tips reispillen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irishcoffee

Berichten: 136
Geregistreerd: 25-09-02
Woonplaats: Alkmaar

tips reispillen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 18:12

Over een paar weken ga ik met school naar Parijs (met de bus). Nu is het me al vaker overkomen dat ik me niet echt lekker ging voelen van zo`n busreis Haha! dus vroeg ik me af of jullie nog goede tips hebben wat betreft reispillen...

Alvast bedankt!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 19:17

niet uit eigen ervaring, misschien kan je even kijken op www.consumed.nl veel info over medicijnen of je vraagt het bij de apotheek of drogist.

ikke

Berichten: 37537
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 19:34

Voorin gaan zitten. Chauffeur verrot schelden als ie schokt met remmen en optrekken, is heel onbeleeft als buschauffeur! en nergens voor nodig, bewijs van onkunde.
Laat je voor medicijnen goed voorlichten door de apotheek of vraag het aan je huisarts, die kunnen middelen voorschrijven die je niet zomaar kunt krijgen. Gelukkig heb ik er geen ervaring mee, maar mijn nichtje is/was er heel gevoelig voor en die had er goede medicijnen voor van de huisarts

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 19:43

Idd helpt voorin zitten heel goed. Ik ging elk jaar met de bus met school naar Engeland en normaal ben ik in de bus dus ook goed misselijk. Nu ben ik iedere keer achter de chauffeur gaan zitten en ik had nergens last van. Ik neem voor de zekerheid wel altijd reispilletjes in, eerst van VSM, maar nu van de Kruidvat. Allebei werken ze even goed, alleen zijn die van Kruidvat goedkoper }> Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 19:43

Primatour vind ik goed helpen.

En idd voorin gaan zitten, achterin ben je nog sneller ziek.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 21:55

Primatour hielp bij mij goed. Niet meer misselijk en ook een beetje suffig werd ik ervan. Wat wel goed uitkwam bij een 14 uur lange busreis in een hele slechte bus met slippende wielen langs diepe ravijnen in Noord India. Iedereen heeft doodsangsten uitgestaan maar met die Primatour vond ik het allemaal wel best.