In de les, en altijd de les op stelten zetten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 17:34

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-11-06 18:30 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 22:41

Hahaha, als iemand je NIET kan adviseren, ben ik het wel. Mileen gaat ook altijd lopen "fokken" als er andere paarden in de bak lopen. Dat loedertje van mij doet het heel subtiel, zodat ze zelf niet op haar donder krijgt: ze doet dan heeeeel subtiele beweginkjes met oren en de rest van haar lichaam, waardoor de jonkies er acuut vantussen gaan op de plek waar zij dat doet.... Haha, varkentje he! Gr, Sonja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 23:45

bij ons op de manege reden wij met de privepaarden nooit in de collone, maar er een stuk achter. Je kunt dan eventueel nog een voltetje of overgang rijden als je dat zelf nodig vind. Misschien mag dat??

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 23:25

tja, als jij van de instructrice PERSE achter een ander paard moet blijven rijden, kan ik je niet van advies dienen. Wel onredelijk van haar hoor. Mijn paard kan ook niet in colone lopen, daar wordt hij vervelend van. Ik doe dat dan gewoon ook niet. JE kunt beter gewoon rijden in lesverband waar ze de ruiters ieder voor zich laten rijden. Ik vind jouw instructrice niet verstandig.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers