Elfen vleugels maken...hoe??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Elfen vleugels maken...hoe??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 19:09

voor de elf fantasy fair heb ik echt hard elfen vleugels nodig (ga verkleed als elfje Tong uitsteken )
alleen zou ik niet weten hoe ik die moet maken...als je ze in de winkel koopt zijn het van die kleine kinder vleugeltjes.
ik ben nog niet verder gekomen als een stuk ijzerdraad in een vorm buigen.
wat moet erna gebeuren? welke stof doe je erover en hoe bevestig je dat? en hoe zorg je ervoor dat ze recht op je rug blijven zitten?
ik weet het echt niet...iemand anders er wel ervaring mee? of weet iemand waar je grote normalen wit doorzichtige vleugels kan kopen (ik wil ze zelf gaan beverven) of weet iemand een site waar het allemaal opstaat? (die kan ik ookal niet vinden)

help!!!


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 19:14

Nadat je van ijzerdraad de vorm hebt gemaakt, kun je met stof waar panty's van gemaakt worden, de vleugeltjes bekleden. Of je trekt er een panty overheen Lachen

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 20:53

Ik zat ook te denken aan een panty over het ijzerdraad heen. En anders kun je natuurlijk ook bij de stoffenwinkel iets van foile (hoe schrijf je dat? Verward) of andere stof kopen (of foile gordijnen bij de XENOS), twee stukken uitknippen die een centimeter of 2 groter zijn, dubbel stikken met de naaimachine, ijzerdraad erin en een beetje verder knutselen. Succes ermee. Ik zou wel eerst even kijken of de verf pakt, voordat je al je naaiwerk doet..

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 20:55

volgens mij schrijf je het als voƮle of voile Haha!
Je kunt idd ook van die soort voile stof kopen, is denk ik wat steviger als panty's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 21:55

Yep, witte panty eroverheen trekken en onderaan vastknopen met een mooie strik. Sterk genoeg, werkt prima!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 00:08

Ah... jij gaat ook, leuk welke dag...
ik ben in het zwart, middeleeuwse jurk.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 07:21

Je kunt ze kopen bij de H&M op de kinderafdeling, met zo'n zwaaistokje Haha!
Ik was zaterdag toevallig op de kinderafdeling en toen zag ik ze. Ze zijn misschien wel een beetje aan de kleine kant, maar ach, dan ben je toch een lief klein elfje? Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie