Ja hoor, ik sta weer met pech langs de A20

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Ja hoor, ik sta weer met pech langs de A20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 09:12

Gister ging ik even spullen wegbrengen en ik was dus lekker 120 aan het tuffen op de snelweg, en aan het inhalen. Kapt mn auto ermee dus ik ging steeds langzamer en langzamer. Toen ik weer ingevoegd naar de rechterrijbaan en toen maar de vluchtstrook op. Hij deed niks meer. Hij slaat wel eens vaker uit met inparkeren ofzo en dan duurt het ook 10 minuten voordat hij het weer doet maar ik heb 25 minuten gewacht en hij deed het nog niet. Ik een vriend gebelt en die is me komen halen. Hij me weggesleept. HEEL ENG hoor achter zo'n kabeltje. Brrrr. EN het rare is als ik hem in zn 2 zette en ik liet mn koppeling opkomen dan deed hij het en dus belde k die vriend dat hij kon stoppen en zodra hij stopte konik gas geven wat ik wilde maar hij sloeg gewoon uit.

Dus hij me naar stal gesleept, was zo'n 20 minuutjes en hij had een lol joh, hij ging gewoon keihard optrekken enzo en gewoon auto's inhalen terwijl wij er achter hingen. Ik heb een Subaru Viviio en die wegen haast niks en als hij een beetje veel gas gaf met zn mercedes kwamen mijn voorwielen gewoon van de grond.

Maar ja de lieve schat is me wel komen halen en nu staat mn autootje dus op stal en moet hij van de week nog naar huis gesleept worden. Gelukkig heeft mn moeder een auto en kan ik die lenen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:22

leuk he stil komen staan met je auto........
gelukkig was je vriendje ERG lief!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:23

Gauw inruilen voor een andere auto. Wat als dit een keer laat op de avond gebeurt? Lekker link is dat. Ik haat auto's die je in de steek laten. Het lijkt me vreselijk om daar te moeten staan en niemand die helpt. Je moet het nummer van de ANWB eigenlijk bij je houden.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:53

Oei dat is eng zeg. Ben blij dat iemand je is komen halen.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 11:30

MirageGidran schreef:
leuk he stil komen staan met je auto........
gelukkig was je vriendje ERG lief!!!!


Het was niet eens MIJN vriendje maar een vriend. Ik ben net weer een week vrijgezel na 8 jaar.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:11

oh, wel kl*te dat die auto je zomaar in de steek liet.
Ik vind dat vaak wel eng, als ik achterin zit, en onze auto kapt ermee...
Mijn vader wordt vaak agressief, dan. En dan kan je beter uit z'n buurt blijven...
Wel cool dat een vriend je kon ophalen (slepen)
Is dat slepen niet erg grappig?
En hoe voelt het, als je voorwielen van de grond komen?

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 21:53

Het is heeeeel eng hoor om geslepen te worden want je zit heel dicht op de ander. Maar het was wel grappig hoor. En met je banden los komen is ook zo eng.

Ben vandaag supersportief geweest. Ben naar stal gegaan met de fiets. Wel 20 minuten fietsen hoor en ik fiets aardig door. Ben nu net pas terug. Moest van mn moeder vroeg thuiskomen, lees in het licht, jaaaa dag mams omdat ik thuis ben hoef je me niet te regelen hoor. Ben nu net 5 minuten thuis. Er is nl. een merrie aan het bevallen en mn ouders waren er niet, wist ik toevallig. Maar ja nu heb ik nog de bevalling niet gezien want anders werd het echt te laat en de staleigenaar stuurde me ook al naar huis want die vond het ook niks dat ik door het donker moest.

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 14:36

Ik had voorheen een auto (Fiasco Panda Haha!) en dat ding had ook altijd wat. Nou ben ik al niet zo'n held in het verkeer. Dus nu heb ik een nieuwe gekocht nl een Toyota Starlet. Wereld van verschil!