Doorstromen naar opleiding Dierenarts?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Doorstromen naar opleiding Dierenarts?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 20:16

Weet iemand van jullie of dat kan als je op VWO-niveau de vakken volgt Na1, Sk, Bi, WiB1, En en Ne? Op het ROC bijvoorbeeld. Je bent dan niet in het bezit van een VWO diploma. Maar om nou nog 2 jaar al die vakken zoals Maatschappij ed. te gaan doen terwijl je ook deze vakken, die ik heb opgenoemd, apart in 1 jaar kunt doen lijkt me veel handiger. Ik zit momenteel trouwens in 5 Havo. Je kunt toch een test doen ofzoiets om te kijken of je geschikt bent? Who knows anything? Lachen

Iedereen alvast bedankt!


Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 20:28

Sprint VWO, dat is VWO in 1 jaar.
Maar volgens mij als je je certificaten van die vakken op VWO niveau hebt mag je wel meeloten, dan ben je natuurlijk nog niet ingelood Knipoog
Maar waarom bel je niet naar de faculteit?

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 20:38

Ik heb een paar keer gemaild, en vervolgens krijg ik dan altijd van die standaardafwijkingen waar je dan nog niets mee kunt... Scheve mond

Lon
Berichten: 885
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 21:11

Je moet in het bezit zijn van een vwo diploma met natuur en scheikunde of een hbo propedeuse en certificaten van bijvoorbeeld het James Boswell instituur voor natuur en scheikunde op VWO niveau. Die 2 certificaten kan je eventueel in je zomervakantie halen.

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 07:51

Volgens mij moet je wel een diploma hebben, en het lijkt me in elk geval certificaten. Maar ik kan het je niet met zekerheid zeggen.

Ieder moment dat ruiter en paard samen zijn hoort voor beide een genoegen te zijn.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 08:23

Niet mailen maar bellen, dan weet je het het snelst en kun je ook je vraag het beste stellen.

Telefoonnummer is vast wel ergens te achterhalen en anders verbinden ze je wel door. www.vet.uu.nl

Nulla tenaci invia est via

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 13:47

Bedankt Lachen Ik zal gaan bellen! Ik laat het wel weten.. misschien hebben er meer mensen iets aan. Je weet maar nooit he Knipoog

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 14:07

VWO diploma is verplicht, en dan is het nog moeilijk om erin te komen. (Loting)

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 14:09

Ik wil zoiezo toch naar Gent Clown dus geen loting, toch? jij kan het trouwens wel weten zie ik in je profiel:) Gent is een leuke stad!

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 14:12

Malabarista schreef:
Ik heb een paar keer gemaild, en vervolgens krijg ik dan altijd van die standaardafwijkingen waar je dan nog niets mee kunt... Scheve mond


standaardafwijkingen?? ik had nog wiskunde in mn hoofd... ik bedoelde eigenlijk standaarantwoorden Clown maar dat zullen jullie wel begrepen hebben.

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:32

Naar Gent.... Tja, ik zit er omdat ik geen andere keus had. Maar persoonlijk zou ik tig keer liever in Utrecht zitten.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 15:47

Is het daar niet leuk dan? Tussen al die frete belgjes? Lachen

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:46

Leuk wel, maar volgens mij heb je nog niet echt goed geinformeerd naar de verschillen en overeenkomsten. Denk er ook niet te licht over, het is werkelijk loeizwaar.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Aard, Eve_16, GoogleAdsense, HeleneDas, Lalidan, lizard, ManonGrr, Unit, Wescha, YandexBot en 48 bezoekers