Leek vs Zoetermeer vs Rotterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-01 15:01

Hoi,

ik heb mn moeder zo ver dat ze me of naar divoza (leek of zoetermeer) rijdt of naar hipporama (rdam).
Maar wat is leuker en waar vind je de meeste dingen??

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 16:31

Divoza is erg groot in Zoetermeer! Tenminste als ik me niet vergis dan tussen de andere paardenwinkels. Errug mooie winkel. Enne ook Hippo Hippic is leuk in Bussum.

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 16:48

Bij Divoza ben ik nog nooit geweest, maar Hyporama is een hele toffe winkel! Soms hebben ze dingen niet, maar dan gaan ze echt hun best voor je doen om toch zo snel mogelijk je artikel te hebben. Lachen

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 17:33

Ik ben nog nooit bij Divoza geweest, maar wel al 3x bij het Hyporama tentenkamp. Ik vond het heel erg leuk. Ik denk dat ze in alle winkels wel zo'n beetje alles hebben.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 22:18

Ik vind Leek het beste. Erg aardige mensen, goed voorlichting en heel behulpzaam. Hypodrama bij ons in Rotterdam vind ik niks en Divoza Zoetermeer vind ik een stuk minder klantvriendelijk dan Leek.
OOk is het het makkelijkste voor jullie te rijden. Divoza ligt op het industrieterrein vlak naast de afslag Leek

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 22:34

Ik ben 3 keer bij Divoza (zoetermeer) geweest en 3 keer heb ik niet kunnen krijgen wat ik wilde. B.v. een zweetdeken van 1,55 onderlengte, zwarte mini-chaps, donkerblauwe Mondoni-africa, Equitex schabrak en ga zo maar door, dan kunnen ze het wel voor je bestellen (duurt 2 weken), maar ik rijdt niet 75 kilometer naar een WINKEL om dat te horen te krijgen dat het "besteld kan worden", als ik iets wil kopen, dan heb ik dat tussen nu en morgen gewoon NODIG. Vervolgens is er niemand in de winkel die je komt helpen als je laarzen van 500 past (na 3 keer vragen) en sta je een half uur te wachten bij de kassa. De ervaring leert mij dat de "kleinere" ruitersportwinkel meer voor zijn klanten over heeft en nog eens degelijk advies kan geven ook!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 11:04

Leek klantvriendelijk?
Ik vind juist dat je ze daar zo ongeveer bij hun haren erbij moet slepen voor ze je iets willen uitleggen.

Ik ga daar wel vaak heen omdat het voor ons gewoon het dichtste bij is.
Wat ik wel een voordeel vind is dat de winkel nu netjes overzichtelijk is en dat het er nooit zo druk is.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 11:56

Ik vind Hypodrama in Rotterdam een ramp als je advies nodig hebt (of je moet zin hebben om te wachten tot de enige verkoopster boven de 16 tijd voor je heeft). Ze hebben wel behoorlijk veel keus.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-01 12:10

Hahaha..
wat moeizaam...
ik kan dus idg niet rekenen op klantvriendelijkheid..

Ik denk dat we maar Leek gaan... en we gaan door de weeks dus hopelijk is het dan niet zo druk....
(al hoef k geen verkoopster die de hele tijd achter je aan blijft lopen...)