ladies, ongesteld?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

ladies, ongesteld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 21:49

Hoe zit dat nou bij jullie? Volgens mij ben ik echt gezegend.
ik hoor van meiden dat ze echt dagen ziek op bed liggen, maar ik heb geloof ik een makkie.
Ik heb de 1e dag af en toe een verdwaalde steek en een wat zeurderige "pijn" in mijn onderrug. Verder verlies ik ook niet absurt veel bloed ofzo....

Meer mensen die een makkie hebben?


sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 21:53

Nou ik lig dus niet dagen ziek op bed. Gelukkig niet !!!
Wel heb ik een paar dagen van te voren hele erge buikpijn en onder de tijd dat ik het ben nog een klein beetje.
Maar ik ben het zeker 5 dagen lang Boos!
Maar echt zware last heb ik er niet van Haha!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 21:58

heel verschillend bij mij. Als ik braaf elke maand stop met de pil kan ik flink last hebben af en toe (voornamelijk barstende koppijn en pijn in onderrug) Nu slik ik de laatste tijd nogal 'ns 2/3 maanden door en dan is de bloeding daarna veel heftiger, maar veel korter en minder lang last.

Dus nee, ik heb het ook niet HEEL erg kwalijk ermee.....

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 22:21

Ik heb er nooit zoveel last van, af en toe wat buikpijn.. verder niks.
Mijn zusje daarentegen, die is echt hartstikke ziek; overgeven, misselijk, hoofdpijn, buikpijn, rugpijn..

Ben blij dat het bij mij niet zo erg is..

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 22:35

Soms wat hoofdpijn wel wat humeurig maar verder niet zoveel last van..
Op wat steken hier en daar na.. Lachen

keep calm, I'm engaged!!! <3

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:41

Ik kan gerust zeggen dat ik eens in de maand een monster ben, buiten het feit dat ik er niet uit zie tijdens mn menstruatie ben ik echt superirritant, constant janken en poedersuiker voelen enzo. Ik heb elke maand een soort minidepressietje.
Maar binnenkort ga ik aan de pil, hopen dat het dan wat beter gaat.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:44

ik heb echt super veel last van mijn regels Frusty
daarom pak ik sinds verleden maand de pil zodat ik er minder last van heb en het werkt *LOL*
Want echt vroeger moest ik dan 3 dagen dood ziek in bed blijven ligen echt geen pretje

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 06:14

Voordat ik de pil slikte, had ik wel buikpijn soms zo erg dat ik echt niks kon doen van de pijn.

Nu ik de pil slik verlies ik weinig bloed, wat vroeger 1 dag was bij mij is nu 4 dagen een heeeeeel klein beetje.
Buikpijn of wat dan ook heb ik helemaal niet meer

22 Januari verwachten we ons kleintje


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 06:29

Ik was ongeveer 1 dag in de maand ziek, vreselijke buikpijnen. Maar sinds ik aan de pil ben gaat het beter, maar ik heb van de pil (denk ik) wel meer 'gewone' hoofdpijn Scheve mond

:evaw:

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 07:09

Ik heb/had eigenlijk nergens geen last van Lachen
Maar ik ben/was wel altijd een volle week ongsteld Misselijk ......pas als ik de pil weer ging slikken op die dag was het over.
Nu ben ik al 7 maanden niet meer ongsteld Schijnheilig Pling ......hoe het straks na die tijd zal gaan dat moet ik nog maar weer zien Cool

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 07:11

Ik had echt 2 dagen vreselijke buikpijn. Ik kon er snachts zelfs niet van slapen en werd gewoon misselijk van de pijn.... Nu ben ik aan de pil en gaat het al iets beter, maar het is nog niet helemaal weg....

Belker

Berichten: 15254
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 07:14

Ook ik heb geluk. Ik heb van te voren wat last van mijn onderrug. De dagen zelf heb ik weinig bloedverlies en weinig klachten. Wel merk ik dat het ook afhankelijk is van hoeveel ik lichamelijk doe. Als ik normaal rij, heb ik minder last dan als ik op vakantie ben of niets te rijden heb.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 07:50

Voor de pil had ik weleens wat steken en een gammele onderrug, geen humeurwisselingen of hoofdpijn. Aan de pil heb ik echt nergens meer last van, helemaal niks. En amper bloedingen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 07:56

Behalve dat ik wat ovulatie krampjes heb, heb ik dat tijdens de ongesteldheid niet, ik verlies wel redelijk veel bloed en ook neemt het meestal wel een week in beslag. Mijn schema loopt op de volle maan, van nature en dus hoef ik me ook niet af te vragen wanneer ik aan de beurt ben Haha! Ik kan wel last hebben van een kleine evenwichtstoornis, dus rijden doe ik dan niet... kwam ik erachter toen ik 13 was en zonder reden 3x van een paard aflag *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 08:31

Ik heb gelukkig geen klachten zoals pijn in mijn rug, buikpijn etc. Ik spring deze dagen net zo rond als anders. Meestal duurt het wel de hele week, maar dat maakt dan niet zoveel uit.
Ik weet dat ik daar erg veel geluk mee heb..

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:16

gelukkig heb ik daar ook geen last van, ik word alleen heel chaggie, en alles wat ik doe gaat fout. (laat dingen vallen, val zelf enz)

Ik ben echt blij dat het daar bij blijft gelukkig ook geen last van buikpijn, hoofdpijn enz.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:28

Sinds ik aan de pil ben heb ik nergens last van, ik kan de klok er op zetten warneer en hoe laat ik ongesteld moet worden en m'n ongesteldheid steld niks voor, bijna geen bloed

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:46

Ik heb er eigenlijk ook niet veel last van. Vier dagen verlies ik wel best wat bloed, maar daarna is het dan ook echt over! Nooit geen pijn of niks!!

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 09:48

ik heb nergens last van als ik ongesteld ben, het enige vervelende is het ongesteld zijn Knipoog

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 10:21

Ik heb alleen een zeurderige pijn in mijn onderrug, heb ook weinig bloedverlies.

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 10:29

Ik kan daar dus echt ziek van zijn! Hoefdpijn, buikpijn tot en met en natuulijk dat ongelofelijke gevoel dat iedereen je niet meer aardig vind, en de hele wereld tegen jou is. Inclusief die lamp waar je je weer aan moest stoten, en die drempel waardoor je zowat je teen hebt gebroken! Ik heb maar 4 a 5 dagen bloed verlies, maar heb er zeken een dikke week last van, bah! Al die ellende die zich om je heen blijft afspelen tijdens die periode, en als het dan over is, is heel plotseling alle ellende om je heen ook weg! Zou het er iets mee te maken hebben soms?

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 10:30

Ik heb geen last van mijn humeur, mijn ouders wel Haha! Verder een dag van mijn ongesteldheid wat buikpijn. Ik ben wel ruim een week ongesteld, maar daat staat tegenover dat ik er 4 weken tussen heb zitten Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 10:34

Nee hoor, nergens last van... Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 10:48

Ik heb er ook weinig last van. Niet ziek ofzo. Het blijft natuurlijk wel vervelend...

* To Belg, or not to Belg *

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 10:52

Ik heb hetzelfde als jou stef. En dan nog niet eens altijd.. Ik merk t ook nooit als ik ongesteld ga worden. Maar gelukkig word ik altijd 's nachts ongesteld dus op school lek ik nooit door. Haha!
Ik ben heel erg weinig ongesteld en het enigste waar ik soms last van heb is een beetje pijn in mn onderrug, nouja niet echt pijn.. een beetje zeurend gevoel.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bowo, Century, Colien, flooooo, Foreverkliek, Googlebot, jadeken, Kimberley_, lanouska, Paloedie, Poekkie, pretty, Saskiaa_, Sjors050, tinker_sally en 72 bezoekers