Pfff die kleine jochies ook altijd :( !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Pfff die kleine jochies ook altijd :( !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 18:56

Hoihoi , vandaag weer eens een dagje verzorgpony's Haha! !

'S middags waren wij (3 vriendinnen en ik) naar de pony's gegaan , we gaan ze al uit de wei halen , poetsen , zadelen ze op.Allemaal heel erg leul Haha! , en dan rijden natuurlijk.Mja gewoon gereden , af en toe is gewisselt (want we mochten 3 pony's rijden en we zijn met 4 , zodat iedereen kan rijden natuurlijk).Dan gingen we afzadelen , nog eens de nodige verzorging , beentjes afspuiten Party!! enz... .Willen we de pony's weer naar de wei brengen.... zitten er van die jochies in die wei in de bomen te klimmen.Ik en een vriendin naar dat stelletje kinderen , en zeggen van ja willen jullie is maken dat jullie uit die boom komen en uit ONZE wei met ONZE paarden Cool Bloos .Die jochies heel onbeleefd iets terug antwoorden , want dat hadden we dan nog meer 'vriendelijk' gevraagt.Ik werd toen echt kwaad , hahahaha zij allemaal weg gaan.Toen gingen we drinken bijvullen en kwamen ze langs voor ons lastig vallen , dingen roepen en willen we het poortje sluiten en is het slot weg !!!!

Ik was echt zo boos , kga naar 1 van die jochies dat zo onbeleefd was , ja waar is mijn slot jij klein gerut , maak dat je dat slot geeft !!!!!Ja natuurlijk geven ze dat niet en ze gingen weglopen.Toen gingen we naar de andere wei + paar stallen (aan de overkant) kwamen ze naar daar en wouwen ze de sleutels van onze fietsen eraf doen.Maar ja laat maar zitten dacht ik.1 jochie met zijn go cart had bijna tegen onze benen gereden , we hadden dan wel wat geroepen maar ja.En dan waren ze met stenen naar de shetlander aan het gooien.Dus ik ga weer superkwaad naar ginder , WIE DENK JE WEL DAT JE BENT MOET IK JOU EENS MET STENEN BEKOGELEN SOMS ??????Jochies weg , mijn vriendin die haar zweep nog vast had op de fiets erachter Clown .Zun allemaal rennen , echt komiek en mijn vriendin dan met haar zweep op de fiets .

Ok jochies waren weg dachten we.Gaan we naar de winkel van de eigenaar van de pony's voor de sleutel terug te brengen , hebben we natuurlijk verteld van die jochies dat ze in de bomen zaten enz. .Komt er een mevrouw binnen in de winkel , ja mevrouw , er is een stel kinderen dat de batterij voor de stroom door te laten die draden er heeft uitgetrokken en er is een gat in de omheining.Ja , die kleine shetlander gaat nogal snel overal door.En toen heeft dus de eigenaar de politie gebelt , want dat was toch niet normaal meer , omheining stuk , batterij stuk , slot weg , stenen gooien naar de shet en dan nog is in de bomen in die wei klimmen !Politie kwam er toen aan , al die jochies rennen , whahaaa.Wij dus erachter met onze fiets , politiewagen achter ons in volle gas (kan je het al voorstellen ?).Ja hadden we 1 van die jochies gevonden en hij aan het zeggen : ik heb het niet gedaan , Timothy had dat gedaan... .Toen kwamen er meer en meer van die rotjochies aan en kwam er nog een politieauto ,wel grappig natuurlijk.1 politieman heeft de batterij van de stroomdraad weer gemaakt zidat die kleine boef al niet meer kan ontsnappen.Vraag me af wat er met die kinderen is gebeurt ,toen zijn we dus nog even naar de winkel gegaan om alles te vertellen en toen kwam de politie naar de winkel maar waren wij al doorgegaan.

Maar zoiets is dus echt wel niet meer normaal.Zoiets doe je nu toh niet als kind ?Toen ik een kind was zou ik er niet aan denken om zoiets te doen.

Vond het eigenlijk toch wel grappig , vooral toen die politiewagen zo achter ons in volle gas ging Haha! .

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 19:34

ghehehe, die kleine jochies van tegenwoordig, het word steeds erger,
serieus!
Die bruggers bij mij op school ook, laten ze ineens een knijterharde boer in mijn oor, en gaan ze me (zonder enige aanleiding) uitschelden... Ik zet die woorden hier niet neer, want ze waren bar grof...

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 19:36

Jah bij ons ook en dan van die gemene dingen zeggen , ik ga vanvond paardenvlees eten.Maar ook zo roepen trut en van die seksistische dingen weet je wel.Ik zie mij op mijn 9 jaar dat allemaal niet zeggen hoor .Krijgen die jochies dan tegenwoordig geen opvoeding meer ofzo ???:?

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:19

ja ken dat volledig. allemaal zo een dikke nek gaan opzetten. niet te doen joch. die ouders kunnen ze gewoon de baas niet meer. het begint bij 9 jaar. en wat wordt het als ze 16 zijn. echte krappul. dat kan toch niet meer. dan is er van er is teveel misdaad in de wereld. ja, het begint bij kleine dingen. echt niet normaal

wel goed verhaal. was net als een film Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:25

Ow, vreselijk!! Ik weet niet, volgens mij krijgen de koters van 10 geen opvoeding meer en zeker geen normen en waarden. Toen ik zo oud was (jaja, ik ben antiek) durfde ik dat echt niet te flikken. Nu is het de normaalste zaak van de wereld, die jongens moeten ze eens flink aanpakken en niet met een berisping naar huis sturen.