Zo'n regel etensbak?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Zo'n regel etensbak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 16:50

Weet iemand waar die te krijgen zijn? Zo'n bak waarmee je bijvoorbeeld als je op vakantie gaat toch de schapen in de wei kunt voorzien van eten iedere dag. Dat het er iedere dag rond een bepaald uur eruit komt rollen. Ik heb het ooit gezien voor kipjes, maar zijn ze er ook in het heel groot? en waar zijn ze te krijgen?

Dank u wel allemaal voor uw reacties!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:55

Hebben ze die dan?? Verward want die heb ik dan ook nodig!!! Haha!

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 10:23

Ja ik weet dat ze bestaan... maar verder

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:04

in NHB deurne hebben ze die voor paarden ook dus ze zijn er wel in het groot ook maar vraag me niet waar..

Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:05

Voor koeien hebben zie die ook. Vn die zogenaamde Mc-drives. maar is het niet net ze gemakkelijk om een kennis of zo te vragen om iedere dag een emmer brok of zo te brengen. Ze zullen denk ik toch ook iedere dag vers water moeten krijgen (of ze hebben een automatische drinkbak, dat kan natuurlijk ook). Maar misschien dat je bij een boerenbond of landbouwbelang meer informatie kunt krijgen.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 15:15

Ja het is niet voor mezelf.. maar voor een kennis.. die af en toe een week voor werk naar het buitenland moet.. en er is niemand in de buurt die dat kan doen voor hem. vandaar. Hmm in Deurne? Ik ken iemand die daar werkt ik zal het eens vragen. Automatische drinkbak hebben ze geloof ik wel. Lachen