ik kan niet reageren op SC

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

ik kan niet reageren op SC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 19:54

blijkbaar is SC voor gebruikers met speciale toegangsrechten Verward Hoe kan ik die krijgen dan?

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 19:56

Misschien is het handig om voordat je voortaan een topic plaats even de regels boven elk forumpje te lezen:

[SC] Hoe werkt het op SC?

Het leven is een gebakje!


Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 19:57

Meld je aan voor deze groep om te kunnen posten op het SlowChat forum. Je wordt alleen toegelaten als je geregistreerd bent voor 1 november 2002 of meer dan 150 postings hebt in de paarden forums

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 20:36

Dat zie ik wel veel zeg. Van die dingen dat je perse zoveel berichten moet hebben getypt voordat je ergens in kan of iets kunt schrijven...

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 11:08

Nou, ik ben geregistreerd in november 2001 maar kan ook niet reageren op slowchat!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 11:16

Dat gaat ook niet automatisch, daar moet je je voor aanmelden, ook al ben je van vóór november 2002. Dat gaat met de link in het sticky topic op SC.

En Elke: dat zie je idd veel en dat is ook niet voor niets. De reden dat die regel er op SC is, staat in het sticky topic vermeld. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 11:18

Karin schreef:
Dat gaat ook niet automatisch, daar moet je je voor aanmelden, ook al ben je van vóór november 2002. Dat gaat met de link in het sticky topic op SC.

En Elke: dat zie je idd veel en dat is ook niet voor niets. De reden dat die regel er op SC is, staat in het sticky topic vermeld. Knipoog


Heb ik het fout, of kun je niet Sticky lezen, dan moet je je toch aanmelden eerst? Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers