naar mn vz pony's geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-01 18:27

eerst naar de manege om marjo ff te zien en inschrijfformulier in te vullen voor de apeldoornse. en daarna ben ik doorgefietst naar de pony's. ze stonden lekker met zn 6jes in de wei dus eerst maar bij ze de wei in gekropen. nina kwam gelijk op me af, dus eerst nien geknuffeld en even gekeken hoe ze erbij stond. neus verbrand, en een wondje bij der voorbeen. niet erg dat wondje dus niets aan gedaan verder. dr neus was echt zielig, allemaal korstjes erop. ik snap niet dat ze die neusjes niet ff insmeren, zo veel werk is dat ook weer niet. Toen naar Sabina gelopen, kreeg een lief hinnikje van dr dus was weer blij. ook sabjes neusje was verbrand maar verder leek ze super in orde. Jolanda was ook helemaal ok, dus dat zit wel goed. toen de veulens..... t hengsie van Nina is mooooooi!!! Kwijl *LOL* hij is al een groot deel veulenhaar kwijt en wordt heel donker, echt gaaf!!! veulen van Sabina is wat lichter dan t hengstje, maar zeker zo mooi en ze heeft een heel mooi koppie moet ik zeggen. en toen zag ik jojo's veulen en ik schrok me echt helemaal dood. een wond op der voorbeen van minimaal 20cm, ik zag t vlees gewoon zitten, echt vies om te zien!!! ik dus later vragen wat t was. er waren mensen geweest om de veulens te tekenen voor t stamboek, dus jolanda en veulen uit de wei gehaald, geen problemen. op stal geen problemen gehad. toen terug naar de wei, vrolijke bezigheid want veulen ziet vriendjes weer. wordt mega enthousiast en vliegt zo in t draad. voorbeen (onderste deel) voor een groot stuk open, huid eraf. veearts erbij geweest, goed ontsmet en verder deed ie er dus blijkbaar niets aan. veulen bedacht zich ook niets en beet zelf gewoon t vlees eraf. vreemd om te horen maar zal wel zo zijn he?? brrr t was echt gewoon eng om te zien, maar ze leek er geen last van te hebben en liep er ook gewoon goed mee. opstaan is ook geen probleem dus zo erg zal t wel niet zijn.
tot slot naar lieve Shico gegaan, lekker mee geknufd. bertus (eigenaar) kwam nog naar buiten en vroeg of ik nog wou gaan rijden, maar dat wou ik maandag gaan doen dus dat heb ik gezegd. geen probleem! ik ben dus een hele tijd niet daar geweest, en nu vertelde bertus dat er een meisje was geweest en die had 2 keer op shic gereden, maar daarna niets meer van zich laten horen, echt vaag. kijk t maakt mij niet uit of er iemand anders op rijdt, t is mijn paard niet maar kom dan ook steeds weer en laat niet ineens niets meer van je horen. vond t echt raar! ze heeft dus ook niet gezegd of shic er ooit vandoor is gegaan (wat ik eigenlijk denk van wel) of dat t gewoon niet klikte, ik weet t niet. maar goed. bertus zei wel dat als ze vaker was gekomen dat hij mij dan gebeld zou hebben, omdat ik alles aan shic geleerd heb enzo en dat hij toch graag wil dat ik shic ook nog rij. ik heb ook afgesproken dat ik shiccie weer vaker ga rijden en dat vind bertus echt heel fijn. nu loopt shico alleen nog aangespannen, 26 aug heeft ie wedstrijd op Bussloo (voor de A's). maandag ga ik lekker met m t bos in, misschien morgen ook want dan ga ik weer naar de pony's maar dan met een vriendin (nouwja vriendin, alleen als t ons allebei uitkomt eigenlijk).
morgen dus weer een verslag!!!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 18:34

toch altijd leuk om zo hartelijk begroet te worden!!!!! en door de paarden en door bertus!!!!

..... leeg .....


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 22:05

Aahhh... Toen ik een paar weekjes geleden bij Rossy kwam had ze ook een kei grote plek. Op haar hoofdje nog wel, net langs haar bles af. Gelukkig groeit er nu weer haar op, zag er echt vies uit.
Kijk maar in mijn profiel en dan helemaal onderaan staan 2 foto's van Rossy (Shanaia) met haar wond...
Ook in het draad gehangen btw...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, dierenfan, ikkedus, Paardennamen en 157 bezoekers