Bij ons ingebroken vannacht...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Bij ons ingebroken vannacht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 07:37

Mijn vader is poelier en heeft een slagerij hier bij ons thuis.
Vannacht hebben ze dus alle bokken en geiten meegenomen, rundvlees, en rijtjes met kistjes vol met kipfilé, maagjes hartjes levertjes, ossenworstjes, frikandellen en kroketten en dergelijke. En natuurlijk ook al het wisselgeld uit de kassaladen, dat natuurlijk net gister bijgevuld was... En het ergste is, ze hebben alles in de bestelbus van mijn vader geladen en die ook gejat ! Een zilverkleurige ford-transit bus...

Brr maar goed dat ik vannacht niet nog een keer naar mijn paardje ben gaan kijken, die is drachtig en toont al aardig wat verschijnselen, want voor het zelfde geld zie je ze net en steken ze je dood ofzo... Dat was laatst namelijk ook gebeurd met een poelier hier laatst in de buurt...
Jakkie dit is geen leuke manier om de dag te beginnen....
We wachten nu op de politie...

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 08:03

Zeker geen lekker begin van de dag Boos!

Heel veel sterkte.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 08:08

he gatsie wat eng!!!
succes !!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 08:19

Nou, wat brutaal van die lui zeg!! En wat moeten ze in hemelsnaam met al die frikandellen en dat vlees? Dit is echt niet normaal.
Hopelijk vinden ze die |u||o's en gooien ze ze de bak in!!

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 08:24

Wat erg. Inderdaad sterkte. Nu maar hopen dat de verzekering ook niet te veel gaat zeuren. Dat wil je er ook nog niet eens bij hebben.
Succes met je paardje Haha!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 08:41

Dank je. En het gaat al allemaal niet zo lekker met die kippenpest... daardoor gaan de verdiensten al niet zo best en nou dit...

Tja en wat ze allemaal met dat vlees moeten... Al het vlees hier wordt islamitisch geslacht, dus en komen hier veel marokkanen. Nou wil ik niet discrimineren maar we denken dat iemand het gejat heeft die zelf ook vlees verkoopt, want wat moet je er inderdaad anders mee, ze hebben 36! bokken en geiten meegenomen! Bovendien hebben ze precies al het "jonge" vlees meegenomen, alsof ze wisten waar het hing. Dus je gaat nu twijfelen aan je eigen personeel. Op dinsdag zijn hier namelijk altijd een aantal mensen die hier dan die beesten slachten, want dat moet voor hun geloof met een gebed en alleen door marokkanen geslacht worden. En de rest van de week zijn die er niet. Ze moeten hier bijna wel vaker geweest zijn en ze wisten dus ook precies wanneer ze moesten komen. Eng idee...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 08:54

Inderdaad brrrrr raar idee hoor.
De pa van mijn zusjes vriend heeft ook een slagerij Scheve mond Ik zal 'm eens inseinen dat ook hij op moet letten.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:02

oeh bah! best wel eng!
Zo begin je je dag zeker niet lekker nee...
sterkte, ik hoop dat ze de dader snel kunnen grijpen...
wie jat er nou frikadellen als ze zelfs nog in de uitverkoop zijn in de super?
Ik bedoel: wees nou eens niet zielig, en betaal nou eens voor iets... denk ik dan.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:05

Dat is zeker schrikken!!!!!!!!
Ik vraag me echt af wat je met al dat vlees moet en hoe je 36 bokken en geiten zo snel mee kan nemen? Dat moet goed georganiseerd zijn, dat kan niet anders.

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:05

tjee wat erg. zo maar vlees gaan jatten. doe dan meteen een juwelier ofzo, nee nee, niet waar.
maar kom zeg. zoveel kilos aan vlees weg. niet normaal. je hebt zo echt van die geschifte mensen he. grrrr Boos!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 13:39

Dennis schreef:
Dat is zeker schrikken!!!!!!!!
Ik vraag me echt af wat je met al dat vlees moet en hoe je 36 bokken en geiten zo snel mee kan nemen? Dat moet goed georganiseerd zijn, dat kan niet anders.


Het waren dus wel geslachte dieren Knipoog dus ze hebben ze in mijn vaders bus waarschijnlijk op elkaar gestapeld, en ze waren ook niet zo groot hoor, jonge dieren zegmaar. Maar hoop dat ze de auto in elk geval weer snel terug vinden.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 14:12

Jeetje, hoe verzinnen ze het! Waar willen ze nu met dat vlees naartoe? Ik hoop voor jullie dat de daders gepakt worden of dat jullie iig jullie bus terug krijgen.