Australie verslag 3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Australie verslag 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 10:27

Ja ja, ik ben er (gelukkig!!!) nog steeds... vandaag zijn we naar Mount Tamborine gegaan om daar te genieten van de prachtige natuur, wat een mooi uitzicht heb je daar zeg... *zucht* En paarden te over gezien onderweg, ik zag Escaal en Eclip in gedachten al staan... Gisteren heerlijk uit eten geweest (de lekkerste pizza die ik ooit gegeten heb bij Tomato Brothers en daarna het meest verrukkelijke toetje bij Freestyles... Vingers aflikken ) Morgen gaan we naar Seaworld en Samford Valley, woensdag lekker lunchen en shoppen in de stad, donderdag naar de Brisbane zoo van de crocodile hunter en vrijdaag hebben we een seafood BBQ bij Simon's zus Vingers aflikken . Verder hebben zie hier behalve een prachtige natuur en heerlijk weer ook fantastische winkels om je lekker in uit te leven!!! Haha! Ik ben mezelf echt schandalig aan het verwennen met nieuwe kleren en mooie sieraden Haha! Betere prijzen en enorm veel meer keus... ik had een pest hekel aan winkelen, maar het is hier zo makkelijk dat ik het zowaar leuk begin te vinden... Simon is nu op de universiteit examen doen en als hij terug komt gaan we weer lekker de stad in om een leuk restaurantje te zoeken... heb er nu al zin in! Dit was het even for now, volgende verslag volgt na Seaworld en Samford Valley... Party!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:58

Gaaaaaaaaaf, Seaworld..... Ben toch wel een beetje jaloers hoor.... Haha! Ik zie in elk verslag trouwens wel het meest verrukkelijke eten staan, zak je straks niet door Scaaltje als je terugkomt? Hahaha *LOL* *LOL* *LOL*
Enjoy!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:59

Nu nog een mooie ring Knipoog en zo te horen hoeft Scaaltje voorlopig niet af te vallen Knipoog *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 11:02

Uhmmmm... nee hoor... Escala zal niet door haar ruggetje zakken... ik krijg voldoende beweging... Tong uitsteken En heb zelf ook erg veel zin in Seaworld... zal mijn digi mee nemen...

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 11:08

Klinkt echt super!! *jaloers* Hoe is het weer daar? Zeker erg warm Lachen Maak je ook foto's voor ons? Knipoog

Vandaag even geen achterhaalde quotes

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 11:15

Het is ook echt super Charlotte Haha! En de foto's zal ik bij terugkomst wel delen hoor... En wat betreft het weer, overdag is het zo'n 29 C en 's avonds zo'n 19C... heerlijk.... ik leef echt in mijn korte broek en zomerjurkjes... vraag me echt af wat die spijkerbroek och in min koffer doet...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 11:16

Krijg je alle nieuwe spullen ook nog weer mee naar huis? *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 11:31

Met gemak Ilona... mijn koffer was nl. maar halfvol op de heenweg... Haha! waarvan het grootste deel kadootjes waren... dat gaat dus helemaal goed komen... en ach... anders koop ik toch gewoon een koffer bij... Schijnheilig (Stiekem wil ik trouwens gewoon blijven... *zucht* ) Tot Simon mee terug kan... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 11:36

Dan koop je toch gewoon een heeeeeeele grote koffer, waar Simon in past? Haha!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 12:37

Ik ben jaloers .
Zo te lezen heb je het verschrikkelijk naar je zin.
Geniet ervan, echt tof hoor !!


MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 20:09

hey wijffiej!!
Is het Daar net zulk lekker weer als hier?
Met escala en Eclipse gaat alles goed hoor Lachen
Dikke kus lissy

Extensions voor paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Eefje_Sammy, Esther, Frieke84, Froukje, MaanNaam, Majestic-12, ogidni, Piekosjj, RoronaZorro, Zilfstar en 135 bezoekers