Heb een uitnodiging voor logeren in buitenland

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Heb een uitnodiging voor logeren in buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 10:06

.... in het buitenland bij kennissen te mogen logeren.
De amerkaanse 'Holland Socaiety(zo schrijf je het vast niet)' is in nederland. We hebben van de zomer mensen ontmoet die 'van Winkle' heten. Dat verwijst naar het plaatsje Winkel waar m'n vader ook gewoont heeft. Die man is een van de belangrijke mensen bij die organisatie. En hebben voor een heleboel mensen waar van hun voorouders uit nederland komen.
En m'n vader leid nu 3 echtparen rond hier in Noord-Holland. Ik ben uitgenodigt om van de zomer bij hun in New-Jersey te logeren. En ben ook al uitgenodigt door hun buurman(daardoor hebben we deze mensen leren kennen). Ik ben 'bang' dat ik van de zomer in amerika zit.
Ik heb ook al uitnodigingen van andere kennisen gekregen om naar Canada, New Sealand en verschillende plaatsen in Engeland te komen logeren. Ik ga het dus nog erg druk krijgen als ik iedereen wil bezoeken.

[edit:BartVB]Titel[/edit]

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 11:02

Ik hoor je toch niet klagen he....Haha!....Klinkt iedergeval alsof je een ontzettende bofkont bent......okee...wel een bofkont die het druk gaat krijgen...maar ook een hele tijd tegemoet gaat..!

Veel plezier.. en mocht je inderdaad moeten gaan kiezen...succes met je beslissingen....( wat ook altijd helpt....het aanbod laten staan tot aan het volgende jaar Knipoog )

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 20:50

Ja, iid ik ga het nog druk krijgen. En zal ook nog een een vliegticket moeten komen. 'FF' naar Amerika kost niet niks.
Vandaag hebben de andere 2 echtparen ons ook uit genodigt om ooit een keer langs te komen. Ik heb dus al 4 adressen in New Jersey waar ik zo terecht kan.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 07:54

Wel leuk dat je zomaar op al die plaatsen wordt uitgenodigd. Maar dat betekend wel een paardloze zomer!

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:07

Dat ticket is inderdaad errug vervelend... Frusty
Mijn beste vriend zit voor een paar jaar in Texas...en heeft me ook heel vrolijk uitgenodigd....ik denk zodra ik het geld bij elkaar heb...dat hij alweer terug is in Nederland....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:10

Ik heb een oom in Houston TEXAS, waar ik ook altijd terecht kan Lachen
Ik vind het alleen zo'n eind weg Tong uitsteken Als hij nou ook nog eventjes mijn ticket betaalde Schijnheilig Dan zat ik morgen al in het vliegtuig!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 09:39

Ja, iid. Maar niet voor de hele zomer hoor. Dennis kan helaas niet mee in m'n koffer en zonder Den kan ik de hele zomer niet.
M'n pap wil ook nog altijd dat ik een keer mee gaa naar Belize. Daar heb ik wel zin in. Dat is dan ff in 5 dagen, via New York, heen. Echt een op en neertje.