Mijn verzorg friesjuhh...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Mijn verzorg friesjuhh...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 17:17

Nou hier dan eindelijk een paar wazzuge fototje's van mijn verzorg friesje khoop dat er binnenkort wat meer op komen maarjah totdan moeten jullie het met deze doen!!! Laat ff weten wat jullie van hem vinden!!! Haha! Haha! Haha!

Afbeelding

Nou het is maar goed dat ik een geel dekje heb anders zou je hem helemaal niet meer zien!!! Verward

Afbeelding

Nou ook nog het vooraanzicht Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Zij aanzicht en dan hebben we het wel zo'n beetje gehad!

Afbeelding

Nou dat waren nog een beetje de leukste foto's die ik op het moment heb maare hij is wel echt heel erg braaf alleen door lopen is niet zijn sterkste kant grrr!!! Boos! Het is maar goed dat ie mooi is dan heeft ie toch nog 1 sterke kant hahah!!! Tong uitsteken Knipoog
NOu jullie zien wel wanneer ik nieuwe foto's heb!!! doeggg Groetjes + -xxx- Laurie...

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...


LianneJantje
Berichten: 487
Geregistreerd: 22-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 17:20

Mooi beestje! Jammer dat de foto's niet zo duidelijk zijn.
Hoezo rij je hem met hulp teugels?

"Een paard voelt een vlieg op zijn huid. Zou het niet voldoende moeten zijn om met die lichte aanraking met paarden te kunnen rijden....?"

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 17:51

Jah dat was ff omdat ik naar buiten ging en ik ben nog een beetje aan het uitproberen waar hij goed op reageert dus das wel een beetje jammer dat die erop staan maar nu rijd ik daar ook niet meer mee dat was 1 malig want hij reageerde toch niet echt goed erop haha!!! Nu rijdt ik buiten met martegaal (kweet echt niet hoe ik dat schrijf) haha!! groetjes Laurie!!

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 18:07

oww mooi hoor.. leuk dekje (heb ik ok):P mare met die wazigheid kun je het nog wel een beetje zien hoor

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 18:31

Wordt jou dekje ook al zo snel vies??? het is echt niet normaal binnen 2 dagen was het helemaal zwart haha!!! groetjes!!

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 19:08

wat een mooi beessie zeg!!! Kwijl

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 19:31

Mooi paardje !

Jewel... :+:

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 19:33

Wauw Kwijl
Echt mooi beessie Lovers

it must be love

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 20:47

wauwie! das een pracht beest zeg Kwijl
Echt super mooi is ie jammer dat de foto's beetje wazig zijn.......

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 21:02

wow wat een mooi beestje zeg!! Kwijl mooie manen!!

Take A l0ke @ mY pr0file

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 21:15

Echt leuk dat jullie hem allemaal zo mooi vinden kwordt er een beetje verlegen van Knipoog hihi

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...

Loesiejj

Berichten: 272
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 21:17

hijs mooi Lachen

Als je een keus moet maken en je doet het niet, is dat op zich een keus Lachen

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 21:47

WOW hijs mooi!!!! Kwijl Ben toch al gek op Friezen... keb zelf 2 verzorgfriesjes... 2 jarige hengstjes.... dus kan nog nie rijden... Scheve mond JAMMERRRRR

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 10:57

ikben ok gek op friezen bij ons op de manege hebben ze ehm ff denken 1 jinske,2 norik,3 olfert,4 nienke,5 sjimme,6 rienke,7 maurik,8 urbanus,9 witha,10 ymte( pension),11 jellle ( 2 jaar) , 12 xantia,13 anna,14 femke,15 zanne (van de broer van eigenaar) en dat warenze wel geloof ik...

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 20:50

Sooo dat zijn er wel veel kan je ze ook uit elkaar houden?! Ik vind namelijk dat bijna alle friezen op elkaar lijken! Behlave de andere fries die bij ons staat die is wat dunner!

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:03

ja t kost wat moeite maarikkan ze allemaal uit lkeaar houden!de ene heeft eenvierkante kont ende andere is drachtig en weer eenadnere heft eenwitte stip enz.
het duurt wel ff maar ikloop er nu al 8 jar rond en in het begin waren er 2 of 3 friezen en na de jaren kwamen er meer en nu wasik onze liever hera ok nog vergeten op te nomen dan dus nummer 16

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 16:13

Nou ik vind het echt knap van je hahah als ik zo foto's op internet ofzow zie dan heb ik echt zoiets van spreekend kim maar als je goed kijkt dan zie je inderdaad het verschil wel!!!

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 66 bezoekers