zeg eens eerlijk..lees jij nog de penny??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

zeg eens eerlijk..lees jij nog de penny??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 21:36

Nu hebben we het hier op bokt wel eens over 'pennymeisjes'. Nu begrijp ik wel wat er mee bedoeld wordt maar zelf gap ik de penny nog wel eens en dan lees ik hem bij mijn ontbijt ofzo Dromen . Maar wie leest hier nog de penny? Of heeft zelfs nog een abonnement? Ben gewoon benieuwd!


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 21:49

eerlijk...nee nooit!
niemand leest m in huis en ik ga m niet speciaal er voor kopen! als ik m krijg of whatever dan lees ik m wel ja maar ik krijg m nooit dus.. Haha!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 22:29

als ik in een winkel ben waar ze hem verkopen koop ik hem wel ja
maar hier waar ik woon verkopen ze hem niet dus het komt niet vaak voor
maar lees het wel eens graag ja

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 22:38

Helaas niet meer.
Vroeger (nog niet zo heel lang geleden Schijnheilig ) verslond ik ze, telkens weer opnieuw lezen, ik kan de verhalen nog dromen...

Maar ik ben bang dat ik meer geniet van mijn herinnering aan Penny, dan wanneer ik ze weer zou gaan lezen. Ben bang dat het wat tegen zal vallen, nu ik zelf niet zo heel dromerig meer ben....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

prompter

Berichten: 10912
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 22:38

Ik las vroeger de Ponyclub, die vond ik eigenlijk leuker dan de Penny (die veel later kwam). Maar ik lees beide al jaaaaaaaren niet meer Haha!

Extremely rare and Beyond Compare

Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 23:14

Voor mij: Zie Promptertje..... Ponyclub met o.a. Malle was gaaf! Maar de Penny was aan mij niet besteed....

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 23:19

ponyclub heb ik ook gelezen ja Knipoog

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 23:19

Ik ben er zelfs nooit op geabonneerd geweest....dus nee, ik ben er niet op geabonneerd geweest, en ga er ook niet aan beginnen ook...

Een enkele keer, als ik hem ergens zie liggen, wil ik hem wel eens doorbladeren. Maar ik sla iedere keer achterover van de slechte layout en de tikfouten/verkeerde afkortingen die erin staan.

Een paar paarden (Quarter Horses) bij ons op stal hebben er wel eens ingestaan...Maar het verhaal dat er bij stond raakte kant noch wal....

Je suis Charlie.

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 01:03

Jaaahhhhhh! Ik lees hem zeker nog wel eens... Vind het hartstikke jammer dat de ponyclub er niet meer is. Ben wel blij dat ik een dochtertje heb want die krijgt later zeker een abonnement (als ik dit kan beinvloeden natuurlijk...) zodat mamma 'm stiekem kan blijven lezen. (onder hem mom van bijblijven op het niveau van je kinderen....)

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 06:43

De penny vond ik vroeger al niet zo leuk. De ponyclub las ik wel altijd.
Nu niet meer, maar mijn nichtje van 8 heeft de Penny weleens en als ik daar ben dan sla ik hem nog wel open.

* To Belg, or not to Belg *

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 07:11

Gelukkig niet: al die dt-fouten! Ik zou me doodergeren!

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 07:15

Jahoor! Ik vijnd ze vaak nog hardstikke leuk.Op de markt heb je zo'n standje met allemaal 2de handstijdschriften oude penny's voor 50 cent enzo.
Toen ik vorige zomer samen met een vriendin op vakantie ging hebben we er een stuk of 20 gekocht en lekker in de tuin gelezen

Afgelopen zaterdag nog met dat mooie weer dan koop ik naast een ander tijdschrift vaak ook even de penny om lekker te lezen op de bank/in de tuin etc.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 07:16

Ik lees hem nog regelmatig. Meestal kijk ik bij mijn vriendin of er nog leuke NIEUWE verhalen in staan (want ze heraheln nu steeds) en is dat het geval en vindik ze heel leuk, koop ik er zelf ook een. En van de pennyclub was ik ook lid, nu net een maandje afgezegd. Ben overgestapt op BIT dat is toch echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker Lachen Maar de penny lezen doe ik nog steeds. Ik vind het trouwens ook oliebol dat de ponyclub er neit meer is. Dat was ehct ene heel leuk blad!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 07:42

Bij mij *verzorg* paarden, die hebben dus twee dochters van 9 en 10 en die penny's van hun liggen op de wc ... dus ja Lachen
Ik lees ze wel eens ja Lachen

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 07:46

Kheb ze vroeger zoooo vaak gelezen. Ik was lid en als het blad dan in de bus lag, pakte ik t eruit en las ik m wel 10 keer achter elkaar. Kon er geen genoeg van krijgen Haha! Ik kan de verhalen wel dromen.
Maar nu lees ik m niet meer De hoefslag vind k veel interresanter. Lachen

*geen onderschrift*

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 07:49

Een vriendin van me heeft er een abonnement op en ik lees ze wel eens ja. Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 07:50

Ik lees hem soms, bijvoorbeeld als ik weet dat we een lange rit gaan maken, en ik m'n hoefslag al doorgelezen heb.
Dan wil ik hem nog wel eens kopen.. Best leuk hoor op z'n tijd..!

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 08:06

Al een jaartje of 17 niet meer denk ik Haha!
Ik vond de Ponyclub trouwens veel leuker dan de Penny, de Penny had ook van die dikke vakantieboeken, was op zich wel leuk maar er stonden steeds verhalen in die ik al kende, echt heel flauw.
Heb ze een paar jaar geleden (die dikke stripboeken) allemaal aan een vriendin met manege gegeven. Stonden toch alleen maar in de schuur muizennestmateriaal te wezen...

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 08:11

Lees hem eigenlijk iedere maand nog wel.. Haha! Maar tja, ik ben dan ook aan mijn tweede jeugd bezig Tong uitsteken Want de Donald Duck lees ik ook nog *LOL*

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 08:12

Tallie1979 schreef:
Lees hem eigenlijk iedere maand nog wel.. Haha! Maar tja, ik ben dan ook aan mijn tweede jeugd bezig Tong uitsteken Want de Donald Duck lees ik ook nog *LOL*


Whahahaha dat had ik nou niet achter jou gezocht Tallie Haha! *gggg*

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Ineke2

Berichten: 33032
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 08:18

Ik koop hem niet, maar als ik hem toevallig zie liggen ergens ofzo dan lees ik hem wel
Maar dat is niet erg vaak dus...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 08:18

Ik las de penny vroeger maar dat is meer dan 17 jaar geleden ofzo Schijnheilig

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 08:52

pff ik heb er echt 100derde oude en die lees ik nog weleens op een luie dag hihi.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 08:54

Wij hebben thuis een abbonement voor mijn zusjes,en dan blader ik ook wel eens wat door de club penny,oh nee,galop.Maar lezen is een groot woord.Soms staan er wel grappige dingen in. *LOL*


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:00

Ik heb de Ponyclub altijd leuker gevonden dan de Penny. De Penny lees ik eigenlijk nooit meer. Heb wel een Rakker-boek in m'n nachtkastje liggen, ooit van Heike gekregen Haha!. Ben laatst eens oude Ponyclubs gaan overlezen, dat was wel gaaf.

Ach, ik heb bijvoorbeeld de Yes nog steeds. Of liever: ik kreeg voor m'n 15e verjaardag een abonnement en dat loopt nog steeds, m'n zusjes maken er ook nog dankbaar gebruik van. M'n moeder roept wel eens: 'zal ik 'm opzeggen?' maar daar is nog steeds niets van gekomen. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Jane808, Trendiction en 38 bezoekers