Foto's NHS-les

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Foto's NHS-les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 22:39

Zaterdag had ik met Sweety weer NHS-les. We vinden het echt fijn om te doen . Dit was pas onze 4de les en we hebben al echt vorderingen gemaakt. Maar mijn mams had leuke pics getrokken van ons tijden de les hier zijn ze.
Kijk eens hoe goed ze me al overal volgd nu.
Afbeelding
Afbeelding
En ze reageert ook al heel goed op druk. Als ik mijn hand of arm op haar hoofd leg laat ze haar hoofd meteen zakken.
Afbeelding
Mijn NHS-leeraar Jossy die me iets uitlegd.
Afbeelding
Afbeelding
Ik die heel aandachtig sta te luisteren en sweety die verder wil met de les Haha!
Afbeelding
Nouja als je niet met me bezig bent ga ik slapen Dromen
Afbeelding
Slapen
Afbeelding
He Sweety wakker worden we gaan verder. Mm? Ja oke ben wakker Schijnheilig
Afbeelding
En terug wegsturen
Afbeelding
En als ik haar uitnodig komt ze ook meteen weer terug.
Afbeelding
Deze vind ik mooi Kwijl
Afbeelding
Afbeelding
En wat doet de ondeugende student achter de rug van haar leerares ? Na na nana na ! Ik deed niks hoor Schijnheilig
Afbeelding
Hier nog wat foto's van Jossy met Sweety. Telkens als ik het koord pakte en oprolde ging Sweety al lopen dat mocht niet toen heeft Jossy haar dat even afgeleerd door haar gewoon iedere keer rustig terug naar hem toe te laten komen en het koord voor haar voeten te laten vallen.
Afbeelding
Afbeelding
Zo dit zijn de foto's van onze NHS-les. Zoals je ziet genieten we er alle 2 erg van.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 22:41

En volgens welke methode geeft Jossi les? Ik zie een vierkante kraal...methode KFH?

Je suis Charlie.

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 22:50

Volgens mij neemt die overal zo wat uit. Hier in Belgie is hij nogal bekent is een aantal keer op tv geweest enzo. Maar hij doet bv de join up zoals Monthy Roberts en dan heb je een onderdeel dat ik voor sweety moet gaan staan en door ligt heen en veer wiegen van het halsterkoord gaat ze achterwaarts ik geloog dat ik dit eens heb gelezen in een boek van Pirellie (als ik dat juist schrijf) the Jojo Game. En zo neemt ie van alles volgens mij een deel. De kraal mag ook rond zijn maar ik had geen paaltjes genoeg Lachen

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 23:00

DAt op de grond leggen van het touw ben ik nog bij geen enkele NH-er tegengekomen.

Je suis Charlie.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 08:27

ik vind ie foto waar ie je 'uitlacht' leuk, vooral dat commentaar,
erg grappig, wel mooie foto's verder!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 08:29

ahh leuk joh.. mooi paardje maar het gaat natuurlijk meer om de les.. ik ben blij dat het zo goed gaat hoor

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 08:30

Ik weet er niet echt veel van, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze hun paard leerden dat als het touw op de grond lag het paard moest blijven staan, net alsof het echt vast zouden staan. Is dit iets gelijkaardigs dan? (daar was touw aan halster bevestigd)

Leuke foto's trouwens!


Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 08:57

waw, echt lief! hoe ze zo op je let!! en echt toffe fotos. en die commentaar. lag gewoon onder mijn stoel *LOL*
veel succes nog met je paard.

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 09:48

Sweety is een super lief en braaf paard en eigenlijk hadden we niet zo echt problemen toch geen zware. maar ik begon te merken dat op buitenritten ze enkel nog de Fjord van mijn vriendin volgde ging die naar links zij ook draafde hij aan zij ook sloeg ie half op hol zij ook. En ze hing altijd maar achter zijn staart. En als we aan het halster gingen wandelen in het bos trapte ze altijd vanachter op mijn hielen Auw! En ik kon haar moeilijk bij houden.Dus ik merkte dat er wat schorde aan onze leider volger relatie Lachen Toen ben ik Jossy tegengekomen en ik had hem al 2 keer gezien bij demostraties en ik was in de wolken van zijn kunnen met zijn paard. Nu na ongeloofelijk 4 lessen gaan we buiten rijden en loopt sweety lekker op kop de Fjord achteraan en als hij nog eens even op kop loopt dan volgt Sweety hem hemelaal niet. zelf als hij plots wegsprint in galop blijft ze lekker rustig stappen bij mij. En als we nu aan het halster gaan wandelen kan ik het koord met 2 vingertjes vasthouden ze blijft in alle gangen mooi achter mij. ik kan het eigenlijk zelf niet geloven dat het zoveel geholpen heeft maar ik ben er enorm blij om. En Sweety doet het ook nog eens echt heel graag.
Citaat:
maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze hun paard leerden dat als het touw op de grond lag het paard moest blijven staan, net alsof het echt vast zouden staan. Is dit iets gelijkaardigs dan? (daar was touw aan halster bevestigd)

tot nu toe zijn we zo ver nog niet dat kan misschien nog komen in latere lessen. nu was het gewoon om haar af te leren meteen al te gaan lopen als het koord werd opgerold. paarden zijn slim en sweety zag dat telkens ik dat koord oprolde nadien het bevel kwam om weggestuurd te worden. Dus nu deed ze het al te vroeg. Dat moest ze even afleren.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:11

Leuke foto's! Die waar je haar weg stuurde, daarop lijkt het net alsof ze helemaal bedroefd is..... Huilen
Mooi petje overigens (ook in Houten gekocht?), heb m ook. Knipoog


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:20

Igor Ost is bij mij nog geweest, een collega van hem ... die lessen zijn echt kei-goed, zal zeker er ook nog gebruik van maken, je leert altijd iets bij!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 14:33

Ziet er goed en leuk uit, kalinka! Wat is sweety toch grof he, sta er elke keer weer van te kijken Lachen

En dat van dat touw: ik heb zogauw ook even geen idee waarvoor precies, maar waarom zou t al bekend moeten zijn? Ieder kan het het beste op zn eigen manier doen en als blijkt dat iets ook blijkt te werken, why not?

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 16:44

Het lijken me erg leerzame lessen en zo te horen begint het zijn vruchten al aardig af te werpen. Leuk hoor!! en Sweety blijft ook leuk Lovers

Het is zo fijn om klein te zijn!!

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 17:58

Citaat:
Ziet er goed en leuk uit, kalinka! Wat is sweety toch grof he, sta er elke keer weer van te kijken

Ik zie dat eigenlijk al niet meer Lachen maar ik vind ze wel nog altijd mooier worden maar dat vind iedereen van zijn Tinker natuurlijk Lachen
Citaat:
Mooi petje overigens (ook in Houten gekocht?), heb m ook.

Yep ook in Houten. Ook de T-shirt trouwens. Als je goed ziet zie je dat ik em aan heb over mijn bloes. Lachen
Ja ik vind de lessen idd erg leerzaam en ik wil het zeker blijven doen.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 18:35

WOw gave tink ! Leergierig Haha!

Jewel... :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers