nederlanders goed gedaan in Aken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

nederlanders goed gedaan in Aken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 15:31

Zit net de uitslagen van vrijdag en zaterdag te lezen van de AQHA wedstrijd in Aken.

De Nederlanders hebben het goed gedaan, allemaal gefeliciteerd!!

groetjes Emmy

rocky01
Berichten: 25
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: geldermalsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 22:07

Die van zondag mogen er ook wezen Barry Schuurman is eerste en vierde geworden

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:43

Kun je de uitslagen hier misschien neerzetten? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig!

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:55

Uitslagen zijn te vinden op:

www.dqha.de even kijken bij News

Nederlanders die hebben meegedaan en goed gepresteerd: Kim van Manen, Barry Schuurman, Ton de Rooy, Marleen Coppens, Marjolein Spaans, Jos Rietjens, Jeroen Willers, Ginny Rozema, M. Faassen, Ivo Panhuizen en Priscilla Pfaff, Anita Olivers.

Groetjes, Gisela

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 16:13

Is idd leuk dat de Nederlanders het goed gedaan hebben. Het valt me op dat er mensen zijn die aan bijna ieder onderdeel meedoen, ok ietwat overdreven... maar dan heb je wel een druk dagje zeg! Scheve mond

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 19:31

druk dagje maar is wel leuk ga je tich kilometer rijden voor 1 onderdeel moet je vak maar wezen.

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:06

Emmy schreef:
Zit net de uitslagen van vrijdag en zaterdag te lezen van de AQHA wedstrijd in Aken.

De Nederlanders hebben het goed gedaan, allemaal gefeliciteerd!!

groetjes Emmy


gezien de reacties op deze topic, afgezet tegen het aantal mensen dat in nederland western rijd, is het zielig om te vernemen dat er maar 6 keer gereageerd is. of is dit nou nederland ten voeten uit, of verteld dit meer over de mensen die mee doen op bokt. vanaf dat deze topic op bokt staat kijk ik elke dag om te zien van wat ik eigelijk al vermoeden.

reactie 7, gefeliciteerd allemaal

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:13

Misschien zijn de meesten mensen hier wel gewoon recreatie ruiters die de uitslagen van de wedstrijden niet belangrijk vinden.
De Nederlandse ruiters hebben het inderdaad goed gedaan.

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:36

Freckles schreef:
Misschien zijn de meesten mensen hier wel gewoon recreatie ruiters die de uitslagen van de wedstrijden niet belangrijk vinden.
De Nederlandse ruiters hebben het inderdaad goed gedaan.


dat zeg ik, ik vermoeden het al, echt nederland zodra je kop een beetje boven het maaiveld uit komt, wordt je meteen in een ander vakje geplaatst. sugarmiss heeft is geschreven dat ze hoopt dat er wat meer mensen mee gaan doen aan dit forum, mensen die de sport als pro benaderen en of echt trainer zijn. maar ja, zo kan je dat natuurlijk wel vergeten. misschien moet er naast [WN] Western wel een [WN] Pro Western komen. omdat er ook mensen zijn die dat wel belangrijk vinden!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:47

Tja, het heeft er misschien ook nogal eens mee te maken dat als je lang lid bent van een forum je telkens weer dezelfde onderwerpen langs ziet komen. Op een gegeven moment zijn mensen het misschien min of meer 'zat' om dan telkens weer te reageren? Natuurlijk is het top wat ze daar gepresteerd hebben maar ik zit er eigenlijk niet om te springen om hier een reaktie neer te zetten. Voor wie doe ik dat dan?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:59

qhman: Het is ontzettend goed van die mensen in Aken. Ik zie alleen niet het nut om ze in een topic op dit forum te feliciteren. De kans dat die mensen dit zien is heel erg klein.
Zet eens neer dat Nederlanders goed hebben gepresteerd op een groot springconcours, krijg je even weinig reacties. Ik vind jouw redenatie uit de lucht gegrepen.

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 10:12

Romkabouter schreef:

Zet eens neer dat Nederlanders goed hebben gepresteerd op een groot springconcours, krijg je even weinig reacties. Ik vind jouw redenatie uit de lucht gegrepen.


je zegt het helemaal goed, lucht dat is het wat er allemaal hier op bokt geschreven wordt, als er dan is iets positief is, is er geen reactie, of als er iemand iets te positief reageerd op een stal, is er meteen wel weer iemand die dat de goed in boord. laten we met ze alle maar doen dat het gewoon is. stom van me, ik had het zelf kunnen bedenken.

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 10:26

cornelie schreef:
Voor wie doe ik dat dan?


misschien voor de sport in het algemeen ?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 10:29

Uit de lucht gegrepen is heel iets anders dan lucht qhman.
Je zit wel nu anderen te verwijten dat er geen berichten met felicitaties gepost worden voor de mensen die er waarschijnlijnk niet op kijken. Echter zie ik ook geen bericht van jou met overweldigende lofuitingen. En wat hebben meningen over stallen met dit onderwerp te maken?
Iedereen heeft een eigen mening over een stal/ruiter/paard/whatever.

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:00

Het valt me wel op dat nu het off topic dreigt te gaan en het topic een negatieve lading begint te krijgen er wel in een keer meer gereageerd word. Misselijk

Felicitaties aan iedereen die daar in de prijzen is gevallen !

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:12

qhman"]
[quote="cornelie schreef:
Voor wie doe ik dat dan?


misschien voor de sport in het algemeen ?
[/quote]
En de sport in het algemeen voelt zich dan ook aangesproken als ik zeg: toppie gedaan mensen Haha! De ruiters zelf bereik je er waarschijnlijk niet mee, kan ik beter een kaartje naar hen persoonlijk sturen bijvoorbeeld. DAN weten ze wel dat het gewaardeerd wordt en voelen ze zich misschien nog meer bij de sport betrokken.

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:20

cornelie"]
[quote="qhman"][quote="cornelie schreef:
Voor wie doe ik dat dan?


misschien voor de sport in het algemeen ?
[/quote]
En de sport in het algemeen voelt zich dan ook aangesproken als ik zeg: toppie gedaan mensen Haha! De ruiters zelf bereik je er waarschijnlijk niet mee, kan ik beter een kaartje naar hen persoonlijk sturen bijvoorbeeld. DAN weten ze wel dat het gewaardeerd wordt en voelen ze zich misschien nog meer bij de sport betrokken.
[/quote]

ik dat dat ze het juist wel horen, en dat het sneller gaat dan een kaartje
en heel erg gewaardeerd wordt juist omdat het op bokt staat

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:24

Mensen, waarom moet er altijd gezeken worden om de kleinste dingen! Wat maakt het nou uit of je iemand feliciteert terwijl degene aan wie het bedoeld is het waarschijnlijk nooit zal lezen? Niet overal zo'n punt van maken hoor.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:26

Yes indeed XoNo Lachen

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:27

XoNo schreef:
Niet overal zo'n punt van maken hoor.


zie andere topic's

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38702
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:45

Dus ben je alleen betrokken en serieus met de sport bezig als je reageerd op een topic als dit? Wat een onzin qhman!

Wilde eigenlijk gelijk in de verdedeging schieten maar ik lijk wel gek Boos!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:58

qhman"]
[quote="XoNo schreef:
Niet overal zo'n punt van maken hoor.


zie andere topic's
[/quote]

Welke andere topics? We zitten nu toch in dit topic?

Overigens wil ik hierbij ook de deelnemers feliciteren }> Haha!

Cer

Berichten: 30160
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:06

qhman schreef:
je zegt het helemaal goed, lucht dat is het wat er allemaal hier op bokt geschreven wordt, als er dan is iets positief is, is er geen reactie, of als er iemand iets te positief reageerd op een stal, is er meteen wel weer iemand die dat de goed in boord. laten we met ze alle maar doen dat het gewoon is. stom van me, ik had het zelf kunnen bedenken.


Hm, nu weet je zelf ook een knappe negatieve draai te geven aan een positief onderwerp... de pot verwijt...???
Of gaan dat soort dingen onbewust..??

Ik zie zelf ook geen nut in het feliciteren van mensen via deze website, mocht ik ze irl tegenkomen kan ik ze feliciteren, ware het niet dat ik ze niet ken. Is dat desinteresse?? Welnee!!! Misschien een beetje nuchterheid?

Je vorige onderwerpen waren best constructief, maar nu zit je ietwat te overdrijven qhman...

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:07

Ods schreef:
Dus ben je alleen betrokken en serieus met de sport bezig als je reageerd op een topic als dit? Wat een onzin qhman!

Wilde eigenlijk gelijk in de verdedeging schieten maar ik lijk wel gek Boos!


ja wat een onzin hé, in de verdedeging schieten ?

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38702
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:38

qhman"]
[quote="Ods schreef:
Dus ben je alleen betrokken en serieus met de sport bezig als je reageerd op een topic als dit? Wat een onzin qhman!

Wilde eigenlijk gelijk in de verdedeging schieten maar ik lijk wel gek Boos!


ja wat een onzin hé, in de verdedeging schieten ?
[/quote]

Wat bedoel je hiermee qhman?