Ienie-mini-ribje gekneusd... :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Ienie-mini-ribje gekneusd... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 21:49

De nacht van donderdag op vrijdag heb ik een epilepsie-aanval gehad.
Oorzaak:
Door de anti-biotica die ik slikte werkten de medicijnen tegen epilepsie niet. Gevolg: 's nachts om vijf uur werd Peter wakker door een 'aardbeving'... Verward

Oh nee het was geen aardbeving, Dorine zelf deed het bed zo schudden, ze lag weer eens buiten westen, verkrampt en haar tong kapot te bijten.

Dit keer lag ik echter op mijn RECHTERzij, van Peter af gedraaid.
Ik viel daardoor bijna uit bed! Frusty

Om dit te voorkomen is Peter (met zijn meer dan 100 kilo *LOL* ) half bovenop mij gaan liggen.
Dit terwijl ik al half verkrampt met mijn borst in elkaar lag... Bloos

Ik heb nu vlak onder mijn rechterborst, als ik wat dieper ademhaal dan de bedoeling is... een pijnscheut.
Bijna elke minuut 'voel' ik mijn rib wel. Frusty

Ach ja ik ben erger gewend, ik kan veel hebben, tenslotte heb ik paard als hobby en als je een paar keer eraf gestuiterd bent en ooit een gekneusd stuitje hebt gehad waardoor je een maand niet kon zitten.... das nog veel erger! *LOL*
Dus ik klaag maar niet. Haha!

Ik kan nog op een paard klimmen en rustig blijven zitten, en ik kan nog eten en drinken (vooral de 'after eight'-chocolaatjes smaken érrug lekker als je zielig bent)....
Ik ga maar eens in de kast kijken hoeveel er nog in dat doosje zitten.
Weinig over gebleven ben ik bang.... Vingers aflikken Vork Vingers aflikken }>

En toch vraag ik me af he:
Welke man gaat er op zijn bewusteloze wiebelende vrouw liggen? *LOL* *LOL*
Ach ja: ik ben niet uit bed gevallen toch? Schijnheilig

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 22:09

is toch liev Lovers Hij wou jou niet de pijn bezorgen die je zou hebben als je op de grond kukelde Haha!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 22:20

Hij heeft er iig goed voor gezorgd dat je niet uit bed gevallen bent Tong uitsteken

Volgens mij heb jij echt een schat van een man, Dorine! Als ik al die verhaaltjes van jou zo eens hoor Knipoog

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 22:25

Hij is ook heel liev... Maar hij kan ook erg goed pesten Tong uitsteken

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 22:30

Hij is erg lief voor je Dorine!!!

Ennuh, mag ik ook zo'n chocolaatje Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 23:08

Eigenlijk valt het nog mee dat dat alles is wat je er aan hebt overgehouden met zoveel mankracht om je in bedwang te houden! Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 23:29

ai Bloos

Krijg nu middelbare school flashbacks. Akkefietje met leraar en een aanval. Geen pretje zoiets

Beterschap !

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 07:35

Ach, bekijk het van de zonnige kant. Misschien had je je nog erger bezeerd wanneer je uit bed gevallen was...?

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:02

Wat een geluk dat hij wakker werd. Anders weet je niet wat je had gekregen. Maar ik ken het. Alleen ben ik bang dat als mij 's nachts wat overkomt die van mij gewoon doorslaapt. Die slaapt te vast. Hoeveel doosjes Afther eigth heb je gehad om het goed te maken?

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 12:48

Belker schreef:
Wat een geluk dat hij wakker werd. Anders weet je niet wat je had gekregen. Maar ik ken het. Alleen ben ik bang dat als mij 's nachts wat overkomt die van mij gewoon doorslaapt. Die slaapt te vast. Hoeveel doosjes Afther eigth heb je gehad om het goed te maken?


Hahahaha dat doosje After Eight was van mijn kleine neefje voor mijn verjaardag... lief he.
Hij is bijna 5 jr., maar zijn moeder (schoonzus van mij) wist nog exact van afgelopen Oudjaarsavond dat ik de After Eight destijds bij haar zo lekker vond... Vingers aflikken Lovers

Belker, niet bang zijn dat je wat krijgt hoor.
Weet je wat zo raar is...

Als ik vroeger op de fiets een aanval kreeg...
Viel ik altijd, ALTIJD... naar rechts. Kortom: richting de stoep in plaats van richting de gevaarlijke auto's en vrachtwagens links van mij.
Terwijl ik dan al bewusteloos was, want ik 'ga' eerst geestelijk en daarna pas lichamelijk zeg maar. Ik 'voel' mezelf niet onderuit gaan, hoewel ik het soms voelde aankomen d.m.v. kleine 'schokjes' in mijn lichaam en dan ging ik van tevoren al liggen.
Dan was de vraag of er een aanval kwam.... Haha! Frusty Frusty

Maar goed, je staat stoms versteld over wat je eigen lichaam ONBEWUST wel niet allemaal voor 'goede' dingen doet.
Ook vertelde mijn moeder: als ik als kind onderuit ging en ik viel voorover, gingen mijn armen ook automatisch naar voren om mijzelf op te vangen zeg maar, om de eerste klap te verzachten zodat ik niet op mijn gezicht zou klappen.
Niet dat het echt veel hielp maar toch... *LOL*

En mijn medicijnen werden ook 'aangepast' op de tijden.
Meestal kreeg ik mijn aanvallen 's morgens, dus nam ik voor het slapen gaan 2 pillen in en 's morgens maar eentje.
Tegen de tijd dat die 2 pillen in mijn lichaam gingen werken ('smorgens) had ik ook de meeste medicijnen nodig... 2 i.p.v. 1 dus.

Heel veel sterkte!
Ik hoop dat ik voorlopig niet meer 'hoef'...
Voordat ik aan de antibiotica ging (met die kaakontsteking een paar weken terug kreeg ik DRIE aanvallen 's nachts), was ik 2 jaar zonder aanvallen. Een record! Party!! Party!! Party!!
En reken maar dat me dat weer gaat lukken!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:51

Ieps, wat balen zeg! Heb jij zelf veel last van zo'n epilepsie aanval als dat gebeurt? Of ben je echt buiten bewust zijn? Arme Peter, ligt ie rustig te slapen......... krijgt hij een aardbeving in zijn bed. Misschien moet je tijgerbalsem op die gekneusde rib doen.

robi

Berichten: 182
Geregistreerd: 08-11-02
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:55

Ik heb toen ik twee was ook epelepsie gehad maar ben er gelukkig overheen gegroeid[ik ben nu 11]klinkt wel vet eng zeg zo'n aanval!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:09

He gatsiedarrie Dorine, klinkt pijnlijk.
Die mannen kennen hun eigen krachten niet Tong uitsteken Hij had je dus behoorlijk in de houtgreep
Ze zeggen ze wel eens dat je degene die je het liefst hebt je het meest pijn doet, dan was dit vast en zeker een overtuiging van Peter dat hij van je houd Haha!
Of zat dat nou anders... Knipoog

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 14:38

Desiree schreef:
Ieps, wat balen zeg! Heb jij zelf veel last van zo'n epilepsie aanval als dat gebeurt? Of ben je echt buiten bewust zijn? Arme Peter, ligt ie rustig te slapen......... krijgt hij een aardbeving in zijn bed. Misschien moet je tijgerbalsem op die gekneusde rib doen.


Je hebt verschillende soorten epilepsie maar mijn vader hereft ook epilepsie en tijdens de aanval mag je zeggen wat je wilt maar dat hoort hij dan echt niet.Na zijn aanval weet hij dan wel dat hij een aanval had maar kan zich er dan niets meer van herinneren wat hij toen 'gedaan' heeft.

O ja , Dorine , na wat jij allemaal al hebt meegemaakt moet dit toch maar iets van niets zijn een gekneusd ribje Haha! .Laat Peter je nu maar goed verwennen na wat hij heeft gedaan Knipoog.

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 15:47

Je weet het zelf ook Dorine, je leert bij de dag te leven en te genieten van de dagen die je leeft Party!! . Ik leef dan ook voor mijn plezier met zo min mogelijk verplichtingen.

Ik heb zelf jeugdepilepsie gehad. De aanvallen die ik nu heb, zijn nog niet als epilepsie gedefinieerd omdat ik niet naar de dokter ga Haha! . Het kunnen ook reacties op hypo's zijn. het een volgt op het ander, het een versterkt het ander. Verward Het is al een tijd geleden dat ik er 1 had en ik blijf liever uit die molen weg. 1 indicatie vind ik al voldoende.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 16:12

Een voordeel, nu kan Peter je NOG meer verwennen dan dat ie al deed
Sterkte met je ribje, ik hoop dat je niet te veel last ervan zult hebben Lovers

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 18:07

Ik kreeg het vandaag voor elkaar om helemaal in mijn EENTJE Cerise te dwingen die poetsplaats op te lopen.
Een Cerise die protesteerde en met hoofdstel omdoen later ook bijna wegliep! Ging nog maar net goed....
Maar het op de poetsplaats zetten... wonderbaarlijk het lukte!

Terwijl ze wist: daar gaat het gebeuren. Boos!
Daar komt vrouwtje altijd met borstels, hoofdstel, beenbescherming en zo'n zadel met zo'n krappe k.. singel aanzetten... Boos!

Dit dacht ze zostraks.... bij de poetsplaats, met twee voorbenen wijd staand... :
"Nee ik ga die poetsplaats niet op. Nee je kunt me toch niet vooruit trekken... Ik ben bijna 600 kilo hoor! Extreme duivel
Oh verdorie, nu zet je me in de achteruit alsnog die kant op. Waarom heb ik een vrouwtje die overal een oplossing voor weet?
Nou ja dat worteltje is dan ook wel weer lekker.
Zal ik dan toch maar van haar houden?" Lovers

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 18:23

Lief hoor, nu ben je er niet uitgevallen en wie weet had je meer gekneusd als je wel uit je bed was gevallen!
In iedergeval beterschap, en niet te diep ademen he Knipoog

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 19:17

Wow, je hebt wel een reddende engel naast je in bed liggen hoor !
Welliswaar een beetje en hardhandige engel, maar de bedoeling was in elk geval goed Knipoog
Blijf je wel gewoon doorademen ? Haha!
Veel beterschap, hopelijk geneest het snel !