Naar welke film?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Naar welke film?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 10:48

Ik ga donderdagavond met een vriendin naar de film, maar we weten nog niet naar welke, iemand tips? We willen niet naar zo'n flauwe comedie.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:12

Ik zelf wil "johny english" nog zien en die film met Hugh Grant en Sandra Bullock.

De hond is de betere mens

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:21

ja die wil ik inderdaad ook nog allebei zien.. dreamcathers lijkt me ook wel een leuke film.. is een horror dus geen flauwe film denk ik!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:21

is the life of david gale niet iets? niet echt om te lachen geloof ik maar schijnt wel goed te zijn...

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:56

Maid in Manhatten vond ik wel leuk (wel beetje standaard verhaal maar wel een lekker film)
Chigago vond ik geweldig!! (maar je moet wel van musical houden)
Dreamcathers lijkt mij ook leuk maar heb ik nog niet gezien...

Veel plezier in ieder geval!

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:03

ik ga vanavond naar maid in manhattan, hij lijkt mij zeer leuk,
komt ook omdat ik j.lo waus vind Knipoog
Afbeelding

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:46

Dreamcatcher lijkt me echt ge-wel-dig!
Ik heb het boek gelezen en ben zeer benieuwd hoe ze alles gaan verfilmen
Het boek is trouwens van Stephen King.

Final Destination II is leuk als je een sterke maag hebt, hij is niet onaardig iig.

En Desiree, bedoel je: Two weeks notice?
Die is echt heel grappig *LOL* Maar Hugh Grant is sowieso leuk Knipoog

Het leven is een gebakje!

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 15:27

The Hours is een hele goeie film & kan je momenteel zowat in elke cinema gaan bekijken denk ik.

Gisterenavond heb ik de avant-première gezien van 28 Days Later, kon er wel mee door, alleen nogal spannend (& ben niet zo’n held wat betreft spannende films Knipoog)

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 15:29

Dreamcatcher lijkt me ook kei gaaf! Maar schijnt niet helemaal op het boek te zijn gebasseerd? Jonny English lijkt me echt heel erg grappig, die wil ik zeker gaan kijken Haha!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 15:38

wat zijn de keuzes, ik weet NL niet welke filmen daar spelen Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 18:01

Dreamcatcher lijkt mij ook wel wat (heb het boek thuis liggen) maar ik vond Signs al erg spannend (ik schrok en stak met m'n vinger in m'n oog ) Dus een Stephen King is waarschijnlijk niks voor mij.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 18:11

Dreamcatcher lijkt me heel gaaf. Maid in Manhattan was wel leuk, maar niet om speciaal voor naar de bios te gaan.

Final Destination 2 is helemaal top! Schrikken, soms een gilletje. Super spannend en soms best even ranzig. Maar echt een topper! Aanrader

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 18:47

Wat films die in 'mijn' Knipoog bioscoop draaien (of hebben gedraaid, of gaan draaien)
-Dreamcatcher is wel gaf, maar volgens mij gaat die pas vanaf morgen draaien.
-The Recruit is ook wel een goede film ook al is ie enigzins voorspelbaar.
-Daredevil vind ik persoonlijk wat minder, maar als je Ben Affleck leuk vindt... kan ie er erg goed mee door Vingers aflikken
-Adrenaline: à la Costa en Volle Maan, niet echt mijn type film verhaal is ook zwak.
-Liever verliefd: comedy, kan best flauw zijn, maar wel leuk en haast alle liedjes zijn mee te zingen.
-Jungle Book 2: Tsja, disney, daar ben ik verzot op, de liedjes zijn hier ook heel leuk
-Lord Of The Rings 2: die zul je vast al wel gezien hebben, maar die is toch ook erg goed
-Final Destination 2 vond ik heel grappig, maar ook eng. Het is behoorlijk goor af en toe met rondspattende ingewanden e.d. Maar toch wel weer leuk doordat het zo nep is.
-Johnny English: kruising tussen Mister Bean (duh) en Austin Powers. De humor is erg flauw, maar wel goed
-Jackass the movie: Ik houd er totaal niet van, maar als je de serie leuk vindt, dat vind je dit ook zeker weten leuk.
-The Ring: de Japanse originele versie is spannender, maar deze is ook wel goed, als je hem snapt tenminste (hoor van veel mensen dat ze er geen hol van snappen)
- De kleine Ijsbeer: Echt een hele schattige film Lovers Maar dus wel voor de jonge jeugd.

Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar dit is een gedeelte van de films die momenteel draaien.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Suzanne F.

Berichten: 49158
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 19:04

The Ring is erg goed!! En ik wil ook graag naar Dreamcatcher!!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 00:07

*grinnik* nee, niet allemaal.
Jackass wil ik niet zien (heb wel kleine stukjes tussendoor gezien) dat is gewoon echt geen film voor mij Misselijk
En Dreamcatcher, Adrenaline en de Kleine IJsbeer heb ik ook nog niet gezien, die draaien nog niet in de bios waar ik werk. Heb wel de voorfilmpjes en superveel previews gezien en gelezen (je moet toch wat als je aan het werk bent en je hebt niets te doen en dat komt heel vaak voor Knipoog )

Heb net trouwens The Core gezien. Behoorlijk voorspelbaar, maar wel heel spannend. En veel special effects. Vond hem wel leuk voor 1 keertje.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:24

Sizzy schreef:
En Desiree, bedoel je: Two weeks notice?
Die is echt heel grappig *LOL* Maar Hugh Grant is sowieso leuk Knipoog

Yep, die bedoel ik. En ik zie Hugh Grant inderdaad ook erg graag spelen.

Liever verliefd lijkt mij ook wel leuk om naartoe te gaan.

De hond is de betere mens


Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 10:03

We zijn er uit, we gaan toch naar Dreamcatcher. Jammer dat ik nou niet met een leuke stoere man gaat die m'n handje kan vast houden *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 10:21

Two weeks notics vond ik erg leuk. Leuk verhaal en genoeg funny momenten.
Maid in manhattan is een leuk verhaal maar je hoeft er niet speciaal voor naar de bioscoop.
Liever verliefd is onwijs grappig als je met vriendinnen gaat ofzo
Hot chick: erg grappig!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 10:57

Desiree >
Dan heb ik nog een leuke film voor je met Hugh Grant, heb hem pas gehuurd: About a boy Lachen

Het leven is een gebakje!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 12:04

Sizzy schreef:
Desiree >
Dan heb ik nog een leuke film voor je met Hugh Grant, heb hem pas gehuurd: About a boy Lachen

Ja, ik heb er stukjes van op tv gezien, dat dat jong een eend per ongeluk dood gooit. Maar wij huren eigenlijk nooit, heb nog niet eens een videotheek pasje....... misschien moeten we dat toch maar eens gaan doen.

De hond is de betere mens

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 13:38

Ben zondag naar Johnny English geweest, en die was echt heel leuk!!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 13:40

Ik ben gisteren naar Johnny English geweest en ik lag echt in een deuk!
Echt een aanrader!

deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 14:06

Ik weet niet of hij nog in de bios draait maar The Ring was echt super goed. Wel heel eng..bibber bibber.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 14:08

the core
die is nieuw en lijkt me best spannend maar heb er nog niet veel over gehoord! en final destination 2 moet ook heel goed zijn (je hoeft 1 niet gezien te hebben voor deel 2)

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Azhari, Esther, inge_romeo, Iselda, Laibadji, leonie1988, Lizzy__87, MartinJJ, Polarize, SemrushBot, TessaxQuincy, XxLMMxX en 228 bezoekers