Kreupel of teugelkreupel? Wat eraan doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Kreupel of teugelkreupel? Wat eraan doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 00:11

Ik zit even met een moelijk probleem waar we niet uitkomen en dan is het altijd handig als ik jullie om een mening kan vragen(misschien hebben we er wat aan he) Haha!

Het paardje waar het om draaid is een paar maanden geleden op pauze gezet.De ruiter mocht er alleen nog maar rechtuit op het harde mee stappen.Dit op advies van de veearts.Dit omdat ze steeds kreupel liep.
De veearts heeft alles nagekeken en zelfs foto's gemaakt maar helemaal niks kunnen vinden.Alles was echt helemaal goed zei hij. Verward
Ik heb haar zelf drie dagen gereden maar kan niks anders ondekken dan een vette teugelkreupelheid door het enorm fout rijden van de ruiter.In die drie dagen heb ik de foute rijstijl van dat meisje weer kunnen corigeren,maar ik blijf erbij dat er ook een echt kreupelheidje zit.
Iemand misschien enig idee wat het zou kunnen zijn want wij komen er niet uit. Verward
(ik moet er even bij zeggen dat ik dit paardje tot 2 jaar terug reed en toen was ze Z dressuur en nu kan ze geen L proef meer met haar huidige ruiter,zonde zonde zonde)