hebt waarmee ik een halve meter van de grond kan gaan staan is het niet meer zo moeilijk om mijn been over zijn rug te zwaaien.

prompter

Berichten: 11035
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 23:15

Mickey schreef:
[En zeker als ik normaal altijd met mijn laarzen rijd en met zadel, had dit wel iets ponykamp-achtig. (Wat was dat toch een gezellige tijd)
[/quote]


Ik ben al een tijdje geleden tot dit stadium terug gekeerd, toen duidelijk werd dat ik met mijn paard geen dressuurwedstrijden meer kon rijden. Ik heb de mooi luxe manege vaarwel gezegd en ben weer, zonder gepoetste Petrielaarzen en bijpassende dekjes, teruggekeerd naar een soort "oerstadium", waarbij ik alleen nog maar lol maak met mijn paard - en dus ook maar gelijk zonder hoofdstel ben gaan rijden e.d.

Later als ik groot ben wil ik wel weer wat serieuzer gaan doen Haha! , misschien dat ik met mijn hengst zodra hij uitgekoersd is wel wat dressuurachtigs ga doen, maar voorlopig ben ik "Parelli-meisje" .

Jij zegt nu "wat was dat toch een gezellige tijd", maar ik heb soms wel eens het idee dat de huidige jongere kinderen ook al gelijk zo serieus moeten doen, lol maken met hun pony mag bijna niet meer, winstpunten moeten er gehaald worden! Wij hadden vroeger op de ponyclub spelletjes met de pony's, speurtochten waarbij de diverse ouders onderweg controlepostje mochten spelen, met kerst verkleed springen enz. Ach, heimwee......

Extremely rare and Beyond Compare

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 12:48

ow dus als je gympies met sokken aanheb ben je penny met rubberelaarsen zal je wel penny zijn en met chaps zal wel nou wat blijft erover
Leren laarsen goh en dan ben je geen penny ..............
Ik zeg na dit wat k hier heb gezien dat iederene een penny meisje is !!
Wanr alles is tegenwoordig Penny

Binominaal
Berichten: 14
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: stolwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 12:54

gezellig toch allemaal penny=lol!!!

Only the best is what they need, so give the best you can!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 13:06

Nou dat hoef ik bij Kasje niet zo te proberen Haha! Ik heb er 1 keer opgezeten met alleen deken en vorig weekend een klein jongetje even alleen gezeten zonder zadel. Maar volgens mij kent Kasje dit niet ofzo, hij word gelijk bloednerveus *LOL* Tsja dat blijft de vraag als je een paard heb gekocht die van iemand anders jaren is geweest, wat is er wel gedaan en wat niet. Maar ik moest wel erg lachen, toch maar eens gaan oefenen. Ik wil ook dat gevoel zonder zadel hebben, dat is heerlijk!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:32

ik vind je niet een pennymeisje als je met gympen rijd en met minisokjes.Wat maakt het uit wat je aan trekt? Ja,als je in je paardrijkleren naar school gaat, of altijd je beste kleren aan doen naar de paarden om er mooi uit te zien, i.p.v. wat je lekker zit,oke.Maar
om een meisje met gympen en korte sokjes mennymeisjes te noemen... Verward

Ik rijd trouwens,wanner ik rijd vaak wel ¼ deel zonder zadel.
Zit heerlijk,bij het uitstappen,anders ook, lekker zonder zadel galoperen enzo. Daar krijg je ook nog een goed evenwichy een een goede band met je paard mee Knipoog

~Bokkende Fjordenrijder #40~

Ik kan niet zonder dat gele
Monstertje !!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:17

Wat leuk is om te doen, wat ik ook een keer met mijn vriendin en haar paard heb gedaan: Alle soorte karaktertypes na doen en daar een foto van maken.
zoals:
Het kakkertype; goed aan de teugel rijden en dan zo schuin mogelijk met je hoofd zitten zodat je goed kan zien of je paard goed aan de teugel loopt Frusty
Het boerentype; kromme rug en je zit nog net niet te paffen.
Het beginnertype; teugels als waslijnen en als je paard om moet je hand zover mogelijk in je achterzakken steken.
En tot slot het pennytype; leuke foto van jou en je paard waarbij je allebei je armen over de neus heen doet.
Geloof me, prebeer het en je lacht je rot.

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

IceEva

Berichten: 5849
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Oud Gastel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 08:29

Ferda schreef:
ik vind je niet een pennymeisje als je met gympen rijd en met minisokjes.Wat maakt het uit wat je aan trekt? Ja,als je in je paardrijkleren naar school gaat, of altijd je beste kleren aan doen naar de paarden om er mooi uit te zien, i.p.v. wat je lekker zit,oke.Maar
om een meisje met gympen en korte sokjes mennymeisjes te noemen...

Ik rijd trouwens,wanner ik rijd vaak wel ¼ deel zonder zadel.
Zit heerlijk,bij het uitstappen,anders ook, lekker zonder zadel galoperen enzo. Daar krijg je ook nog een goed evenwichy een een goede band met je paard mee


ja ben het helemaal met je eens, ik wil niet meelopen hoor maar die dacht ik ook!

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Re: Gisteren was ik even een pennymeisje :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 10:03

Heerlijk he back to the roots

KNHS ZAL DE KOSTEN OP DE LEDEN VERHALEN wij zwijgt stemt toe dus WEES SLIM—> https://petities.nl/petitions/wij-wille ... ?locale=nl

Sinterklaas & Zwarte Piet zijn onderdeel van de Nederlandse cultuur. En nee ik ben geen racist. Racisme staat compleet los van dit oer-Hollandse feest.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Celebi, Earth, Firesolo13, Glenda, GoogleAdsense, Googlebot, Kellyvanloon, Lucia88, Mel80life, oblix, Suziiiie, Swift, Waratje, xSCWx, xYaartje en 135 bezoekers